اینستاگرام با ویژگی استوری های صادقانه خود، BeReal را می پذیرد



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

به نظر می رسد اینستاگرام در حال حاضر در حال بازی کردن است و قبلاً با هدف جذب کاربران از TikTok و اکنون BeReal و Twitter را هدف قرار داده است.

هنگامی که یک پلتفرم یا ویژگی جدید شروع به کار می کند و موفق می شود، جای تعجب نیست که سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی توجه داشته باشند و شروع به کار بر روی پاسخ خود کنند. علاوه بر اینستاگرام، اسنپ چت و تیک تاک نیز اخیراً نسخه های مخصوص به خود BeReal را ارائه کرده اند.

بنابراین، در حال حاضر چه اتفاقی در اینستاگرام می افتد؟ خوب، چندین ویژگی جدید در حین صحبت ما معرفی می شوند. اینستاگرام بیان می‌کند که این ویژگی‌ها برای کمک به مردم برای اشتراک‌گذاری آسان‌تر به روش‌های خودجوش و سرگرم‌کننده برای کمک به ایجاد ارتباطات قوی‌تر با دوستان است.

داستان های صادقانه

Candids پاسخ اینستاگرام به BeReal است. در اینستاگرام، اکنون می‌توانید یک عکس صریح در روز پست کنید که در آن تلفن شما همزمان با هر دو دوربین جلو و عقب عکس می‌گیرد. ایده این است که چیزی واقعی، بدون فیلتر را نشان دهیم.

درست مانند BeReal، می‌توانید اعلان را برای گرفتن سلفی نادیده بگیرید، اما اگر این کار را انجام دهید، نمی‌توانید آنچه را که دیگران پست کرده‌اند ببینید.

مطابق با خود اینستاگرام، می توانید از دوربین Stories، داستان چند نویسنده در بالای فید، یا از یادآوری اعلان روزانه که پس از اولین Candid شما شروع می شود، یک Candid بگیرید.

استیکرهای خود را اضافه کنید

وقتی به داستان‌ها نگاه می‌کنید، یک درخواست Add Yours را می‌بینید که از شما دعوت می‌کند تا در داستان خود مشارکت کنید. این یک ویژگی جدید نیست، اما آنچه اینستاگرام اضافه کرده است یک فرمان جدید “Pass it on” است.

اگر استوری با چیزی که می‌خواهید پست کنید مطابقت ندارد، می‌توانید درخواست اضافه کردن یک داستان را به یک دوست یا همکار بفرستید تا در عوض آن‌ها را به پست کردن دعوت کنید.

یادداشت

علاوه بر BeReal، اینستاگرام نیز با یادداشت‌های جدید خود به ویژگی‌هایی شبیه به توییتر ضربه می‌زند. کاربران اکنون می توانند یک به روز رسانی را به نمایه خود اضافه کنند که فقط برای متن و ایموجی است.

می توانید حداکثر 60 کاراکتر پست کنید و به روز رسانی به مدت 24 ساعت مانند یک یادداشت چسبنده موقت باقی می ماند. سپس دوستان می توانند به به روز رسانی شما پاسخ دهند که در DM های شما ظاهر می شود.

ویژگی جدید Notes از 13 دسامبر در دسترس کاربران قرار گرفت، بنابراین بررسی کنید که آیا آن را دارید و شروع به آزمایش کنید.

پروفایل های گروه و مجموعه های مشترک

نمایه‌های گروهی به شما امکان می‌دهد نمایه‌ای را به اشتراک بگذارید تا بتوانید محتوای مرتبط را فقط برای آن گروه از افراد پست کنید.

مجموعه‌های مشارکتی به شما امکان می‌دهند پست‌های خود را در چت گروهی خود در مجموعه‌ای ذخیره کنید که فقط شرکت‌کنندگان چت می‌توانند آن را ببینند.

همه ویژگی های جدید برای بازاریابان چه معنایی دارند؟

اضافه شدن Candid Stories به شما این امکان را می دهد که یک مورد را برای تمرکز روی آن در روز انتخاب کنید. در واقع، شما چاره‌ای ندارید، زیرا نمی‌توانید پس از انجام سلفی، به پست کردن ادامه دهید. این ذهن را متمرکز می کند، که گاهی اوقات چیز بدی نیست.

در مورد آنچه در حال حاضر تبلیغ می کنید، هر نسخه جدید، آخرین اخبار شرکت خود و موارد دیگر فکر کنید.

شما نمی خواهید در اینجا خیلی پرفروش باشید. ایده این است که واقعی و واقعی باشد. بنابراین ممکن است با محتوایی که آنچه را در پشت صحنه شرکت شما می گذرد و با هدف ایجاد ارتباطات، جامعه و تعامل به نمایش می گذارد، بهتر عمل کنید.

با حساب اینستاگرام برند خود، شما نیز باید این ویژگی را داشته باشید که یادداشت ها را در نمایه خود ارسال کنید. باز هم، می‌توانید از این برای پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها، آخرین اخبار، نسخه‌های جدید و موارد دیگر استفاده کنید. می‌توانید از مردم بخواهید که برای دریافت پیشنهاد یا پیوند صفحه فروش، که نشان می‌دهد طرفداران واقعاً مشتاق شما – حداقل برای آن محصول یا خدمات، چه کسانی هستند، به شما پیام ارسال کنند.

در مورد پاسخ به یادداشت های مردم، نمی گویم این ایده خوبی بود. این یک مورد از “فقط به این دلیل که شما می توانید به این معنی نیست که شما باید.” اگر چیزی هوشمندانه برای مشارکت دارید یا یادداشت آنها در مورد شرکت شما است و می خواهید پاسخ دهید، من نمی توانم ضرر را ببینم. اما تعداد کمی از مردم خوشحال خواهند شد که شما به DM های آنها وارد شوید.

می‌توانید از پروفایل‌های گروهی یا مجموعه‌های مشارکتی برای مشتریان VIP و طرفداران پرخاشگر خود استفاده کنید. در اینجا می‌توانید پیشنهادهای ویژه را به اشتراک بگذارید و فقط برای آنها نگاهی کوتاه بیاندازید. مطمئناً این یکی از راه‌های هیجان‌زده کردن طرفداران در مورد چیزی است که می‌دانید آنها واقعاً می‌خواهند.

همچنین می‌توانید از اینها برای گروه‌های متمرکز برای دریافت بازخورد درباره ایده‌های جدید یا آخرین محصولات خود استفاده کنید.

و می‌توانید برای جنبه‌های مختلف کسب‌وکار خود گروه‌هایی راه‌اندازی کنید و از آن‌ها برای کمک به تقسیم‌بندی مخاطبان اینستاگرام خود و هدف قرار دادن محتوا به آنها استفاده کنید.

البته، هرچه نمایه‌ها و مجموعه‌های گروهی بیشتری راه‌اندازی کنید، برای مدیریت آن‌ها باید کارهای بیشتری انجام دهید و به‌طور بالقوه، زمان بیشتری را در رسانه‌های اجتماعی صرف خواهید کرد. اما اگر گروه‌های خود را عاقلانه انتخاب کنید و آن‌ها را محدود به آن‌هایی کنید که واقعاً نیاز دارید، باید بتوانید بازخورد عالی، تعامل و داده‌های عالی به دست آورید، بدون اینکه به تلاش‌های بازاریابی خود اضافه کنید.

این ویژگی‌ها آنقدر جدید هستند که در حال حاضر نمی‌توان گفت چقدر مفید خواهند بود و چقدر تعامل خواهید داشت. من در ازای تمرکز بر این ویژگی‌های جدید، یک برنامه بازاریابی محکم و از قبل آماده را رها نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم ارزش دانستن در مورد آنها و آزمایش کردن آنها را دارد – فقط تا زمانی که زمان زیادی را از آن‌ها صرف نکنید. برنامه های موجود خود را پرت کنید.

بازی با این ویژگی های جدید ممکن است مزایایی را برای شما به ارمغان آورد. ممکن است بینش های جدیدی در مورد مخاطبان خود و راه های جدیدی برای درگیر کردن آنها کشف کنید. ممکن است متوجه شوید که با تقسیم کردن مخاطبان خود به نمایه‌های گروهی یا مجموعه‌ها و متمرکز کردن تمرکز خود بر روی هر گروه و برای پست کردن آنچه که آنها به دنبال آن هستند، تعامل بهتری خواهید داشت.

همچنین شایان ذکر است که متا در حال آزمایش Candid در استوری فیس بوک است. هر آزمایشی که اکنون در اینستاگرام انجام می دهید، در صورتی که این ویژگی در فیس بوک نیز عرضه شود، می تواند شما را از همه چیز جلوتر قرار دهد.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *