Google مستندات کمکی داده های ساختاریافته قطعه بررسی خود را به روز کرده است تا توصیه کند از نقطه روی کاما برای اعداد اعشاری در نشانه گذاری قطعه نظر شما استفاده کنید.

نقطه روی کاما گوگل آن را به روز کرد اسناد کمکی داده های ساختار یافته را بررسی کنید اکنون توصیه می کنیم از جداکننده های نقطه برای رتبه بندی اعشاری استفاده کنید. Google این بخش را دو بار در هر دو بخش reviewRating.ratingValue و ویژگی ratingValue به اسناد اضافه کرد.

برای اعداد اعشاری، از یک نقطه به جای کاما برای تعیین مقدار استفاده کنید (به عنوان مثال 4.4 به جای 4،4). در Microdata و RDFa، می توانید از ویژگی های محتوا برای نادیده گرفتن محتوای قابل مشاهده استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید هر سبکی را که می‌خواهید به کاربر نشان دهید، در حالی که نیاز به نقطه برای داده‌های ساختاریافته را نیز برآورده کنید.

<span itemprop="ratingValue" content="4.4">4,4</span> stars

کاما هنوز کار می کند اما توصیه نمی شود. گوگل توضیح داد که اگر در حال حاضر از جداکننده‌های کاما برای رتبه‌بندی اعشاری در نشانه‌گذاری خود استفاده می‌کنید، همچنان واجد شرایط برای تکه‌های بازبینی خواهید بود. با این حال، اکنون گوگل توصیه می کند که نشانه گذاری خود را برای تفسیر دقیق تر به روز کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در حال حاضر از کاما به جای نقطه در این برنامه استفاده می کنید، ممکن است بخواهید زمانی را برای به روز رسانی آن کاماها به نقطه برنامه ریزی کنید. مهم به نظر نمی رسد اما چیزی است که باید به لیست کارهای خود اضافه کنید. و اگر به فکر اضافه کردن این نشانه‌گذاری به سایت خود در آینده هستید، برای اعشار برای این تکه‌های بررسی از نقطه‌ها استفاده کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *