اکنون تبلیغکنندگان این گزینه را خواهند داشت که هنگام تنظیم برنامههای خود در Reach Planner، «اقدام – تبدیلهای آنلاین» را به عنوان هدف انتخاب کنند و همچنین میتوانند کمپینهای اقدام ویدیویی را به طرحهای موجود اضافه کنند.
Reach Planner چیست؟ برنامهریزی دسترسی Google Ads برنامهریزی برای معیارهای تبدیلها، بازدیدها، دستیابی و شاخصهای مبتنی بر نمایش را برای تبلیغکنندگان آسانتر میکند. این برنامه پیش بینی نحوه عملکرد برنامه رسانه ای شما را بر اساس مخاطبان مورد نظر، بودجه و سایر تنظیمات مانند موقعیت جغرافیایی و قالب های تبلیغاتی ارائه می دهد.
چگونه کار می کند. گوگل می گوید که پیش بینی ها بر اساس روند بازار تبلیغات و عملکرد تاریخی کمپین های مشابهی که در گذشته اجرا شده اند، الگوبرداری می شود.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ کنندگانی که از ویدیو استفاده می کنند اکنون می توانند عملکرد کمپین را با استفاده از ابزار جدید پیش بینی کنند. این می تواند برای بودجه بندی در طول فصل تعطیلات مفید باشد.
جدید در زمین موتورهای جستجو