رسانه خرده فروشی ممکن است یک کلمه کلیدی جدید باشد، اما یک مفهوم قدیمی است. این رسانه توسط خرده فروشان، با نام جدید و تغییر دیجیتال ارائه شده است.

به آن بریدگی قدیمی هالک هوگان که در لبه چیپس هاکینگ راهرو سوپرمارکت دوران کودکی شما ایستاده بود فکر کنید. رسانه های خرده فروشی مانند آن هستند اما در وب.

هزینه‌های تبلیغات رسانه‌ای خرده‌فروشی تا اکتبر ۲۰۲۲

با رشد بیش از 20 درصدی هزینه‌های تبلیغات رسانه‌های خرده‌فروشی در سال 2023 به بیش از 45 میلیارد دلار، تعجبی ندارد که خرده‌فروشان در هر شکل و اندازه‌ای برای یک تکه از کیک تلاش می‌کنند.

با توجه به نیاز روزافزون صنایع به داده‌های شخص اول و فرصت‌های تبلیغاتی خاص خرده‌فروشی مربوطه، که دائماً در حال تغییر هستند، این کیک لحظه به لحظه بزرگ‌تر می‌شود. فراموش نکنیم، کووید اتفاق افتاد و رویکرد مصرف کنندگان به خرده فروشی را کاملاً تغییر داد.

تقاضای تجارت الکترونیک به رشد خود ادامه داده است، البته با سرعت کمتری پس از همه گیری. اما چیزی که در حال رشد است نیاز مصرف کنندگان به یک تجربه خرید انعطاف پذیرتر و شخصی فراتر از دیجیتال است.

نیاز روزافزون مصرف کنندگان به راه حل های تحقق انعطاف پذیر

با توجه به اینکه آمازون در رتبه اول شرکت های برتر ایالات متحده از نظر سهم تجارت الکترونیک (حدود 38٪) قرار دارد، کافی است بگوییم که آنها دیجیتال را از دست داده اند.

اما آمازون فاقد مکان‌های خرده‌فروشی فیزیکی است – که اتفاقاً برای محبوبیت فزاینده راه‌حل‌های تحقق انعطاف‌پذیر، مانند خرید آنلاین، تحویل در فروشگاه (BOPIS)، کلیک و جمع‌آوری (C&C)، وانت در کنار خیابان، و غیره ضروری هستند.

چیزی که آمازون فاقد آن است، Walmart – نزدیکترین رقیب خود در فضای دیجیتال – به تعداد زیادی از آن برخوردار است. 4700+ مکان خرده فروشی فیزیکی این غول خرده فروشی به آنها کمک کرد تا به عنوان بزرگترین خرده فروش ایالات متحده تثبیت شوند.

جدا از موقعیت های فیزیکی، والمارت یک پیشنهاد دیجیتال قوی و رو به رشد دارد. این شرکت از نظر سهم تجارت الکترونیک در رتبه دوم در ایالات متحده قرار دارد که به شدت به دلیل عملکرد غالب خواربار فروشی دیجیتال آن است.

فروش مواد غذایی ایالات متحده توسط شرکت

جالب اینجاست که خواربارفروشی مقوله ای است که به ندرت در دیجیتال قبل از 2019 دیده می شود، اما در ارتباط با پیشرفت راه حل ها و نیازهای مصرف کننده به سرعت در حال گسترش است.

Walmart کلیک کنید و فروش را جمع آوری کنید

این ترکیب دسترسی فیزیکی غالب با یک نیروگاه دیجیتالی رو به رشد، Walmart را واقعاً به عنوان یک راه حل متمایز با فرصت های به سرعت در حال گسترش قرار می دهد.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


پیشنهادات تبلیغات فعلی Walmart

اگرچه والمارت در مقایسه با همتایان صنعتی مانند آمازون و گوگل کمی در زمینه پیچیدگی پلتفرم و فرصت های تبلیغاتی بازی می کند، اما آنها این کار را با سرعتی باورنکردنی انجام می دهند.

تا قبل از سال 2021، تقریباً تمام تلاش‌های تبلیغاتی توسط والمارت مدیریت می‌شد، به جز واحد تبلیغات جستجوی مستقل، محصولات حمایت‌شده.

چند سال به جلو بپرید و تلاش‌های جستجو و نمایش خود را به شدت گسترش داده‌اند، که منجر به ایجاد سه خط خدمات سلف سرویس جدید با موارد زیر شد:

  • برندهای حمایت شده
  • نمایش خود سرویس (DSS).
  • والمارت DSP.

والمارت هنوز یک سرویس مدیریت شده برای فروشندگان شخص اول با تعهدات خرج کردن و جیب های عمیق ارائه می دهد، اما واضح است که اولویت آنها را در باز کردن فرصت های تبلیغاتی پیشرفته برای پایگاه فروش گسترده تر می بینیم.

نه به ذکر است اعلامیه های مشارکت اخیر متعدد برای تسهیل گسترش به شبکه های اجتماعی، پخش زنده، CTV و دیگر فرصت های تبلیغات جذاب.

قبل از اینکه از خودمان جلوتر برویم و به موارد بعدی برویم، به فرصت‌های تبلیغات فعلی Walmart که فروشندگان در هر اندازه می‌توانند برای ارتقای عملکرد و ارتباط برند در داخل و خارج از پلتفرم استفاده کنند، نگاهی بیندازیم.

ارائه جستجوی اصلی Walmart، محصولات حمایت‌شده به شما امکان می‌دهد از عبارات جستجو و داده‌های محصول برای ارائه تبلیغات در مقابل هدف جستجوی مشتریان استفاده کنید.

با توجه به اینکه تبلیغات در کنار مکان‌های ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ارائه می‌شوند، این واحد تبلیغات عموماً مشتریان را در مرحله هدف سفر مشتری جذب می‌کند.

آنها معمولاً اهداف دیجیتالی و مبتنی بر بازگشت دارند زیرا این واحد تبلیغاتی نزدیکترین نقطه به نقطه خرید است.

  • دسترسی: شخص اول و شخص ثالث
  • موقعیت قیف: قصد
محصولات حمایت شده

برندهای حمایت شده

تبلیغات نام تجاری حمایت شده، تبلیغات بنری جستجوی بالای صفحه هستند که بر خلاف هدف جستجوی مصرف کنندگان ارائه می شوند.

آنها عالی هستند برای:

  • حرکت اندکی از قیف به سمت تاکتیک های برندسازی.
  • استفاده از تاکتیک های رقابتی و بهبود سهم دسته بندی با توجه به ساختار هدف گیری کلمه کلیدی و قرارگیری در بالای صفحه.

این واحدهای تبلیغاتی PPC حاوی یک لوگوی نام تجاری است که به یک قفسه (زیر دسته) یا صفحه جستجو و حداکثر سه محصول منجر می شود که به صفحه محصول هدایت می شود.

  • دسترسی: شخص اول و شخص ثالث
  • موقعیت قیف: ملاحظه، قصد
برندهای حمایت شده

صفحه نمایش سلف سرویس

Walmart DSS (در محل)

خود سرویس نمایش والمارت (DSS) یک پلتفرم زیرک و خودسرویس است که به تبلیغ‌کنندگان امکان کنترل فعالیت‌های تبلیغاتی نمایشگر Walmart در محل خود را می‌دهد.

در DSS، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از مخاطبان Walmart برای ارائه دارایی‌های نمایشی به مشتریان در سراسر Walmart.com از طریق تاکتیک‌های هدف‌گیری متعدد استفاده کنند.

این پلتفرم با یک سازنده خلاق خودکار و راه اندازی کمپین کارآمد برای چابکی در مقیاس ارائه می شود.

علاوه بر این، پلتفرم DSS شامل گزارش عملکرد دیجیتال و درون فروشگاهی برای درک بهتر تأثیر کلی است.

  • دسترسی: مهمانی اول
  • موقعیت قیف: آگاهی، ملاحظه
والمارت DSS
منبع: Walmart Connect

Walmart DSP (خارج از سایت)

Walmart DSP یک پلت فرم سمت تقاضا است که قدرت فناوری پیشرو در صنعت The Trade Desk را با داده های شخص اول همه کانال گسترده Walmart تلفیق می کند.

این منجر به یک پیشنهاد متمایز می شود که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا از مخاطبان Walmart برای ارائه تبلیغات در سراسر موجودی The Trade Desk در سراسر وب باز استفاده کنند.

با مزیت افزوده گزارش حلقه بسته Walmart، فروشندگان دید واضحی از تأثیری که تلاش‌های تبلیغات همه‌کاناله آنها در تمام نقاط سفر مشتری، چه در حالت آنلاین و چه آفلاین دارد، خواهند داشت.

  • دسترسی: مهمانی اول
  • موقعیت قیف: آگاهی، ملاحظه
Walmart DSP (خارج از سایت)
منبع: Walmart Connect

چه چیزی برای تبلیغ کنندگان والمارت در نظر گرفته شده است و چگونه می توانند پیشروی کنند

همانطور که از پیشرفت‌های بالا می‌بینید، Walmart نیاز تبلیغ‌کنندگان را برای دسترسی و اقدام بر روی داده‌های شخص اول در مقیاس درک می‌کند.

مشارکت‌های اجتماعی، پخش زنده و ویدیویی اخیر به پیشنهاد خرده‌فروش برای ارائه خدمات به مشتریانی که به دنبال تجربه‌های خرید تعاملی و شخصی‌تر هستند اشاره می‌کند.

در نهایت، Walmart در حال ایجاد زمینه برای تبلیغ‌کنندگان است تا از داده‌های خود در قالب‌های تبلیغاتی جدید و جذاب استفاده کنند.

با توجه به اینکه آخرین به روز رسانی ما در این زمینه در اواسط سپتامبر سال گذشته بود، من پیشرفت های بیشتری را در ماه های آینده پیش بینی می کنم.

اشتباه نکنید – گسترش تبلیغات عالی است اما تنها نیمی از کار است. درک تأثیر آن تبلیغات به همان اندازه مهم است، اگر نه بیشتر، چه آنلاین و چه در فروشگاه.

والمارت با توجه به نرخ بالای تراکنش های نقدی و فروشگاهی خود، نبرد سختی در این بخش دارد. آنها در حال برداشتن گام هایی برای پر کردن این شکاف هستند که شامل گسترش Walmart+ است.

طبق یک مطالعه اخیر توسط Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) Walmart+ رشد ثابتی داشته است و اکنون تا 25 درصد از کل فروش تجارت الکترونیک را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر این، والمارت همچنین در حال تلاش برای بستن حلقه از طریق برنامه هایی مانند پاداش های بازگشت نقدی، در مشارکت با ارائه دهندگان راه حل مانند Ibotta است. این یک اولویت اصلی برای برندهای سراسری است، بنابراین من انتظار دارم که این موضوع در سال آینده مورد توجه قرار گیرد.

اگر چیزی از این قطعه برداشت کردید این را به خاطر بسپارید…

والمارت دارای زیرساخت فیزیکی برای پاسخگویی به نیازهای خرید در حال رشد مصرف کنندگان و کتاب جیبی و نقشه راه برای از بین بردن سهم بازار دیجیتال است.

داده‌های آنها در حال رشد است و همچنین روش‌هایی که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهند از آن استفاده کنند، در حال رشد است. مطمئناً، آنها هنوز شکاف های راه حلی دارند، اما از امتحان کردن چیزها هراسی ندارند و به شدت برای بستن آنها تلاش می کنند.

نیازی به گفتن نیست که من انتظار دارم سال 2023 سال تکامل باشد. دست و پنجه نرم کنید زیرا رقابت رسانه‌های خرده‌فروشی در جریان است و والمارت موقعیت قطبی دارد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *