Pinterest در حال حاضر در حال انجام آزمایش آلفای یک پیشنهاد تبلیغاتی جدید است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد از مکان برجسته‌تری در اپلیکیشن موبایل به مشتریان دسترسی پیدا کنند.

فرمت جدید که نام آزمایشی آن را تبلیغ «Premiere Spotlight» گذاشته است، به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا به مدت 24 ساعت به یک مکان برتر در صفحه جستجوی برنامه Pinterest دسترسی داشته باشند. در نتیجه، آنها می توانند به کاربران Pinterest دسترسی پیدا کنند در حالی که از یکی از ویژگی های مهم برنامه استفاده می کنند: جستجو برای پین ها، الهامات و مفاهیم.

تست اولیه آخرین نسخه از برنامه تلفن همراه Pinterest دارای سبک تبلیغاتی جدید با تبلیغات Kohl است. این تبلیغ شامل یک ویدیوی کوتاه با متن روی هم رفته و دکمه ای است که کاربران را به وب سایت Kohl هدایت می کند که در برنامه Pinterest باز می شود، نه یک برگه جداگانه.

سپس کاربران پینترست می‌توانند توصیه‌های محصول خرده‌فروش را مشاهده کنند، اقلام اضافی را جستجو کنند، آنها را به سبد خرید خود اضافه کنند و خرید را تکمیل کنند، درست مانند زمانی که مستقیماً از وب‌سایت Kohl بازدید می‌کردند.

IMG 5038 277x600

چگونه کار می کند. به عنوان یک آزمایش آلفا، قیمت آگهی در حال حاضر در دسترس نیست زیرا ممکن است قبل از انتشار گسترده تر تغییر کند. Pinterest احتمالاً برندها و انواع خلاقانه خاصی را برای این ویژگی انتخاب خواهد کرد. علاوه بر این، همه تبلیغات از فرمت ویدئویی با حداکثر عرض Pinterest استفاده می کنند.

پینترست نگفت چه زمانی قالب تبلیغات جدید به صورت گسترده تر در دسترس خواهد بود.

آنچه پینترست می گوید.

یکی از سخنگویان گفت: «ما دائماً به دنبال راه‌هایی برای تبلیغ‌کنندگان هستیم تا به افرادی که با هدف تجاری به پینترست می‌آیند دسترسی پیدا کنند. “در حالی که ما به ساخت مجموعه ای از محصولات برای ارتقای عملکرد در تمام قیف ادامه می دهیم، در حال بررسی یک ویژگی جدید خرید هستیم که یک نام تجاری را در یک مکان ممتاز و انحصاری جدید به نمایش می گذارد.”

همگام شدن با تقاضا. در سال‌های اخیر، پینترست با افزایش تقاضا برای محتوای ویدیویی از سوی تبلیغ‌کنندگان و کاربران سازگار شده است. این شرکت که در ابتدا پلتفرمی برای اشتراک‌گذاری مجموعه‌های مبتنی بر تصویر بود، با معرفی Idea Pins در سال 2021 به سمت ویدیو رفت، که تجربه‌ای شبیه به TikTok را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد. در سال 2022، این پلتفرم به بازاریابان اجازه داد تا پین های ایده خود را به تبلیغات تبدیل کنند. علاوه بر این، Pinterest امسال با همکاری با Condé Nast، پیشنهادات ویدئویی کوتاه خود را برای تولید 160 ویدیوی انحصاری برای سایت با برندهای برتر مانند Vogue و Architectural Digest گسترش داد.

پینترست در تماس درآمد سه ماهه چهارم خود در ماه قبل اعلام کرد که عرضه محتوای ویدیویی خود را 30 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش داده است. این شرکت خاطرنشان کرد که ارائه محتوای با کیفیت بالا باعث افزایش تعامل کاربران، به ویژه در میان ژنرال Z می شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. پینترست دارای بیش از 450 میلیون کاربر است و این پلتفرم در بین زنان و جمعیت جوان‌تر محبوبیت خاصی دارد. فرمت تبلیغاتی جدید به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا موقعیت اصلی را در صفحه جستجو اشغال کنند، که یکی از ویژگی‌های کلیدی برنامه است. علاوه بر این، تاکید Pinterest بر محتوای ویدیویی با کیفیت بالا با روند افزایش تقاضا برای تبلیغات ویدیویی مطابقت دارد.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *