چگونه تشخیص می دهید که کجا می توانید هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهید و سودآوری خود را افزایش دهید، بدون اینکه به درآمد آسیبی وارد شود؟
اگر شما یک تبلیغ کننده PPC هستید، به احتمال زیاد در حال دور ریختن پول با شرایط نام تجاری هستید.
“تنفران تنها” عبارات برند شما هستند که هم در جستجوی پولی و هم در جستجوی ارگانیک رتبه 1 را دارند اما هیچ چیز دیگری ندارند
رقبای که برای آنها مناقصه می کنند. چرا برای آن کلیک ها پرداخت کنید؟ برخی از مارکهای تجاری با سرمایهگذاریهای بزرگ جستجوی پولی، سالانه میلیونها دلار را هدر میدهند.
تحقیقات Adthena نشان میدهد که برندها میتوانند سالانه ۲۰ درصد از بودجه PPC خود را با حذف هزینههای این رنجرهای تنها صرفهجویی کنند.
اجازه ندهید بودجه شما هدر برود! دانلود چگونه با جستجوی نام تجاری، 1 در 5 دلار برگردانیم برای یادگیری همه چیزهایی که برای کاهش هزینه های جستجوی برند و سرمایه گذاری مجدد در عبارات جستجوی با عملکرد بالاتر نیاز دارید.
جدید در زمین موتورهای جستجو