تورم و “افت احساسات مصرف کننده” عامل نسبتاً خاموش جمعه سیاه در ایالات متحده در سال جاری بود. با این حال، اعداد و ارقام نشان می دهد که مراکز خرید در حال بازگشت هستند، زیرا مردم دوباره از تجربه خرید آجری لذت می برند.

Adobe Analytics گفت فروش آنلاین با 2.3 درصد افزایش به 9.12 میلیارد دلار رسیده است. پیش‌بینی اولیه این شرکت 9 میلیارد دلار بود (برای چشم‌انداز، این درصد افزایش بسیار عقب‌تر از نرخ تورم کشور است که تقریباً 8 درصد است).

آمار خرید. طبق گزارش Sensormatic Solutions، خرده‌فروشان آجر و ملات که در دو جمعه سیاه گذشته با شیوع و محدودیت‌های کووید-19 دست و پنجه نرم می‌کردند، امسال شاهد افزایش 2.9 درصدی بازدید از فروشگاه‌ها در مقایسه با سال 2021 بودند. جالب اینجاست که بازدید از فروشگاه های فیزیکی در روز شکرگزاری نسبت به سال گذشته 19.7 درصد افزایش یافته است.

بلومبرگ گزارش می دهد که ترافیک مراکز خرید محصور 1.2٪ افزایش یافته است، و ترافیک به مراکز غیرمرکز، مانند مراکز استریپ و فروشگاه های مستقل، 4.7٪ در مقایسه با جمعه سیاه 2021 افزایش یافته است. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که اگرچه جمعیت کمتر بود، اما خریداران بسیار طولانی‌تر در صف منتظر ماندند زیرا بسیاری از فروشگاه‌ها با مشکلات کارکنان مواجه بودند.

بازرگانان Shopify رکوردها را شکستند. Shopify اعلام کرد یک بلک فرایدی رکورددار با فروش 3.36* میلیارد دلاری از آغاز جمعه سیاه در نیوزیلند تا پایان جمعه سیاه در کالیفرنیا.

  • اوج فروش در دقیقه: 3.5 میلیون دلار در جمعه سیاه در ساعت 12:01 بعد از ظهر EST
  • پرفروش ترین کشورها و شهرهایی که خریداران از آنها خرید کرده اند: ایالات متحده، بریتانیا و کانادا، با شهرهای پرفروش در جمعه سیاه از جمله لندن، نیویورک و لس آنجلس
  • دسته بندی محصولات برتر: پوشاک و لوازم جانبی، به دنبال آن سلامت و زیبایی، و خانه و باغ، با محصولات پرطرفدار از جمله Snocks GmbH (Boxershorts)، رود (مایع لعاب پپتیدیو بروکلینن (ست ورق هسته لوکس)**
  • میانگین قیمت سبد خرید: $102.31 USD یا $105.10 USD بر اساس ارز ثابت
  • 15 درصد: سفارشات برون مرزی در سراسر جهان در جمعه سیاه به عنوان درصدی از کل سفارشات
  • 27٪: رشد فروش POS توسط بازرگانان Shopify در سراسر جهان نسبت به جمعه سیاه سال گذشته
  • عدم اطمینان اقتصادی بسیاری را به سمت روش های پرداخت جایگزین سوق داد. به عنوان مثال، سفارش‌های «اکنون خرید، پرداخت دیرتر» (BNPL) در هفته 19 نوامبر 78 درصد نسبت به هفته قبل افزایش یافت. درآمدهای BNPL نسبت به مدت مشابه 81 درصد افزایش یافت

آنچه Shopify می گوید. دوشنبه سایبری جمعه سیاه به یک فصل خرید کامل تبدیل شده است. آخر هفته ای که همه چیز را آغاز کرد، هنوز یکی از بزرگترین رویدادهای تجاری سال است و تجار ما رکوردهای فروش جمعه سیاه را شکسته اند. از نوهارلی فینکلشتاین، رئیس Shopify گفت. «تجار ما برندهای محبوبی را با جوامع وفادار ساخته اند که از آنها حمایت می کنند. این آخر هفته، ما در حال جشن گرفتن قدرت باورنکردنی کارآفرینی در صحنه جهانی هستیم.”

عمیق تر حفاری کنید. می توانید کل مقاله را از بلومبرگ بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. مصرف کنندگان همچنان خرج می کنند. بازرگانان تجارت الکترونیک و تبلیغ‌کنندگانی که به صورت آنلاین تبلیغ می‌کنند باید همچنان تبلیغات را در اولویت قرار دهند و حتی پس از تعطیلات BFCM به اجرای تبلیغات ادامه دهند. اگرچه بسیاری هنوز با مشکلات زنجیره تامین مواجه هستند، آزمایش تخفیف ها و پیشنهادات مختلف باید در فصل کریسمس مهم باشد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *