هر بار که کار جدیدی را شروع می کنم، از من می پرسند: «رابطه بین شما، مدیر سئوی داخلی سازمانی، و آژانس سئو چگونه به نظر می رسد؟ چه زمانی می توانیم بودجه خود را برای آژانس سئوی خود کاهش دهیم؟

این یک مشکل در صنعت سئو است.

توییت زیر مشکل علامتی در صنعت را نشان می دهد.

مشکل اصلی درک این موضوع است که آژانس‌های سئو سازمانی در مقابل تیم‌های سئو داخلی نیستند. این یک مسابقه نیست.

سئوی سازمانی شامل مشکلات پیچیده ای است که به بسیاری از منابع و بخش های دیگر وابسته است. زمان آن فرا رسیده است که تفکر سطحی از ما در مقابل آنها را رها کنیم.

این مقاله درباره مزایا و معایب استفاده از آژانس سئو، مشاور یا سئو داخلی نیست. این در مورد تجربه شخصی من از ایجاد یک رویکرد ترکیبی برای استفاده از یک آژانس SEO و یک متخصص سئو داخلی است.

اگر یک شرکت سازمانی هستید که روی سئو سرمایه گذاری می کنید، انتخاب بین یک سئو داخلی و یک آژانس سئو بستگی به سرعت اجرای شما دارد. بگذار توضیح بدهم.

چرا مفهوم «آژانس سئوی سازمانی در مقابل تیم‌های سئو داخلی» شکسته شده است

داخلی در مقابل آژانس - SEL

شما یا محراب پیش‌بینی‌های بازگشت سرمایه وعده داده شده از سوی آژانس‌های سئو را می‌پرستید یا سئوی واقعی و منطقی داخلی را که به شما می‌گوید سئو نمی‌تواند قول بازگشت سرمایه را بدهد.

به هر طرفی که ولدمورت را درمان می کنید، مهم نیست.

این نمونه‌ای از این است که چگونه تیم‌ها و آژانس‌های سئو داخلی می‌توانند در وسط با یکدیگر ملاقات کنند – و آنچه را که می‌خواهند به C-suite بدهند.

وقتی مدیران سئوی داخلی خود را استخدام می‌کنند، اغلب این اشتباه را انجام می‌دهند که به دنبال اسب شاخدار می‌گردند که از نظر فنی و محتوا به همان اندازه مهارت داشته باشد.

اگر یکی را پیدا کردید، خوش شانس هستید. اما به احتمال زیاد به دادن و گرفتن نیاز خواهید داشت.

آژانس های سئو باید توسعه دهنده تیم سئو داخلی شما باشند تا شکاف هایی را که تیم داخلی شما از دست داده است پر کند.

از خود بپرسید: آیا به پیچ گوشتی نیاز دارید؟ یا چاقوی سوئیسی؟

بنابراین، به جای قول دادن به پیش‌بینی بازگشت سرمایه بر اساس کلمات کلیدی، یک تیم سئو داخلی می‌تواند حسابداری کاملی از ظاهر سئو واقعی در پشت صحنه محصول، مهندسی و محتوا به آژانس ارائه دهد.

آژانس و تیم داخلی با هم می توانند طرحی برای سرمایه گذاری، مقیاس و بازده ارائه دهند.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


سرمایه گذاری در آژانس های سئو سازمانی و تیم های سئو داخلی گران است

بسیاری از شرکت‌های سازمانی بودجه‌های بازاریابی دارند، اما اغلب معتقدند سئو «رایگان» است و منابع را در اولویت قرار نمی‌دهند.

این اشتباه است.

این ذهنیت باعث می شود که تیم سئو داخلی به انتظارات غیر واقعی و فرسودگی شغلی عمل کند.

پیش از این، من در یک شرکت تجاری معروف با مجموعه ای متشکل از 15 برند جهانی به عنوان مدیر سئو کار می کردم تا بفهمم من تنها فردی هستم که واقعاً سئو را انجام می دهد. در اولین 1on1 که با رئیسم داشتم، به من وظیفه داده شد که نقشه راه را برای زمانی که می‌توانیم آژانس سئوی خود را رها کنیم تا سئو را در داخل خود وارد کنیم، ایجاد کنم.

اخطار – «سئو را در خانه بیاورید» به این معنی است که من تنها فردی بودم که سئو را اجرا کردم.

در این شرکت، این به معنای شراکت با UX برای طراحی وب‌سایت و کار با توسعه‌دهندگان وب در سرعت صفحه ما بود، همه اینها در حین اجرای روی صفحه و ایجاد پیوند، بدون ذکر محتوا.

من این چالش را انجام دادم تا با بودجه ای برای سئو، یک مورد استفاده تجاری ایجاد کنم که بودجه ای را برای گسترش تیم سئو داخلی من و استخدام یک آژانس سئو اختصاص می دهد.

در اینجا چگونه است.

هزینه تخمینی سالانه (دلار):
تیم سئو داخلی سازمانی در مقابل آژانس سئو
کم متوسط بالا
در خانه 90000 دلار 320000 دلار 760000 دلار
آژانس 120000 دلار 600000 دلار 1.5 میلیون دلار
اعداد بر اساس تجربه شخصی من در داخل و کار با آژانس ها مشخص می شوند.

وقتی به مقایسه جانبی نگاه می کنیم، ممکن است به نظر برسد که ساخت یک تیم سئو داخلی ارزان تر است، اما یک آژانس می تواند سریعتر اجرا کند.

60٪ از وقت من صرف رهبری و خرید بین بخش برای سئو به عنوان یک متخصص سئو داخلی می شود. با یک آژانس سئو، کار سئو هنوز در حال انجام است.

به این طرح کلی از وظایف تفکیک شده بین یک آژانس سئوی سازمانی و یک تیم سئو داخلی نگاهی بیندازید:

در خانه آژانس
استراتژی سئو استراتژی SEO را با تمرکز بر فرآیندها و همکاری بین بخش ایجاد می کند و با آژانس SEO به اشتراک می گذارد. آژانس با استراتژی تیم سئو داخلی هماهنگ است و از داده ها و اجرای تاکتیک ها پشتیبانی می کند.
پیش بینی پیش بینی و بازگشت سرمایه را بر اساس منابع داخلی ارائه می دهد. پیش‌بینی کلمات کلیدی را با پیش‌بینی داخلی ادغام می‌کند تا یک توافق میانی ایجاد کند.
گزارش ماهانه معیارها، تعاریف و KPIهایی را به اشتراک می گذارد که با اهداف کلی کسب و کار همسو هستند. گزارش های ماهانه با استفاده از داده ها از ابزارهای داخلی ایجاد می کند.
حسابرسی فنی ممیزی فنی را بررسی می کند و اولویت بندی را آغاز می کند. ممیزی فنی را ارائه می دهد.
نقشه راه فنی یافته های ممیزی فنی را اولویت بندی کنید، بلیط های Jira ایجاد کنید، و برای اجرا با تیم توسعه دهنده وب شریک شوید. نقشه راه فنی را بررسی و همسو می کند و سؤالات تیم توسعه دهنده وب را عیب یابی می کند.
حسابرسی محتوا ممیزی محتوا را بررسی می کند و اولویت بندی را آغاز می کند. ممیزی محتوا را فراهم می کند.
تجزیه و تحلیل شکاف محتوا تجزیه و تحلیل شکاف محتوا را بررسی می کند و اولویت بندی را آغاز می کند. تجزیه و تحلیل شکاف محتوا را ارائه می دهد.
نقشه برداری کلمات کلیدی نقشه‌برداری کلمات کلیدی را بررسی می‌کند و با بازاریابی محصول شریک می‌شود تا مطمئن شود که با برند و اهداف تجاری همسو است. نگاشت کلمات کلیدی را ارائه می دهد.
تقویم محتوایی یافته های ممیزی محتوا را اولویت بندی کنید، خلاصه محتوا ایجاد کنید (اگر آژانس آنها را ارائه ندهد)، و برای اجرا با تیم تحریریه شریک شوید. تقویم محتوا را مرور می‌کند و با آن هماهنگ می‌کند و سؤالات تیم بازاریابی محصول و/یا تیم تحریریه را عیب‌یابی می‌کند.
خلاصه مطالب خلاصه‌های محتوا را بررسی و تأیید می‌کند، و به تیم تحریریه اختصاص می‌دهد، سپس ویرایش می‌کند و برای انتشار به تیم توسعه‌دهنده وب ارسال می‌کند. خلاصه مطالب را ارائه می دهد.

یکی از بزرگترین چالش‌هایی که شرکت‌های سازمانی با آن روبرو هستند، سرعت رشد شرکت است. اگر شما یک برند جهانی هستید، سئو گران و زمان بر است.

همانطور که نام تجاری شما تکامل می یابد، تاکتیک های بازاریابی و سئو شما باید با مقیاس شرکت شما سازگار باشد.

این به معنای اولویت دادن به یک تیم سئو داخلی و یک آژانس SEO است که می توانند در مقیاس با هم همکاری کنند.

قدرت همکاری با آژانس های سئوی سازمانی و تیم های سئو داخلی

قدرت زیادی در ترکیب نیروها وجود دارد. به وودی و باز، آپولو و راکی، کلاریس و هانیبال فکر کنید.

سئوی سازمانی زمان و هزینه زیادی را صرف اجرای صحیح می کند. و اغلب، شما باید برای منابعی که می دانید برای رسیدن به اهداف تجاری به آن نیاز دارید، بجنگید.

مقصر در این انگ انتخاب بین یک آژانس سئو و ایجاد یک تیم داخلی نهفته است. چاره ای نیست. پاسخ هر دو است.

به یاد داشته باشید، سئو اینجا نیست تا به شرکت‌های سازمانی بگوید که با حضور وب خود چه کنند.

هدف ما به عنوان متخصصان سئو این است که فرصت ها را به آنها نشان دهیم و با هم، با تلاش ترکیبی آژانس و تیم داخلی، بتوانید برنامه ای برای سرمایه گذاری و مقیاس ایجاد کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

آنا کرو

آنا کرو یک طرفدار سس بوفالو داغ فرانک (پیشرو با اولویت‌های آشکار)، نویسنده، بازاریاب و متخصص سئو است. در بیش از 12 سال گذشته، آنا با موفقیت برنامه‌های سئو و محتوا را برای برندهایی مانند Dollar Thrifty Rental، Marriott، Hilton، Hearst Magazine، Mailboat Records، Philip Morris International، Bloomin’ Brands و Brother USA و بسیاری دیگر اجرا کرده است. او زمانی که به عنوان مربی فوتبال مهتابی نمی گیرد، از بوریتو و توله سگ (به این ترتیب) لذت می برد. https://annaleacrowe.com/



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *