Google عملکردهای «پیش‌بینی گروه آگهی طرح کلمه کلیدی» و «پیش‌بینی کلمه کلیدی طرح کلیدواژه» را منسوخ خواهد کرد. این تغییر قرار است از 1 ژوئن 2023 اعمال شود.

تغییرات در درخواست GenerateForecast Metrics. از اول ژوئن، “تولید درخواست سنجه های پیش بینی” همچنان روشی برای به دست آوردن داده های پیش بینی خواهد بود. با این حال، مؤلفه‌های «پیش‌بینی گروه تبلیغات طرح کلمه کلیدی و پیش‌بینی کلمه کلیدی طرح کلید واژه» دیگر پر نمی‌شوند و در عوض نتایج خالی را نشان می‌دهند. از سوی دیگر، «پیش‌بینی کمپین طرح کلمه کلیدی» همچنان کاربردی باقی می‌ماند و طبق معمول بازگردانده می‌شود.

به روز رسانی برنامه های کاربردی شما اگر برنامه‌های کاربردی شما به ویژگی‌های «پیش‌بینی گروه تبلیغات طرح کلیدواژه» یا «پیش‌بینی کلید واژه طرح کلیدواژه» متکی هستند، بسیار مهم است که آنها را برای تطبیق با تغییرات آتی به‌روزرسانی کنید. اطمینان حاصل کنید که برنامه های شما برای رسیدگی به پاسخ های خالی از این مؤلفه ها آماده هستند.

توصیه و منابع Google شما را تشویق می‌کند تا در اسرع وقت به‌روزرسانی برنامه‌های خود را آغاز کنید تا از انتقال یکپارچه اطمینان حاصل کنید. برای راهنمایی در مورد نحوه استفاده مؤثر از «پیش‌بینی کمپین طرح کلمه کلیدی»، باید به اسناد Google Ads API مراجعه کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر تبلیغ‌کنندگان یا ناشران در برنامه‌های خود به این ویژگی‌ها تکیه می‌کنند، باید سیستم‌های خود را برای اطمینان از ادامه عملکرد به‌روزرسانی کنند. عدم انجام این کار ممکن است منجر به اختلال یا عدم دقت در پیش بینی و مدیریت عملکرد تبلیغات آنها شود.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *