یک نشان تأیید با ظاهر جدید در Google Ads برای تبلیغ کنندگان تأیید شده ظاهر می شود.
نشان تأیید شده چگونه است. این نشان با ظاهر جدید به شکل یک سپر آبی با علامت تیک سفید است، همانطور که توسط به اشتراک گذاشته شده است Saad AK در توییتر:
با کلیک بر روی نشان، به مرکز تبلیغات من میروید، جایی که Google نام تبلیغکننده را به شما میگوید که توسط Google و مکان آن تأیید شده است.
طراحی نشان قبلی گوگل در هفتههای اخیر آیکونها و برچسبهای نشان آبی را آزمایش کرده است. در نشانهای راستیآزمایی آزمایشی Google Ads، نشانی را گزارش کردیم که توسط آن مشاهده و به اشتراک گذاشته شد خوشحال بهروانی در توییتر.
برچسب آبی یک دایره آبی با برجستگی ها و یک علامت چک در داخل آن نشان داده شده است. در اینجا به نظر می رسد:
چرا ما اهمیت می دهیم. نشان های تأیید معمولاً توسط مصرف کنندگان به عنوان نماد اعتماد دیده می شود. این اضافه کوچک می تواند به طور بالقوه منجر به کلیک های بیشتر، نرخ کلیک بیشتر و تبدیل برای آن دسته از تبلیغ کنندگانی شود که آن را دارند.
بهروزرسانی برنامه تأیید آگهیدهنده. به طور جداگانه، گوگل همچنین این به روز رسانی را در بتا اطلاعات کسب و کار خود منتشر کرد:
- ممکن است زیرمجموعهای از تبلیغکنندگان واجد شرایط ارسال داوطلبانه تأیید هویت خود برای دسترسی به ویژگی اطلاعات کسبوکار باشند که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد از نام کسبوکار و نشانواره کسبوکار در تبلیغات جستجوی خود استفاده کنند. تبلیغکنندگانی که واجد شرایط این برنامه هستند، گزینهای را در حساب Google Ads خود میبینند تا تأیید آگهیدهنده را تکمیل کنند تا قفل این ویژگی را باز کنند. عدم تکمیل یا برآورده نشدن الزامات این برنامه راستیآزمایی آگهیدهنده، هیچ مهلت و عواقب نامطلوبی نخواهد داشت.
گوگل نام سایت، فاویکونها و برچسب حمایتشده را در ماه مارس پس از راهاندازی آنها بر روی موبایل در اکتبر گذشته روی دسکتاپ عرضه کرد.
جدید در زمین موتورهای جستجو