گنجاندن آنلاین و برابری اولویت های اساسی برای وردپرس VIP هستند. به همین دلیل است که ما بسیار مفتخریم که از Level Access به لیست رو به رشد شرکای فناوری خود به عنوان ارائه‌دهنده راه حل دسترسی دیجیتال انحصاری خود استقبال می‌کنیم.

مشتریان VIP وردپرس اکنون به راه حل دسترسی سطح دسترسی خواهند داشت. این امر طراحان وب، توسعه دهندگان و نویسندگان محتوا را با پشتیبانی از فناوری و خدمات تخصصی برای ایجاد وب سایت ها و محتوای وب قابل دسترسی برای افراد دارای معلولیت مجهز می کند. همچنین تضمین می‌کند که سایت‌ها با قوانین ضد تبعیض، مانند قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت (ADA) مطابقت دارند.

«دسترسی دیجیتالی جزء حیاتی هر تجربه دیجیتال مدرن است. به عنوان پیشگامان دسترسی دیجیتال، ما از شراکت با WordPress VIP، یک رهبر ثابت شده در فضای CMS، هیجان زده هستیم. ما با هم، سازمان‌ها را در هر اندازه و مقیاسی توانمند می‌سازیم تا تجربیات مشتری استثنایی را برای هر کاربر با هر توانایی ایجاد کنند، و اشتیاق مشترک خود را برای دسترسی به دنیای آنلاین برای همه ارتقا دهیم.»

-تیم اسپرینگر، مدیر عامل Level Access

دسترسی دیجیتال: یک الزام اخلاقی و تجاری

بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان با معلولیتی زندگی می کنند که ممکن است بر نحوه تعامل آنها با محتوای دیجیتال تأثیر بگذارد – یا اینکه اصلاً می توانند تعامل داشته باشند. همانطور که ما وابستگی خود را به اتصال دیجیتال عمیق تر می کنیم، ایجاد وب سایت هایی که برای افراد دارای معلولیت قابل دسترسی باشد، هم یک امر اخلاقی و هم ضروری است.

تجارب دیجیتالی قابل دسترس نه تنها برابری دسترسی را برای افراد دارای معلولیت تضمین می‌کند، بلکه تعهد یک برند را نیز به طور واقعی نشان می‌دهد. مصرف کنندگان انتظار تجربه آنلاین در دسترس را دارند و روندهای دعوی قضایی از این انتظار حمایت می کند. هر ساله هزاران شرکت به خاطر وب سایت ها، برنامه ها و سایر محصولات دیجیتالی که در دسترس نیستند مورد شکایت قرار می گیرند. این شکایت‌ها تجربه دیجیتالی غیرقابل دسترسی را به عنوان نقض قوانینی مانند ADA یا بخش 508 قانون توانبخشی و همچنین سایر مقررات جهانی و دولتی ذکر می‌کنند.

سطح دسترسی: نرم افزار پیشرفته + خدمات پشتیبانی متخصص

Level Access به سازمان‌ها با نرم‌افزار و پشتیبانی پیشرفته قدرت می‌دهد تا تجربیات دیجیتال را در دسترس قرار دهند و الزامات انطباق جهانی را برآورده کنند. پلت فرم آن یک نمای کلی از پیشرفت کار دسترسی دیجیتال در هر دارایی ارائه می دهد. با داشبوردها، ادغام‌ها و ردیابی مشکلات، تیم‌ها منابع، گزارش‌دهی، آزمایش و ابزارهایی برای مدیریت واضح و مطمئن برنامه دسترسی خود در مقیاس دارند.

همراه با این فناوری پیشرفته، راه حل دسترسی سطحی همچنین شامل دسترسی به خدمات مدیریت شده متخصص، مانند تخصص فنی در سطح کد، پشتیبانی قانونی، استراتژی مدیریت برنامه و آموزش دسترسی به نقش خاص است.

علاوه بر این، پلتفرم مدیریت دسترسی سطح دسترسی، AMP، تنها پلتفرم مجاز FedRAMP بازار در نوع خود است که الزامات انطباق دقیق دولت ایالات متحده را برآورده می کند.

درخواست نسخه ی نمایشی از پلتفرم سطح دسترسی.

در اینجا درباره راه حل دسترسی دیجیتال Level Access بیشتر بیاموزید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *