SMX Next در ساعت 11 صبح امروز به وقت شرقی آغاز می‌شود، بنابراین حدود یک ساعت دیگر، و ما با یک سخنرانی اختصاصی شروع می‌کنیم که در آن افتخار مصاحبه با هیونگ جین کیم، معاون جستجوی Google را دارم. کیم 20 سال است که با گوگل کار می کند و تیم رتبه بندی جستجو را رهبری می کند.

در این سخنرانی اصلی، هدف من این بود که شما بفهمید که چرا جستجوی گوگل اینگونه عمل می کند، به ذهنیت مهندسان رتبه بندی گوگل وارد شوید و همچنین بفهمید که گوگل در آینده به کجا می رود.

این یادداشت اصلی شامل موارد زیر است:

  • جایی که در مورد کیم، چه از نظر حرفه ای و چه شخصی، یاد می گیرید
  • چرا جستجوی گوگل کاری را که انجام می دهد انجام می دهد
  • چگونه به ذهنیت یک مهندس رتبه بندی جستجوی گوگل وارد شویم؟
  • کیفیت جستجو و هرزنامه جستجو
  • اهمیت ریاضیات و معیارها برای جستجوی گوگل
  • برخی به‌روزرسانی‌های الگوریتم، برخی که قبلاً نامشان را نشنیده‌اید
  • نقش هوش مصنوعی و شبکه های عصبی در جستجوی گوگل
  • چرا گوگل به روز رسانی های الگوریتمی را برای جستجوی گوگل منتشر می کند؟
  • گوگل رابطه خود را با صنعت سئو چگونه می بیند
  • توصیه های گوگل در مورد بقای به روز رسانی های آینده گوگل
  • اهمیت دستورالعمل های ارزیابی کیفیت گوگل، EAT و YMYL
  • آنچه در آینده از جستجوی Google می آید

اکنون پاس رایگان خود را بگیرید و برای این سخنرانی اختصاصی با هیونگ جین کیم، معاون جستجوی گوگل، به ما بپیوندید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *