فابریس کانل از مایکروسافت گفت: مایکروسافت در ماه مه داده های بینگ چت را مستقیماً به ابزار وب مستر بینگ وارد می کند. توییتر. وقتی فابریس کانل چند هفته پیش این خبر را منتشر کرد، می‌دانستیم که این خبر منتشر می‌شود، اما اکنون فابریس می‌گوید این خبر در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

در ماه می. فابریس کنسل در پاسخ به این سوال که آیا داده‌های چت بینگ به ابزارهای وب مستر بینگ می‌آیند، گفت: «e در ماه مه در Bing Webmaster Tools UX و Bing Webmaster Tools API ارسال خواهد شد. او در توییت دیگری گفت: «در هفته‌های آینده گزارش کلیک‌ها و برداشت‌ها را در بینگ چت آغاز خواهیم کرد.»

این توییت ها هستند:

چت بینگ در وب مستر تولز. ابزارهای وب مستر بینگ به زودی یکپارچه‌سازی چت بینگ را اضافه می‌کند تا به ناشران، سازندگان محتوا و صاحبان سایت‌ها اجازه دهد ببینند که ویژگی چت چه میزان ترافیکی را برای سایت‌هایشان ارسال می‌کند. این بخشی از گزارش عملکرد Bing خواهد بود و نمایش‌ها، کلیک‌ها، نرخ کلیک و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

در اینجا عکسی از این گزارش از جنیفر اسلگ را مشاهده می کنید توییتر:

ابزار وب مستر چت بینگ 800x600

چرا ما اهمیت می دهیم. با همه نگرانی ها، سردرگمی ها و استرس ها در مورد این ویژگی های جدید هوش مصنوعی چت، داشتن گزارشی که نشان می دهد چند نفر پیوندهای ما را می بینند، روی پیوندهای ما کلیک می کنند و از سایت های ما بازدید می کنند، برای ناشران، سازندگان محتوا و صاحبان سایت مفید خواهد بود. بنابراین به زودی، در اوایل ماه مه 2023، باید به زودی ببینیم که سایت‌های ما مستقیماً از چت بینگ چقدر ترافیک و دید دارند.

امیدوارم گوگل همین کار را برای Google Bard انجام دهد، اما از آنجایی که بارد احتمال کمتری برای ارائه نقل‌قول‌ها دارد، شک دارم که به این زودی‌ها شاهد این موضوع از سوی Google باشیم.





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *