تلگرام با تغییرات مداوم و ویژگی‌های جدید، خود را به عنوان یک برنامه پیام‌رسان/شبکه ​​اجتماعی قوی معرفی کرده است. در حال حاضر، حتی حالتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید، عمر باتری را حفظ کنید.

آخرین آپدیت تلگرام اینجاست و با تغییرات زیادی همراه است – برخی از آنها کاملاً جدید و برخی دیگر از سایر برنامه های پیام رسان قرض گرفته شده اند. با این حال، قابل توجه ترین آن، اضافه شدن حالت صرفه جویی در مصرف انرژی است. وقتی باتری گوشی شما کم است، می‌توانید حالت صرفه‌جویی در انرژی برنامه را روشن کنید، مواردی مانند استیکرهای متحرک، پخش خودکار GIF، انیمیشن‌های برنامه‌های سنگین، همگام‌سازی مداوم پس‌زمینه و سایر ویژگی‌هایی که ممکن است به شدت بر باتری گوشی شما تأثیر بگذارد را غیرفعال کنید.

تصویر تنظیمات تلگرام
تلگرام

اضافات دیگری نیز وجود دارد. برای شروع، کنترل‌های سرعت دقیق‌تری برای پیام‌های صوتی و ویدیوها وجود دارد که به شما امکان می‌دهد دکمه سرعت را نگه دارید و یک نوار را بکشید تا هر تنظیم سرعت بین 0.2x و 2.5x را انتخاب کنید. همچنین، اگر در هر چت گروهی با کمتر از 100 نفر هستید، می‌توانید زمانی را ببینید که هر یک از اعضای گروه پیام شما را می‌خوانند.

به روز رسانی جدید باید به زودی در همه دستگاه ها در دسترس باشد. اگر می‌خواهید تغییرات کامل را بخوانید، باید پست وبلاگ تلگرام در لینک زیر را نیز مطالعه کنید تا بیشتر بدانید.

منبع: تلگرام






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *