مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ
Fanfix اکنون به عنوان یک رقیب برتر برای تولید محتوا ظاهر می شود که توسط Gen Zers ترجیح داده می شود که اکنون در حال کسب درآمد جدی در این پلت فرم هستند. اما، چه چیزی Fanfix را از سایر پلتفرم های میزبانی محتوا جدا می کند؟
آیا استفاده از Fanfix بر خلاف پلتفرم های دیگری مانند Onlyfans و Patreon مزایای واقعی دارد؟ اعداد اخیر ادعا می کنند که Fanfix سالانه 70000 دلار برای سازندگان محتوا درآمد دارد و سازندگان آن را مکان امن تری نسبت به سایر پلتفرم ها می یابند.
در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد Fanfix بدانید و اینکه چرا ممکن است (یا نه) آینده محتوا برای Gen Zers و بازاریابی دیجیتال باشد را پوشش خواهیم داد.
پلتفرم های به اشتراک گذاری محتوا – فیل در اتاق
برای بسیاری از ژنرالها و نسل هزاره، هیچ انتخاب شغلی بهتری از تولید محتوا و انتشار کلمه در مورد برند شما وجود ندارد. اینفلوئنسرها در همه چیز، از بازاریابی گرفته تا رهبری فکری، تقریباً حیاتی هستند 80درصد از کسب و کارها اکنون از قدرت خود برای تاکتیک های بازاریابی خود استفاده می کنند.
در فضای دیجیتال امروزی، اینفلوئنسرها به پلتفرمهای مختلفی دسترسی دارند که در آن میتوانند ایدهها، محتوا، معاملات برند، وبلاگهای روزانه و حتی مطالب دارای رتبه X را برای مخاطبان بزرگسال به اشتراک بگذارند. با این حال، اکنون بسیاری از این پلتفرم ها با بررسی دقیق و حتی ممنوعیت مواجه هستند.
یکی از جدیدترین پلتفرم هایی که مورد بررسی قرار گرفته است، TikTok است، پلتفرم رسانه اجتماعی چینی که سوالاتی در مورد حریم خصوصی و داده های کاربران ایجاد کرده است. برخی از ایالت ها قبلا پلت فرم را ممنوع کرد در دستگاه های صادر شده توسط دولت و مدارس.
از TikTok تا Meta، که اخیراً هزاران نفر اخراج شدند کارمندان و اینفلوئنسرهای بدون خدمات مشتری در تاریکی رها شدهاند، زمانی که پلتفرمهای صوتی که سازندگان میتوانستند هزاران دلار درآمد داشته باشند، اکنون آیندهای مبهم دارند. در مراحل Fanfix، ارائه یک جایگزین منحصر به فرد برای سازندگان Gen Z.
فن فیکس چیست؟
فن فیکس شبیه Patreon است، پلتفرمی که در آن سازندگان YouTube و سایر رسانهها، مانند Twitch، میتوانند محتوای انحصاری را میزبانی کنند و برای دسترسی زودهنگام به ویدیوها، وبلاگها و موارد دیگر از کاربران هزینه ماهانه دریافت کنند.
Fanfix تقریباً یکسان است و در سال 2021 توسط هری گشتنر، سایمون پومپن و کامرون دالاس ساخته شد. دالاس خود یک اینفلوئنسر 28 ساله YouTube و Vine از کالیفرنیا است. در سال 2022، این پلتفرم توسط SuperOrdinary خریداری شد، شرکتی که به متحد کردن برندها، سازندگان و مصرفکنندگان کمک میکند. این اکتساب به تعالی Fanfix کمک کرده است و به انتشار این کلمه به سایر تأثیرگذاران کمک کرده است.
امروزه، Fanfix ادعا می کند که 10 میلیون کاربر و 3000 سازنده دارد (و در حال رشد). برخی از مزایای بسیاری که این پلتفرم به سازندگان ارائه می دهد عبارتند از:
- امکان کسب راهنمایی در مورد پست ها
- قیمت اشتراک خود را تعیین کنید
- انعام خود را روی قیمت DM (پول از پیام خصوصی) تنظیم کنید
- 80٪ از کل درآمد (با 20٪ توسط Fanfix برای پوشش هزینه های اجرای پلت فرم)
Fanfix و مواد سازگار با سن
شاید بزرگترین تفاوت بین Fanfix و سایر پلتفرم ها، مانند Onlyfans و Patreon، عدم وجود برهنگی و سایر مواد NSFW روی پلتفرم باشد.
هر دو Patreon و Onlyfans اجازه برهنگی را روی پلتفرمهای خود میدهند، که ممکن است باعث شود سازندگان Gen Z در فضایی که قرار است برای اکسپرسیونیسم خلاقانه استفاده شود، احساس ناراحتی و ناامنی کنند.
Fanfix در تلاش است تا با ارائه جایگزین ایمنتر برای این پلتفرمها، مخاطبان Gen Z را جذب کند، در حالی که همچنان به آنها اجازه میدهد تا مقدار زیادی پول کسب کنند و به طور انحصاری با مخاطبان خود تعامل داشته باشند. همه DM (پیامهای شخصی) و محتوا توسط ناظر مشاهده میشود و این اطمینان را میدهد که این پلتفرم عاری از کاربرانی است که ممکن است بخواهند از تولیدکنندگان محتوای جوانتر استفاده کنند.
چرا Gen Z به انتخاب Fanfix ادامه می دهد
عامل دیگری که ممکن است ژن Zers را برای هجوم به این پلتفرم تحت تاثیر قرار دهد این است که هنوز کاملاً رقابتی برای کسب جایگاه شما در این پلتفرم است. همه سازندگان در Fanfix باید حداقل 10000 دنبال کننده در حساب رسانه اجتماعی خود داشته باشند.
اگر Fanfix دارید، میتوانید به شما اطلاع دهید که قبلاً دنبالکنندگانی دارید، اما به دنبال راههایی برای افزایش تعامل با کاربران و میزبانی محتوای دیوار پرداختی هستید.
گستتنر اخیراً در مصاحبه ای با فوربس، در مورد دیوارهای پرداخت صحبت می کند مصاحبه که Gen Zers در واقع از محتوای انحصاری قدردانی می کند. تصور کنید در دنیایی بزرگ شوید که در آن همه برنامههایی که میخواهید، از سریالهای نتفلیکس گرفته تا ویدیوهای YouTube، با کلیک یک دکمه رایگان بودند.
این دنیایی است که ژنرال زرها در آن متولد شدند و از نظر محتوا به انحصار بودن نسبت به قابلیت دسترسی اهمیت می داد.
فن فیکس و آینده
البته، تنها زمان نشان خواهد داد که آیا Fanfix اینجا باقی خواهد ماند یا اینکه همچنان تحت الشعاع سایر پلتفرمهای محتوای paywall معتبرتر قرار خواهد گرفت. در همین حال، Gen Zers اکنون پلتفرم های خود را برای ایجاد، اشتراک گذاری و البته مصرف محتوا دارد.
آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایشهای مهم در چشمانداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!