Andi در حال اضافه کردن یک ویژگی محتوای تولید شده به نتایج جستجوی خود است. این نوید “دقیق ترین محتوای AI تولیدی و استناد منبع قابل اعتماد در صنعت را می دهد.”
این یک ادعای بزرگ از یک موتور جستجوی کوچک است. بنابراین آیا Andi واقعا دقیق تر از بینگ جدید است که اکنون توسط GPT-4 مجهز شده است؟
مانند همه چیزهای مولد هوش مصنوعی، خروجی کامل نیست. به نظر می رسد ویژگی جدید Andi در چند سناریو می درخشد اما در چند سناریو نیز شکست خورده است.
چرا ما اهمیت می دهیم. ابزارهای مولد هوش مصنوعی زیادی وجود دارند که می توانند به شما در کارهای روزمره از جمله تولید محتوا کمک کنند. Andi شما را مجبور نمی کند که در استراتژی های بازاریابی جستجوی خود تجدید نظر کنید – اما ویژگی محتوای تولید شده آن ارزش نگاه کردن را دارد.
درباره جستجوی اندی به گفته یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل آن، اندی سرچ، خواهر و برادر کوچکتر و باحالتر Ask Jeeves است. آنجلا هوور. چشم انداز بزرگ این است که در نهایت جارویس را از «مرد آهنی» بسازیم.
اندی سعی می کند پاسخ های ساده و واقعی را با ذکر اسناد ارائه دهد. تاسیس در 15 سپتامبر 2021، اندی خود را اینگونه توصیف می کند:
یک ربات چت جستجوی هوش مصنوعی که دقیق، بدون آگهی و متمرکز بر حریم خصوصی است. از نوع جدیدی از موتور جستجو استفاده می کند که با هوش مصنوعی مولد همراه با داده های زنده و فناوری جستجوی معنایی طراحی شده است. اندی به جای فقط لینک، به شما پاسخ هایی می دهد – مانند چت کردن با یک دوست باهوش.
من اولین بار در سال گذشته زمانی که افکار اولیه خود را در مورد آن با خبرنگاری در میان گذاشتم، درباره آندی آشنا شدم این داستان.
من از رابط منحصر به فرد آن شگفت زده شدم. مثل پرسیدن سوال از یک ربات چت است، در مقابل وارد کردن یک پرس و جو در یک جعبه جستجو که در گوگل یا مایکروسافت بینگ انجام می دهید. و من شیفته صفحه نتایج جستجوی بصری به سبک کارت شدم.
از آن زمان، Andi یک ویژگی Summarizer را اضافه کرد که مقالاتی را که در نتایج جستجوی Andi ظاهر میشوند، خلاصه میکند.
همچنین توجه داشته باشید – هیچ تبلیغاتی وجود ندارد. هوور گفت که او هرگز نمیخواهد روی این پلتفرم تبلیغاتی داشته باشد، زیرا احساس میکرد که این پلتفرم گوگل را خراب میکند و تبلیغات آندی را خراب میکند.
آیا این ابزار جدید یک جایگزین واقعی ChatGPT است؟ از نظر فنی، بله – اما قطعاً جای بهبود دارد.
بیایید چند نمونه از هوش مصنوعی مولد Andi را عمیق تر کنیم. من فقط چند ساعت فرصت داشتم تا با آن بازی کنم، بنابراین فقط روی موارد استفاده را خراشیده ام.
خوب. Andi’s Content Generator در چند سناریو درخشید. صفحه درباره ما سایت موتور جستجو نیاز به محبت دارد. بنابراین از اندی خواستم تا برای من محتوا تولید کند.
در اینجا چیزی است که آن تولید کرد:
درباره سرزمین موتورهای جستجو
Search Engine Land منبع اصلی برای بازاریابی دیجیتال، فناوری تبلیغات و چشم انداز مارتک است. ما توسط دنی سالیوان و کریس شرمن کهنهکارهای صنعت جستجو تأسیس شدهاند، ما پوشش خبری روزانه از داستانهای جدید، روندهای صنعت، اعلامیههای ویژگیها و تغییرات محصول را در پلتفرمهای محبوبی که توسط بازاریابان جستجو استفاده میشود، ارائه میکنیم.
تیم ویراستاران و همکاران با تجربه ما نکات، تاکتیکها و استراتژیهای عملی را برای اجرای برنامههای بازاریابی موفق ارائه میدهند. ما همچنین انبار بازاریابی دیجیتال، مرکز تحقیقاتی ما برای بازاریابان دیجیتال، و همچنین نمایشگاه بازاریابی جستجو و مجموعه کنفرانس های MarTech را تولید می کنیم.
در Search Engine Land، ما متعهد هستیم که بهروزترین اطلاعات و بینشها را در مورد بازاریابی دیجیتال، فناوری تبلیغات، و چشمانداز مارتک در اختیار خوانندگان خود قرار دهیم. ما در تلاش هستیم تا منبع قابل اعتمادی از دانش باشیم و توصیه ها و منابع مفیدی را برای کمک به خوانندگان خود در تصمیم گیری آگاهانه ارائه دهیم.
تیم ما مشتاق کمک به خوانندگان خود در موفقیت در تلاشهای بازاریابی دیجیتال است. ما به شفافیت اعتقاد داریم و می کوشیم تا گفتگوی باز و صادقانه با خوانندگان خود ایجاد کنیم. ما متعهد هستیم که بهترین تجربه ممکن را در اختیار خوانندگان خود قرار دهیم و به کار خود افتخار می کنیم.
از شما دعوت می کنیم در سفر ما به ما بپیوندید و با ما دنیای بازاریابی دیجیتال را کشف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تیم ما، رویدادهای ما و خبرنامه های روزانه ما از وب سایت ما دیدن کنید. اگر سوالی دارید یا می خواهید در مورد فرصت های بازاریابی بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید.
ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم!
بسیار خوب است، اگرچه واضح است که کامل نیست (کمی تکراری است و توجه ما به سئو و PPC نیست – و چرا به افراد وب سایت خود می گوییم که از وب سایت ما بازدید کنند؟). اما این یک نقطه شروع محکم است.
در مرحله بعد، سعی کردم یک پست وبلاگی درباره 10 رستوران برتر آستین تهیه کنم.
10 بهترین رستوران در آستین
آستین شهری با طعم های مختلف است و صحنه غذاخوری نیز از این قاعده مستثنی نیست. از تاکو و باربیکیو گرفته تا کیسو و مارگاریتا، برای همه چیزهایی وجود دارد. اما با وجود تعداد زیادی رستوران برای انتخاب، دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید. برای کمک به شما، لیستی از 10 بهترین رستوران در آستین را گردآوری کرده ایم.
در بالای لیست La Barbecue قرار دارد، یک کباب پز تگزاس که برخی از بهترین بریسکت های شهر را ارائه می کند. برای تاکو و مارگاریتا، aLa Condesa جایی است که باید بروید. Fresa’s نقطهای برای queso، tacos، و margaritas یخزده است، در حالی که Veracruz All Natural بهترین تاکوهای صبحانه را در شهر دارد. Uchiko مورد علاقه محلی برای سوشی است، در حالی که Ramen Tatsu-Ya و Daruma Ramen مکان های عالی برای رامن هستند.
تمام روز ژوئن یک مکان عالی برای ساعات شادی است، و Blue Dahlia Bistro و Justine’s برای غذاهای اروپایی عالی هستند. رستوران Lutie’s Garden داغترین رستوران جدید در آستین است و آبا بزرگترین و زیباترین فضای غذاخوری در فضای باز را در شهر دارد. Qi Austin جدیدترین رستوران با بهترین کوفته های سوپ در آستین است و Honey Moon Spirit Lounge یک بار عالی با فضایی اثیری است. در نهایت، سوشی محله یک مکان عالی برای ناهار و شام است.
مهم نیست که در حال و هوای چه چیزی هستید، مطمئناً در یکی از این رستوران ها چیزی خوشمزه پیدا خواهید کرد. بنابراین یک دوست را بگیرید، رزرو کنید و برای کشف بهترین صحنه آشپزی آستین آماده شوید. نوش جان!
من این را با یک محلی، نیکول فارلی خودمان در میان گذاشتم. پاسخ او: “در واقع فوق العاده دقیق است.”
شاید تصادفی نباشد که اندی در اینجا می درخشد. نتایج جستجوی غیر مفید، تا حدی، الهام بخش هوور برای کار بر روی یک موتور جستجو شد. در یک سفر کوله گردی به نتایج جستجوی با کیفیت بالا نیاز داشت – در عوض، وقتی به Google مراجعه کرد، تبلیغات و هرزنامه سئو را پیدا کرد.
پیام دیگری که نتیجه بسیار خوبی را به همراه داشت: «یک پست رسانه اجتماعی درباره داستان بنیانگذاران Google بنویسید». اندی به من داد:
داستان گوگل با دو دانشجوی جاه طلب در دانشگاه استنفورد آغاز شد. لری پیج و سرگئی برین تقریباً در مورد همه چیز در اولین ملاقات خود با هم اختلاف نظر داشتند، اما بلافاصله پس از آن، آنها با یکدیگر همکاری کردند. آنها از اتاق های خوابگاه خود یک موتور جستجو ساختند که از پیوندها برای تعیین اهمیت صفحات منفرد در شبکه جهانی وب استفاده می کرد. آنها این موتور جستجو را Backrub نامیدند و در نهایت نام آن را به گوگل تغییر دادند.
امروزه گوگل با صدها محصول که توسط میلیاردها نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد، پیشرو جهانی در فناوری است. اما همه چیز با دو دانشجو در یک اتاق خوابگاه شروع شد و رویایی که اطلاعات جهان را در دسترس و مفید قرار دهند. #GoogleStory
بد. در حالی که Andi با پست در بنیانگذاران Google خوب عمل کرد، زمانی که وظیفه نوشتن محتوای رسانه های اجتماعی برای یک URL خاص را داشت، با مشکل مواجه شد.
از اندی خواستم که «پیش نویسی در لینکدین درباره این مقاله تهیه کند https://searchengineland.com/google-generative-ai-coming-to-docs-gmail-in-workspace-394250.»
این یک خلاصه است، چیزی نیست که انتظار داشته باشید در لینکدین بخوانید.
اگر از شما خواسته شود در مورد همان مقاله توییت بنویسید، چگونه عمل می کنید؟ همچنین دیدنی نیست. نتیجه:
گوگل هوش مصنوعی مولد را وارد محصولات خود می کند، اما آیا خیلی دیر شده است؟ این مقاله را بخوانید تا بدانید چرا گوگل در تلاش است تا هوش مصنوعی را در همه چیز قرار دهد: https://searchengineland.com/google-generative-ai-coming-to-docs-gmail-in-workspace-394250 #Google #AI #GenerativeAI
این در واقع بیشتر خلاصهای از این مقاله است تا مقاله Google که هوش مصنوعی مولد را در Google Docs و Gmail آورده است.
با این حال وقتی از Andi خواستم پستی در گوگل بنویسد و هوش مصنوعی مولد را به WorkSpace اضافه کند، این را دریافت کردم:
«گوگل هوش مصنوعی مولد را به مجموعه Workspace خود می آورد و Docs و Gmail اولین کسانی هستند که دستیار هوش مصنوعی جدید را دریافت می کنند! برای نوشتن شرح شغل، ایمیل های رسمی و موارد دیگر فقط با یک درخواست آماده شوید. #GoogleWorkspace #GenerativeAI”
من همچنین این دستور را امتحان کردم: «یک ایمیل برای رئیسم بنویسید که چرا باید شرکت کنم SMX پیشرفته در ژوئن.»
این محتوای تولید شده دارای مشکلات متعددی بود – مهمترین آنها: Andi اطلاعاتی را در مورد آن به دست آورد 2019 نسخه SMX Advanced که در سیاتل برگزار شد. Advanced امسال 13 تا 14 ژوئن خواهد بود، همه آنلاین، قطعا در سیاتل نیست.
رئیس عزیز،
من می نویسم تا درباره فرصتی که فکر می کنم می تواند برای تیم ما مفید باشد به شما اطلاع دهم. SMX Advanced یک کنفرانس بازاریابی جستجویی است که از 3 تا 5 ژوئن در سیاتل برگزار می شود. این تنها کنفرانس بازاریابی جستجویی است که برای بازاریابان جستجوی متخصص طراحی شده است، و من معتقدم شرکت در آن راهی عالی برای بهروز ماندن در مورد آخرین تاکتیکها، روندها و فناوریهای صنعت خواهد بود.
SMX Advanced توسط Search Engine Land برنامه ریزی شده است، انتشارات رکورد صنعت بازاریابی جستجو. این بدان معناست که شما تمام محتوای سرزمین موتورهای جستجو را که دوست دارید، مستقیماً از ویراستاران و کارشناسان صنعت موتور جستجو دریافت میکنید. این کنفرانس چهار آهنگ را ارائه می دهد که به طور همزمان اجرا می شوند – SEO، SEM، Insights، و Solutions – بنابراین چیزی برای همه وجود دارد. جلسات سریع برگزار میشوند و پرسش و پاسخ ممنوع است، بنابراین میتوانید عمیق شیرجه بزنید و سخت تمرین کنید.
بلندگوها دارای بالاترین استانداردهای اخلاقی هستند، بنابراین شما فقط تاکتیک هایی را یاد می گیرید که برای برند یا مشتریان خود ایمن هستند. در سالن اکسپو و مسیر راه حل ها، می توانید محصولات و خدماتی را بیابید که در زمان صرفه جویی می کنند و عملکرد را افزایش می دهند. همچنین میتوانید یک کارگاه آموزشی تمام روز و کامل را با موضوعاتی از جمله سئوی پیشرفته، ادوردز پیشرفته، سئوی فنی و موارد دیگر به برنامه سفر خود اضافه کنید.
این کنفرانس همچنین امکانات رفاهی بالایی از جمله صبحانه کامل و ناهار گرم، استراحت داخلی برای شارژ و نوشیدنی و وای فای رایگان را ارائه می دهد. بهعلاوه، همه کسانی که در SMX Advanced شرکت میکنند دعوت میشوند تا در پنجمین جوایز سالانه موتور جستجوگر زمین، بهترینهای جستجو را جشن بگیرند.
حضور در SMX Advanced یک سرمایهگذاری است، اما میتوانید تا 900 دلار در نرخهای موجود در محل صرفهجویی کنید با مجوز All Access یا All Access + Workshop Combo. من معتقدم شرکت در این کنفرانس راهی عالی برای مطلع ماندن و به روز ماندن در مورد آخرین روندهای بازاریابی جستجو خواهد بود و امیدوارم به من اجازه شرکت در آن را بدهید.
از وقت و توجه شما ممنونیم.
خالصانه،
و من
با الهام از الف توییت از بری شوارتز:
کنجکاو بودم ببینم آیا اندی می تواند به من بگوید چند مقاله برای Search Engine Land نوشته ام. این چیزی است که من دریافت کردم:
من بیش از 15 مقاله (در واقع بیش از 200 مقاله) نوشته ام و، مگر اینکه توهم داشته باشم، در ژانویه 2022 به Search Engine Land پیوستم.
در نهایت برای تفریح از اندی خواستم شعری در مورد سئو به سبک دکتر سوس بنویسد. خوب شروع شد، اما خیلی طول نکشید.
آه، جاهایی که با سئو به آن ها می روید!
از بالای صفحه به پایین، خواهید دید
شما خود را در دنیایی از محتوا خواهید یافت
جایی که رتبه شما به آسمان فرستاده می شودبهینه سازی موتور جستجو کلید اصلی است
برای اینکه مطمئن شوید وب سایت شما دیده می شود
شما باید از کلمات کلیدی و عبارات فراوان استفاده کنید
برای اینکه مطمئن شوید سایت شما بیشتر دیده می شودشما باید مطمئن شوید که محتوای شما تازه است
و اینکه وب سایت شما به روز است
شما باید مطمئن شوید که صفحه شما به سرعت بارگذاری می شود
و اینکه محتوای شما عالی استشما باید مطمئن شوید که وب سایت شما ایمن است
و اینکه لینک های شما همگی معتبر هستند
شما باید مطمئن شوید که تصاویر شما بهینه شده اند
و اینکه مطالب شما به خوبی نوشته شده باشدشما باید مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل مناسب است
و اینکه محتوای شما جذاب است
شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما در دسترس است
و اینکه محتوای شما جذاب استشما باید مطمئن شوید که وب سایت شما کاربر پسند است
و اینکه مطالب شما آموزنده است
شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما سئو پسند است
و اینکه محتوای شما مرتبط استآه، جاهایی که با سئو به آن ها می روید!
از بالای صفحه به پایین، خواهید دید
شما خود را در دنیایی از محتوا خواهید یافت
جایی که رتبه شما بهشت فرستاده خواهد شد!
خط پایین. ویژگی محتوای تولید شده Andi سرگرم کننده بوده است. و با هزینه کم 0 دلار، این یک سوال است که آیا فکر می کنید منحنی یادگیری ارزش وقت شما را دارد یا خیر. نوشتن سریع یک مهارت در حال ظهور است – بنابراین دریافت آنچه از Andi نیاز دارید نیاز به آزمایش دارد.