جمعه سیاه، کریسمس... با این ویژگی آمازون از خریدهای دیوانه وار خودداری کنید


و نه تنها این، بلکه ما امکان اشتراک در مدل پرایم آمازون آن را نیز داریم که بسیاری از خدمات بسیار جالب دیگر را نیز به ما ارائه می دهد. شاید در ابتدا چیزی که بیشترین سود را برای ما به ارمغان می آورد امکان پرداخت نکردن آن باشد هزینه های حمل و نقل. اما این است که ما همچنین یک پلتفرم پخش ویدئو در صورت تقاضا، دیگری برای موسیقی یا یک سرویس ذخیره سازی ابری برای عکس ها خواهیم داشت. دقیقاً به همین دلیل است که کاربران از سراسر جهان تصمیم می گیرند برای این هزینه پرداخت کنند اشتراک سالانه یا ماهانه بسته به نیاز.

همچنین مهم است که بدانید که می‌توانیم چندین روش پرداخت ایجاد کنیم یا لیست‌های خواسته شخصی خود را ایجاد کنیم. دقیقاً این آخرین عناصر است که در زیر می خواهیم روی آنها تمرکز کنیم. همانطور که می توانید تصور کنید، این جایی است که ما آن ها را شامل می شویم محصولات آمازون که ممکن است بعداً به آن علاقه مند شویم. شایان ذکر است که ما امکان ایجاد چندین لیست آرزوها را داریم و از این طریق محصولات را به بهترین نحو توزیع می کنیم. می توانیم ایجاد کنیم چندین لیست از دسته های مختلف یا انواع محصولات

علاوه بر این، این لیست‌های آرزو به ما امکان می‌دهند تا از افت قیمت‌هایی که محصولات اضافه شده در طول زمان متحمل می‌شوند، به‌روز باشیم. در واقع، زمانی که هر یک از این اضافات با کاهش قیمت مواجه شود، خود فروشگاه اینترنتی به روش‌های مختلف به ما اطلاع می‌دهد، بیش از هر چیزی که بخواهیم از آن استفاده کنیم.

مزایای ایجاد لیست آرزوهای عمومی در آمازون

باید در نظر گرفت که در ابتدا ما ایجاد کردیم لیست آرزوهای شخصی با خود مشورت کنیم و محصولاتی را که به آنها علاقه مندیم ذخیره کنیم. به این ترتیب، بعداً می توانیم آنها را مستقیماً و بدون فراموش کردن چیزی در آمازون خریداری کنیم. اما در صورتی که ما آن را ندانیم، می‌توانیم فهرست‌های آرزوی عمومی را ایجاد کنیم.

اگر تا به حال از این قابلیتی که غول تجارت الکترونیک به ما ارائه می دهد استفاده نکرده اید، بگویید که ما به مزایای جالبی خواهیم رسید. نحوه عملکرد و هدف اینها لیست های عمومی مثل خصوصی هاست. این بدان معنی است که در اینجا می توانیم محصولاتی را که به آنها علاقه مندیم و در فروشگاه آنلاین پیدا می کنیم ذخیره کنیم. با این حال، تنها با فشار دادن دکمه Invite می‌توانیم این لیست را با سایر کاربران به اشتراک بگذاریم که برای آن فقط به ایمیل نیاز داریم.

همچنین می‌توانیم پیوند مربوط به آن فهرست را در هر وبلاگ یا صفحه وب برای همه کسانی که می‌خواهند نگاهی به آن بیندازند، به اشتراک بگذاریم. لازم به ذکر است که در کاربران دیگر را دعوت کنید ما این امکان را داریم که فقط برای مشاوره باشد یا اینکه قابل ویرایش باشد. تصمیم ما هر چه باشد، جالب ترین چیز در اینجا این است که افرادی که لیست آرزوهایمان را با آنها به اشتراک می گذاریم، می توانند آنچه را که در آنها ذخیره شده است خریداری کنند.

این به این معنی است که ما می توانیم از این لیست های عمومی استفاده کنید اگر قرار است تولد ما باشد، برای لیست عروسی، هدایایی برای کودکمان، جمعه سیاه، هدایای کریسمس، یا برای هر رویداد دیگری که به ذهنمان می رسد. کسانی که به آن دعوت می شوند، می توانند آنچه را که می خواهند برای ما بخرند و راحت به خانه برسد، که بد نیست.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *