تبلیغ کنندگان Instacart اکنون گزینه های بیشتری برای تبلیغ محصولات خود در این پلتفرم دارند. این هفته، تبلیغات در Ad Manager راهاندازی شد که به برندها امکان دسترسی به کوپنها و کمپینهای Stock Up & Save را میداد.
به زودی، Instacart پیشنهادات تبلیغاتی جدید را با هدایای رایگان بهبود میبخشد و یکی بخر، یکی بگیر (BOGO).
آنچه اینستاکارت می گوید. علی میلر، نایب رئیس محصولات تبلیغاتی در اینستاکارت، معتقد است که سفارش آنلاین مواد غذایی نباید برای برخی یک لوکس یا راحتی باشد، بلکه یک گزینه برای همه باشد – صرف نظر از بودجه.
میلر در پستی نوشت: «با راهاندازی تبلیغات جدید Instacart، همه شرکای برند ما اکنون توانایی راهاندازی کوپنها و تبلیغاتی را دارند که میتوانند نتایج تجاری معناداری را به همراه داشته باشند و همچنین فرصتهای پسانداز بیشتری را به مصرفکنندگان منتقل کنند. ما مفتخریم که به گسترش مجموعه خود با قابلیتهای سلفسرویس اضافی، قالبهای تبلیغاتی که منجر به نتایج میشوند، و اندازهگیری که برندها برای درک تأثیر واقعی کمپینهای خود در Instacart به آن نیاز دارند، ادامه میدهیم.»
فرآیند جدید ایجاد آگهی ساده Instacart. در ماه اکتبر، Instacart راه سادهتری را برای تبلیغکنندگان برای ایجاد و مدیریت کمپینهای خود راهاندازی کرد. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی جدید در آنها بخوانید وبلاگ.
چرا ما اهمیت می دهیم. انواع کمپین جدید به تبلیغکنندگان و برندها راه دیگری برای تبلیغ محصولات خود به مصرفکنندگان میدهد و به آنها کمک میکند در هزینههای مختلف صرفهجویی کنند. اگر برند خواربارفروشی یا خرده فروشی دارید یا مدیریت می کنید، باید به محض در دسترس بودن انواع تبلیغات جدید را در حساب خود آزمایش کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو