How to create your company org chart in WordPress


آیا می خواهید نمودار سازمانی شرکت خود را در وردپرس ایجاد کنید؟

نمودارهای سازمانی می توانند به بازدیدکنندگان، مشتریان و مشتریان بالقوه کمک کنند تا درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و فرد مناسبی را برای تماس پیدا کنند. اگر کارمندان زیادی دارید، یک نمودار سازمانی نیز می‌تواند به تیم‌های مختلف کمک کند تا راحت‌تر با هم ارتباط برقرار کنند و کار کنند.

در این مقاله نحوه ایجاد نمودار سازمانی شرکت در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

چرا نمودار سازمانی شرکت خود را در وردپرس ایجاد کنید؟

یک نمودار سازمانی نشان می‌دهد که چگونه یک شرکت، از مدیر عامل گرفته تا تیم‌های مختلف و کارمندان هر تیم، ساختار یافته است.

یک نمودار سازمانی مفید می تواند به کارمندان کمک کند تا بفهمند تیم های دیگر چگونه ساختار یافته اند و در هر شرایطی باید با چه کسانی تماس بگیرند.

نمودار ممکن است برای اشخاص ثالث نیز مفید باشد. به عنوان مثال، اگر در حال ایجاد یک پورتال مشتری هستید، نمودار سازمانی می تواند به مشتریان کمک کند تا بهترین فرد را برای تماس پیدا کنند.

حتی ممکن است یک نمودار سازمانی شرکت را به وب سایت عمومی وردپرس خود اضافه کنید تا جنبه انسانی کسب و کار خود را نشان دهید و شهرت برند خود را بهبود بخشید.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه ایجاد و مدیریت آسان نمودار سازمانی شرکت در وردپرس بیندازیم.

چگونه نمودار سازمانی شرکت خود را در وردپرس ایجاد کنیم

ساده ترین راه برای ایجاد نمودار کارمند، استفاده از نمودار سازمانی است.

با استفاده از این افزونه رایگان، می توانید نمودارها را با استفاده از یک ویرایشگر بصری ساده ایجاد کنید و تصاویر، لینک ها، متن و پنجره های بازشو را به نمودار سازمانی شرکت خود اضافه کنید.

یک نمودار سازمانی که با استفاده از وردپرس ایجاد شده است

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه سازمان چارت را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، به نمودار Wpdevart » نمودارها. سپس بر روی دکمه افزودن جدید کلیک کنید.

نحوه ایجاد نمودار سازمانی شرکت در وردپرس

این ویرایشگر بصری کاربر پسند را راه اندازی می کند.

برای شروع، عنوانی را برای نمودار سازمانی شرکت تایپ کنید. این فقط برای مرجع شماست تا بتوانید از هر چیزی که می خواهید استفاده کنید.

اضافه کردن عنوان به نمودار سازمانی شرکت

به طور پیش فرض، نمودار سازمانی یک عنصر را به نمودار اضافه می کند. به طور معمول، شما این را به رئیس سازمان خود تبدیل می کنید، مانند رهبر تیم یا مدیر عامل.

برای افزودن افراد بیشتر به نمودار، کافی است ماوس را روی عنصر پیش‌فرض نگه دارید. اکنون دو نماد کوچک را خواهید دید: یک مداد و یک فلش.

پیش بروید و روی فلش کلیک کنید، که یک عنصر را مستقیماً زیر اولین عنصر اضافه می کند.

ساخت نمودار سازمانی در وردپرس با استفاده از افزونه

اکنون، به سادگی ماوس خود را روی این عنصر جدید ببرید و سه فلش را مشاهده خواهید کرد.

این به شما امکان می دهد عنصر دیگری را در سمت راست یا چپ این شخص اضافه کنید. به طور معمول، افراد در یک سطح در نمودار سازمانی دارای عنوان شغلی یا مسئولیت های مشابه هستند.

افزودن چندین سطح به نمودار سازمانی شرکت

همچنین می توانید روی فلش رو به پایین کلیک کنید تا سطح جدیدی در زیر این شخص ایجاد شود. معمولاً افراد در نمودار سازمانی به فرد بالای خود گزارش می دهند.

با قرار دادن ماوس روی هر عنصر و کلیک بر روی فلش های مختلف، به راحتی می توانید ساختار شرکت خود را ایجاد کنید. این شامل چندین شاخه یا تیم مختلف است.

سفارشی کردن نمودار کارکنان شرکت

مرحله بعدی اضافه کردن محتوا به هر عنصر است، مانند نام شخص، عکس نویسنده یا آدرس ایمیل.

برای شروع، ماوس را روی هر عنصری نگه دارید و سپس روی نماد مداد کوچک کلیک کنید.

افزودن محتوا به نمودار کارکنان شرکت

در پنجره ای که ظاهر می شود، باید یک عکس از شخص اضافه کنید.

ادامه دهید و روی دکمه “آپلود” کلیک کنید و سپس یک تصویر را از کتابخانه رسانه وردپرس انتخاب کنید یا یک فایل جدید را از رایانه خود آپلود کنید.

افزودن تصاویر کارمند به نمودار سلسله مراتبی

پس از آن، یک “عنوان” را تایپ کنید، که مستقیماً در زیر تصویر شخص ظاهر می شود. به طور معمول، شما می خواهید از نام شخص استفاده کنید.

سپس می توانید یک “توضیح” اضافه کنید که در زیر عنوان ظاهر می شود. معمولاً می‌خواهید عنوان شغلی فرد را تایپ کنید، اما می‌توانید یک جمله کوتاه درباره نقش او نیز اضافه کنید.

اضافه کردن عنوان به نمودار کارمند

در مرحله بعد، ممکن است بخواهید پیوندی به تصویر، عنوان یا توضیحات اضافه کنید. برای مثال، ممکن است به یک فرم تماس برای آن شخص یا شاید صفحه‌ای پیوند دهید که در آن مشتریان بالقوه می‌توانند نمونه کارهای طراحی یا عکاسی کارمند را ببینند.

برای این کار کافی است URL مورد نظر خود را تایپ کنید. سپس، با استفاده از تنظیمات در بخش «انتخاب ناحیه پیوند»، ناحیه‌ای را که می‌خواهید پیوند را در آن اضافه کنید، انتخاب کنید. برای مثال، ممکن است پیوندی به تصویر یا توضیحات شخص اضافه کنید.

افزودن پیوند به نمودار کارکنان

به طور پیش فرض، پیوند در همان تب باز می شود. ممکن است ترجیح دهید پیوند را در یک برگه جدید باز کنید، به خصوص اگر از یک URL خارجی استفاده می کنید. برای انجام این کار، به سادگی کادر کنار «باز کردن URL در یک برگه جدید» را علامت بزنید.

ممکن است بخواهید اطلاعات بیشتری در مورد هر فرد در نمودار سازمانی شرکت نشان دهید. برای مثال، می‌توانید آدرس ایمیل کسب‌وکار و شماره تلفن، بیوگرافی، شرح شغل دقیق‌تر یا هر اطلاعات دیگری را که می‌خواهید اضافه کنید.

این افزونه به شما امکان می دهد برای هر فرد یک پاپ آپ ایجاد کنید. به این ترتیب، می توانید اطلاعات دقیق را بدون اینکه نمودار پیچیده یا متن سنگین به نظر برسد، نشان دهید.

برای افزودن یک پنجره بازشو، به سادگی بر روی تب “پاپ آپ” کلیک کنید.

افزودن پاپ آپ به نمودار کارکنان در وردپرس

اکنون می توانید پیام خود را در ویرایشگر متن کوچک تایپ کنید. این ویرایشگر دارای تمام قالب‌بندی استاندارد وردپرس است، بنابراین می‌توانید پیوندها را اضافه کنید، یک لیست نقطه‌ای ایجاد کنید، از قالب‌بندی متن پررنگ و مورب و موارد دیگر استفاده کنید.

هنگامی که از اطلاعاتی که وارد کرده اید راضی هستید، می توانید با استفاده از تنظیمات کنار “انتخاب ناحیه بازشو” مشخص کنید که بازدیدکنندگان چگونه پنجره بازشو را باز کنند.

نحوه اضافه کردن پاپ آپ به وب سایت تجاری

پس از انجام این کار، روی “به روز رسانی” کلیک کنید.

اکنون، به سادگی این فرآیند را برای هر فردی در نمودار سازمانی شرکت تکرار کنید.

ساخت صفحه کارمند با استفاده از وردپرس

وقتی از ظاهر نمودار راضی هستید، روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید.

پس از آن، زمان اضافه کردن نمودار به وبلاگ یا وب سایت وردپرسی است. به سادگی صفحه یا پستی را که می خواهید نمودار سازمانی شرکت را نشان دهید باز کنید و سپس روی نماد ‘+’ کلیک کنید.

در پنجره ای که ظاهر می شود، «نمونه سازمانی WpDevArt» را تایپ کنید. وقتی بلوک سمت راست ظاهر شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه اضافه شود.

اضافه کردن بلوک به وب سایت وردپرس

پس از انجام این کار، منوی کرکره ای «انتخاب درخت» را باز کنید و نمودار سازمانی را که قبلا ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

وقتی آماده ساختن نمودار سازمانی به صورت زنده هستید، روی دکمه «به‌روزرسانی» یا «انتشار» کلیک کنید.

انتشار نمودار سازمانی در وردپرس

اکنون، می توانید از وب سایت کسب و کار خود دیدن کنید تا نمودار سازمانی شرکت را در عمل ببینید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه ایجاد نمودار سازمانی شرکت خود در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد گردش کار خودکار در وردپرس و انتخاب متخصص ما از بهترین نرم افزار چت زنده برای مشاغل کوچک را ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *