آیا ایده های TikTok تمام شده است؟  ابزارهای جدید بینش مخاطبان آنها را بررسی کنید



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

بازاریابان عاشق داده‌ها هستند و TikTok آنها را با جزئیات جدید خود ارائه می‌کند ابزارهای بینش مخاطب. اکنون می توانید عمیق تر به مخاطبان خود و آنچه که آنها در حال تماشای آن هستند کاوش کنید تا به شما در ایجاد ایده و ساختار بهتر کمپین های خود کمک کند.

ابزارهای جدید طیف وسیعی از اطلاعات جمعیتی، از جمله جمعیت شناسی سنی 18 تا 24 سال، تا 55+، تقسیم بندی جنسیتی، دسته های علاقه مندی، تعاملات هشتگ و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهند. حتی می توانید اطلاعات دستگاه، از جمله برآورد هزینه دستگاه را مشاهده کنید.

بیشتر افراد می‌توانند این داده‌های جدید را در مدیر تبلیغات TikTok خود، در بخش Reporting و Audience Insights بیابند، اگرچه برای برخی، این اطلاعات در زیر Insights و سپس Audience Insights قرار دارد. TikTok در مقاله راهنمای خود به جزئیات نحوه استفاده از ابزارهای جدید می‌پردازد: درباره بینش مخاطب.

اما این برای بازاریابان چه معنایی دارد و چرا باید به آن اهمیت دهید؟ به گفته TikTok، این ابزارها هستند «برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای درک بهتر مخاطبان خود در TikTok»، که فقط می تواند چیز خوبی باشد. بیایید نگاهی به آنچه می توانید انجام دهید.

مخاطب خود را میخکوب کنید

با این همه اطلاعات جمعیت شناختی، تصویر واضح تری از مخاطبان خود خواهید داشت.

این ابزارها علاوه بر اطلاعات مربوط به سن، مکان و جنسیت، به شما امکان می دهد علایق مخاطبان خود را کشف کنید. می‌توانید با دسته‌های علاقه، مانند حیوانات خانگی یا بازی، علایق آن‌ها را ببینید. همچنین می‌توانید با نگاه کردن به «تعامل‌های سازنده» ببینید کدام سازندگان را در دسته‌های موضوعی خاص دنبال کرده‌اند. تعاملات ویدیویی به شما نشان می‌دهد که چه ویدیوهایی را در دسته‌های مختلف تماشا کرده‌اند.

سپس می‌توانید تصویر دقیق‌تری از افرادی که مخاطبان شما را تشکیل می‌دهند، بسازید. و ممکن است متوجه شوید که دسته‌های جدیدی در ترکیبی وجود دارد که انتظارش را نداشتید، و شما را به یافتن مخاطبان جدید احتمالی برای بازاریابی سوق می‌دهد.

این داده‌ها نه تنها برای تبلیغات در TikTok مفید هستند، بلکه می‌توانند شخصیت‌های خریدار شما را برای استراتژی بازاریابی کلی شما آگاه کنند.

ایده تولید کنید

از مقدار اطلاعات موجود در مورد آنچه مخاطبان شما می خواهند ببینند، به راحتی می توانید ایده های جدیدی ایجاد کنید. اگر به ویدیوهایی که مردم به آنها علاقه مند هستند، دسته بندی ها و موضوعاتی که مدام کاوش می کنند و هشتگ هایی که استفاده می کنند نگاه کنید، باید بتوانید ایده های بی پایانی داشته باشید.

وقت بگذارید و آزمایش کنید و از فیلترهای مختلف استفاده کنید تا ببینید چه بینش هایی می توانید در مورد آنچه مخاطبان خود دوست دارند پیدا کنید و چگونه می توانید آن را به آنها بدهید.

با هدف گیری به Bullsye ضربه بزنید

اطلاعات جمعیتی و جزئیات جدید موجود باید برای شما مشکلی ایجاد نکند تا مخاطبان خود را نه تنها با محتوا و تبلیغات مناسب، بلکه به روش و در زمان مناسب هدف قرار دهید.

شما مخاطبان خود را راضی خواهید کرد که نتایج بهتری به شما خواهد داد و بودجه بازاریابی خود را کمتر برای چیزهایی هدر خواهید داد که هرگز برای شما کارساز نیستند.

اکنون می‌توانید کمپین‌های خود را با داده‌های دقیق برنامه‌ریزی کنید و آنها را بسیار نزدیک‌تر از قبل برای مخاطبان خود هدف قرار دهید.

ایجاد گزارش های دقیق

هر بازاریاب باید زمانی را صرف ایجاد گزارش کند. با کمپین های جدید، آنها گاهی اوقات باید رئیس یا هیئت مدیره خود را متقاعد کنند که ایده هایشان کارساز خواهد بود.

ابزار جدید Audience Insights ایجاد گزارش با داده های واقعی را برای تهیه نسخه پشتیبان از ایده های خود آسان می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی “Export All” در گوشه سمت راست بالای داشبورد خود کلیک کنید و می توانید تمام داده هایی را که می خواهید مستقیماً به Microsoft Excel ارسال کنید. و پس از دانلود به راحتی می توانید آن را ویرایش کنید.

اخطار Emptor

تا اینجا همه چیز عالی به نظر می رسد، اینطور نیست؟ با این حال، قبل از اینکه خیلی به ابزارهای جدید TikTok اعتماد کنید، توجه داشته باشید که محدودیت‌هایی وجود دارد.

TikTok به وضوح این را بیان می کند “دقت چنین بینش هایی ممکن است با اطلاعات ارائه شده متفاوت باشد. در استفاده یا تکیه بر چنین بینش هایی هنگام برنامه ریزی کمپین خود، موافقت می کنید که این تخمین ها تضمینی برای نتایج نیستند. و Audience Insights اطلاعات جمع‌آوری شده‌ای درباره کاربران TikTok که در 30 روز گذشته فعال بوده‌اند ارائه می‌کند و بر اساس اطلاعات سطح کمپین نیست.

بله، شما داده های زیادی دریافت می کنید، اما برای دقیق بودن کامل به آن ها اعتماد نکنید. از آن به عنوان یک نمای کلی، راهنمای گرایش‌ها، هشتگ‌ها و ایده‌ها استفاده کنید، اما نه چیزی که به شما اطلاعات دقیقی بدهد.

تا زمانی که این را در نظر داشته باشید، باید از ابزارهای جدید بهره زیادی ببرید.

به جای حدس زدن رویکرد شما در TikTok، این بینش‌های جدید باید به شما اجازه دهند تا رویکرد خود را بر اساس داده‌های واقعی مستحکم کنید. این به شما شانس بیشتری برای ارائه محتوایی می‌دهد که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند، تبلیغاتی را ایجاد کنید که واقعاً کارساز باشد، و افراد را به قیف فروش خود جذب کنید، همه اینها بدون کاهش بودجه شما. آیا این ابزارهای جدید بینش مخاطب ارزش استفاده را دارند؟ من می خواهم بگویم.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *