آینده داده های خود را به دست فروشندگان ندهید, محتوا مارکتینگ


Shutterstock 424873711 800x450.jpg, محتوا مارکتینگ

به همان اندازه که می‌خواهید داده‌هایتان واضح است – اکنون زمان آن است که یک دید 360 از مشتری خود داشته باشید. شما می خواهید سفر و تجربه آنها را بهبود بخشید و از حریم خصوصی آنها محافظت کنید. پس از اینجا کجا برویم؟

هنگام شناسایی راه حل، بازاریابان باید ابتدا نقاط دردناک خود را شناسایی کنند، یک استراتژی داده منسجم ایجاد کنند و سپس در مورد فناوری مناسب تصمیم بگیرند.

برای اطلاع از اینکه چگونه برخی از موفق ترین بازاریابان فناوری مناسب را بررسی و روی آن سرمایه گذاری کردند، ثبت نام کنید و در «Data Down the Drain» شرکت کنید؟ CDP ها برای دارایی کم استفاده ارزش می آورند.» ارائه شده توسط BlueConic.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

Cynthia Ramsaran, محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *