برنامه جدید به کاربران BigCommerce اجازه می دهد تا کمپین های تبلیغاتی خرید را در اسنپ چت ایجاد کنند. این برنامه در ایالات متحده راه اندازی شد و در سال آینده به بازارهای دیگر گسترش خواهد یافت.
چگونه کار می کند. برندها و تبلیغکنندگان میتوانند کمپینها را با استفاده از Snap Pixel برای ردیابی تبدیلها و اندازهگیری نتایج، مشاهده و تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین در همه حسابهای تبلیغاتی، و اطمینان از رسیدن کمپینها به اهداف هدف خود، بهینه کنند.
اسنپ اخیراً برای تجربه خرید AR جدید با آمازون شریک شده است و به بازرگانان اجازه می دهد به سرعت و به راحتی لنزهای جدیدی بسازند تا به صورت مجازی پوشاک و لوازم جانبی را امتحان کنند. بازرگانان بزرگ تجاری می توانند از این ابزارها برای نمایش محصولات خود به شیوه ای خلاقانه استفاده کنند و در عین حال در مقابل هزاران مشتری بالقوه قرار بگیرند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
آنچه اسنپ می گوید. خرید در اسنپ چت به معنای خوشگذرانی و اشتراک گذاری با دوستان واقعی شماست، که اسنپ چت ها می گویند چهار برابر افراد مشهور یا افراد تاثیرگذار در تصمیمات خرید آنها تاثیرگذار هستند، زیرا اسنپ چت به بیش از 75 درصد از نسل Z و نسل هزاره در بیش از 20 کشور جهان می رسد. این همکاری با BigCommerce به بازرگانان در هر اندازه کمک می کند تا به راحتی ترافیک و خرید را از آن مخاطبان ارزشمند هدایت کنند. تنها با چند کلیک، بازرگانان اکنون می توانند کاتالوگ محصولات خود را با اسنپ چت همگام کنند، تبلیغات اجرا کنند و از یک متخصص اسنپ چت کمک بگیرند. سید مالهوترا، مدیر ارشد کسبوکارهای کوچک و متوسط اسنپ، گفت: ما در نهایت معتقدیم که این امر در مهمترین فصل خرید به بازرگانان کمک میکند.
چرا ما اهمیت می دهیم. بازرگانان و تبلیغکنندگانی که از BigCommerce استفاده میکنند باید برنامه Snap را برای نمایش محصولات خود و آزمایش مکانهای جدید قبل از فصل تعطیلات اجرا کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو