آمازون

خط تولید اکو آمازون با یک بلندگو شروع شد و به نمایشگرهای هوشمند، ایربادها و بلندگوهای بسیار بیشتر افزوده شد. اکنون دو دستگاه اکو در حال به‌روزرسانی هستند و یک بلندگوی کاملاً جدید وجود دارد.

ابتدا، آمازون یک محصول کاملاً جدید (تصویر بالا) به نام Echo Pop را معرفی می کند. بر خلاف Echo Dot و بلندگوهای Echo معمولی که همه جهته هستند، دارای یک “بلندگوی جهت دار جلو با طراحی سفارشی” در طراحی نیم دایره ای است. این کاملاً بدون ویژگی است، برای چراغی در بالای صفحه که اعلان‌ها و صحبت الکسا را ​​نشان می‌دهد، صرفه‌جویی کنید. آمازون می گوید این اسپیکر برای اتاق خواب ها و فضاهای کوچک عالی است و دکمه های معمولی صدا و بی صدا در پشت آن وجود دارد. همچنین می تواند به عنوان یک توسعه دهنده Wi-Fi برای شبکه های Eero عمل کند، درست مانند Echo Dot.

Echo Pop دارای قیمت خرده فروشی اولیه 40 دلار است که 10 دلار کمتر از قیمت معمولی Echo Dot است. احتمالاً مانند سایر محصولات اکو به طور مداوم به فروش خواهد رسید. اکنون می توانید آن را قبل از تاریخ انتشار 31 می 2023 پیش خرید کنید.

اکو شو 5
Echo Show 5 جدید آمازون

همچنین یک Echo Show 5 و Echo Show 5 Kids به روز شده با قیمت 89.99 دلار و 99.99 دلار وجود دارد. آمازون می گوید 20 درصد سریعتر از نسل قبلی است و دارای یک سیستم بلندگوی جدید با دوبل بیس و صدای واضح تر است. همچنین هنوز یک پایه اختیاری وجود دارد که آن را به چیزی نزدیک تر به تلویزیون یا مانیتور کوچک تبدیل می کند. مدل‌های جدید در تاریخ 31 می 2023 وارد بازار می‌شوند و می‌توانید هم اکنون آنها را پیش‌سفارش کنید.

سرانجام، آمازون نسخه جدیدی از Echo Buds، هدفون های بی سیم این شرکت را منتشر کرد. دارای درایورهای دینامیکی 12 میلی متری و عمر باتری طولانی تری است – با شارژ کامل باید 5 ساعت پخش کنید تا زمانی که جوانه ها به داخل کیس برگردند. Echo Buds با قیمت 39.99 دلار در طول “پیشنهاد مقدماتی با زمان محدود” به فروش می رسد و قیمت در برخی موارد به 49.99 دلار افزایش می یابد. اکنون می توانید آنها را قبل از تاریخ انتشار 7 ژوئن 2023 پیش خرید کنید.

آمازون اکو بادز
آمازون اکو بادز جدید آمازون

آمازون نیز همچنان در قطار Matter است، حتی اگر قطار گفته شده احتمالاً از ریل خارج شده باشد. Echo Pop و Echo Show 5 جدید، هر دو از Matter پشتیبانی می‌کنند و «ارتباط و کنترل محصولات خانه هوشمند سازگار در برندهای مختلف را آسان می‌کنند».

منبع: آمازون، TechCrunch





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *