مخاطبان B2B شما مملو از تماشاگران مشتاق تلویزیون هستند. در روزهای تلویزیون خطی، تقریباً غیرممکن (و بسیار پرهزینه) بود که آنها را به طور دقیق مورد هدف قرار داد، که به این معنی بود که صفحه تلویزیون عملاً برای بازاریابان B2B ممنوع بود. اکنون، Connected TV با ریشه های دیجیتال و ارائه دهندگان داده های شخص ثالث که امکان هدف گیری دقیق مخاطبان B2B را فراهم می کند، وارد صحنه شده است.
حالا میتوانید با آنها تماس بگیرید، خواه بعد از کار با تلویزیون واقعی استراحت کنند یا فیلمهای مورد علاقهشان را در آخر هفته پخش کنند.
با حضور بیشتر بیاموزید “در کار: درک مخاطبان B2B در تلویزیون متصل” ارائه شده توسط MNTN.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو