مخاطبین هدف اتوماسیون داده 1062285074 1920x1080 1 800x505

در بازار شدید رقابتی امروز، ارائه تجربیات شخصی برای تعامل و وفاداری مشتری بسیار مهم است. با این حال، بازاریابانی که نمی‌توانند خود را با گذار از استراتژی‌های تعامل مبتنی بر درخت تصمیم‌گیری به استراتژی‌های تعامل مبتنی بر محرک تطبیق دهند، در معرض خطر عقب ماندن و از دست دادن فرصت برای جذب مشتریان در هر نقطه تماس با تجارب بسیار شخصی‌شده هستند.

در این کارگاه، نحوه همکاری یکپارچه با تیم داده خود را بیابید تا پتانسیل کامل داده های شخص اول خود را باز کنید و تجربیات شخصی ایجاد کنید که مشتریان شما را در هر نقطه تماسی مجذوب خود کند.

ثبت نام کنید و در «نحوه ارائه بهترین اقدام بعدی با داده‌های مشتری شخص اول» شرکت کنید. ارائه شده توسط برف روب.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *