امروز، بری شوارتز و من این افتخار بزرگ را داشتیم که به صورت زنده در مرکز توجیهی اجرایی مایکروسافت، یا ساختمان 33، برای کسانی که می‌دانند، برای اعلام وضعیتشان حضور داشته باشیم. بینگ و اج جدید تجربه نتایج جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی.

با استفاده از قدرت OpenAI، مایکروسافت به کاربران این امکان را می دهد که با آنها چت کنند، سؤال بپرسند یا حتی از آن برای تولید محتوا استفاده کنند.

اما این موضوع چگونه بر تبلیغ‌کنندگان تأثیر خواهد گذاشت؟ آیا مایکروسافت برنامه هایی برای گنجاندن تبلیغات بیشتر به طور مستقیم در نتایج دارد؟

بخواهید و دریافت خواهید کرد. اما نه واقعا. من همان سوالات را در بخش پرسش و پاسخ ارائه پرسیدم. به من گفته شد که تبلیغات قبلاً گنجانده شده است و در یکی از اسکرین شات های ارائه قابل مشاهده است.

IMG 5012 کپی 800x450

در یک بیانیه مختصرمایکروسافت گفت

“و با گسترش استفاده، انتظار داریم حجم بیشتری را مشاهده کنیم که منجر به فرصت های بیشتری برای تبلیغ کنندگان برای دستیابی به مشتریان مورد نظر خود می شود.”

راب ویلک، معاون رئیس شرکت، تبلیغات مایکروسافت

چه خبر. هیچ چی. هنوز. در حال حاضر، به نظر می رسد تبلیغات مرتبط در سمت چپ صفحه باقی می مانند، در حالی که پاسخ های هوش مصنوعی در سمت راست هستند.

یک فرصت از دست رفته شاید این فرصت طلبی در من باشد، اما من امیدوار بودم که به این خبر برسم که تبلیغات در نتایج واقعی هوش مصنوعی گنجانده می شود. همانطور که در پایین تصویر بالا می بینید، منابع اضافی در کنار دستور Learn More قرار دارند. تبلیغات مربوطه که در سمت راست قرار می گیرند می توانند فرصتی عالی برای کسب درآمد از ویژگی جدید باشند.

چرا ما اهمیت می دهیم. با تمام پچ پچ ها (جناسی که در نظر گرفته شده) در مورد هوش مصنوعی، در حال حاضر چیزهای زیادی در هوا وجود دارد. با گسترش استفاده، قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی ChatGPT، پرس‌وجوهای تطبیق بهتری با تبلیغات را به روشی بصری‌تر دریافت می‌کند که منجر به افزایش دید آگهی و بهبود هدف‌یابی می‌شود. این می تواند منجر به بازگشت سرمایه بهتر برای تبلیغ کنندگانی شود که از پلتفرم Bing استفاده می کنند.

از طرف دیگر، اگر کاربران برای کلیک کردن بر روی آگهی برای اطلاعاتی که به دنبال آن هستند، تشویق نشوند، نتایج اطلاعاتی می‌تواند به تبلیغ‌کنندگان آسیب برساند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *