از پرداخت Spotify خسته شده اید؟  3 راه برای بردن لیست های خود به پلتفرم دیگری


چندین سرویس ابری برای لذت بردن از محتوای چندرسانه ای از طریق پخش جریانی، هم ویدیو و هم صدا وجود دارد. اگر روی دومین پیشنهاد یعنی گوش دادن به موسیقی تمرکز کنیم، شکی نیست Spotify شناخته شده ترین است.

این پلتفرمی است که با حجم عظیمی از محتوایی که به طور پیش فرض در اختیار داریم مشخص می شود. علاوه بر این، می‌توانیم روش‌ها یا انواع مختلفی از اشتراک را انتخاب کنیم، که از یک اشتراک رایگان با محدودیت شروع می‌شود. در میان این محدودیت‌هایی که مورد بحث ماست، متوجه می‌شویم که اشتراک، ابونمان پر از تبلیغات خواهد بود. در عین حال، شایان ذکر است که حالت رایگان نیز از نظر عملکردهای پخش و پرش محدود است. آهنگ ها.

به همین دلیل است که بسیاری از کاربران معمولی Spotify تصمیم می گیرند برای استفاده از پلتفرم ماهانه هزینه ای پرداخت کنند و بنابراین بدون محدودیت از تمام ویژگی ها بهره مند شوند. شاید یکی از رایج ترین توابع در اینجا، این باشد ایجاد لیست پخش شخصی شده در اینجا ما تم های مورد علاقه خود را اضافه می کنیم و همچنین می توانیم آنها را با سایر کاربران به اشتراک بگذاریم یا از موارد ایجاد شده توسط آنها استفاده کنیم. اساساً می توان گفت که نمودارها در سیستم عامل های پخش موسیقی مانند Spotify عناصر کلیدی هستند.

ما همچنین باید در نظر داشته باشیم که اینها عناصری هستند که در طول ماه ها و حتی دو سال ایجاد می کنیم. بنابراین در بیشتر موارد لیست ها را از دست بدهند تولید مثل ایجاد شده در طول زمان می تواند به یک مشکل جدی تبدیل شود. اینجاست که برنامه هایی که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد وارد عمل می شوند. و این است که در صورتی که از Spotify خسته شده ایم و می خواهیم به پلتفرم مهاجرت کنیم، بیایید ببینیم چگونه لیست های شخصی خود را با خود ببریم.

soundiiz

برای انتقال لیست های پخشی که در طول زمان در Spotify ایجاد کرده اید، می توانید از این برنامه وب استفاده کنید. برای انجام این کار، در ابتدا تنها کاری که باید انجام دهیم این است که به آن دسترسی داشته باشیم آدرس اینترنتی مربوط به وب سایت رسمی آن است. در اینجا فقط باید روی دکمه ای که می گوید کلیک کنیم الان شروع کن و اکانت Spotify را با این برنامه وب که در مورد آن صحبت می کنیم، همگام سازی کنید.

از آنجا ما این امکان را خواهیم داشت که لیست های پخش خود را در یکی از قالب هایی که آنها به ما پیشنهاد می دهند وارد کنیم تا از آنها در سایر پلتفرم های پخش موسیقی استفاده کنیم. شایان ذکر است که با انبوهی از جایگزین ها از این نوع سازگار است.

FreeYourMusic

از سوی دیگر، و برای انجام همین وظایف صادرات لیست پخش، در اینجا یکی دیگر از موارد جالب را پیدا می کنیم. لازم به ذکر است که ما می توانیم آن را هر دو در رایانه های رومیزی بر اساس پنجره ها، macOS یا لینوکسمانند دستگاه های تلفن همراه. همچنین جالب است بدانید که ما علاوه بر Spotify فوق الذکر، امکان کار با پلتفرم های پخش چندگانه را داریم، چگونه می تواند غیر از این باشد.

این به ما امکان می دهد لیست های پخش خود را به راحتی و بدون مشکل از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر وارد و صادر کنیم. سازگاری.

TuneMyMusic

در صورتی که بخواهیم لیست پخش خود را از پلتفرم هایی مانند Spotify صادر کنیم، اپل موزیک یا یوتیوب، این راه حل بسیار جالب دیگری است. برای شروع، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که روی دکمه ای که در رابط برنامه وب پیدا می کنیم که می گوید Let’s start را پیدا می کنیم، کلیک کنیم تا پلتفرم منبع را مشخص کنیم.

بدیهی است که ما باید خودمان را احراز هویت کنیم تا برنامه بتواند لیست های پخش ما را استخراج کرده و آنها را به پلتفرم مقصد صادر کند. همه چیز به صورت خودکار و خیلی راحت.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *