SMX Advanced، کنفرانس برتر برای بازاریابان باتجربه جستجو در سطح ارشد، از 13 تا 14 ژوئن به صورت آنلاین باز می گردد.

مطمئناً زمان هیجان انگیزی برای جستجو است. با اعلام گوگل موتور جستجوی جدید بارد و بینگ با هوش مصنوعی، ما در آستانه تغییر عظیمی هستیم که تأثیر زیادی بر جستجوی ارگانیک و پولی و همچنین بر نحوه انجام کارهای روزمره ما خواهد داشت.

مثل همیشه، برنامه رویداد آموزشی SMX Advanced چالش برانگیزترین و به موقع ترین موضوعات جستجو در PPC و SEO را پوشش می دهد. این شامل این است که چگونه همه ما تحت تأثیر افزایش استفاده از هوش مصنوعی در همه کارهایمان قرار خواهیم گرفت.

اگر در مورد چگونگی حل چالش های پیچیده جستجو اطلاعاتی دارید، می خواهیم از شما بشنویم. حتی اگر قبلاً صحبت نکرده اید، ایده موضوع جلسه را ارسال کنید. ما همیشه به دنبال سخنرانان جدید با دیدگاه های مختلف هستیم. آخرین مهلت زمین های SMX Advanced 31 مارس است!

در اینجا چند نکته برای ارائه یک پیشنهاد جلسه قانع کننده وجود دارد:

  • یک ایده اصلی و/یا قالب جلسه منحصر به فرد ارائه دهید.
  • شامل یک مطالعه موردی یا نمونه های خاص.
  • در مورد آنچه می توانید در 30 دقیقه ارائه دهید واقع بین باشید.
  • پیشنهادات ملموس و یک برنامه اقدام ارائه دهید.
  • آنچه را که یک شرکت کننده در نتیجه حضور در جلسه شما می تواند بهتر انجام دهد را درج کنید.

به این بپر صفحه برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه ارسال ایده جلسه یا مستقیماً به این صفحه برای ایجاد نمایه خود و ارسال یک برنامه جلسه.

اگر سوالی دارید، در صورت تمایل مستقیماً با من تماس بگیرید [email protected]. من مشتاقانه منتظر خواندن پیشنهادات شما هستم!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *