Reddit به زودی استفاده از هویت جنسیتی را برای شخصی سازی تبلیغات در این پلتفرم آغاز خواهد کرد. هدف از این تغییر این است که اطمینان حاصل شود که محتوایی که در Reddit میبینید – از جمله تبلیغات – تا حد امکان به کاربر مرتبط باشد.
اجرای تغییرات جدید این تغییر در 24 آوریل 2023 اعمال خواهد شد. Reddit میخواهد اطمینان حاصل کند که کاربرانش از تغییرات آتی آگاه هستند و زمان کافی برای تنظیم تنظیمات حساب یا حذف اطلاعات جنسیت خود در صورت تمایل دارند. پیامهای خصوصی برای کاربرانی که قبلاً جنسیت خود را ارائه کردهاند ارسال میشود، در حالی که برای افرادی که قبلاً جنسیت خود را ارائه نکردهاند، در طی فرآیند ایجاد حساب و در صفحه تنظیمات حساب کاربری که میتوانند جنسیت خود را ارائه کنند، مطلع میشوند.
چه کسی تحت تأثیر قرار می گیرد. حسابهایی که تحت تأثیر این تغییر قرار میگیرند شامل حسابهایی میشوند که قبلاً اطلاعات جنسیت را در حین ایجاد حساب یا در تاریخهای بعدی از طریق تنظیمات حساب خود ارائه کردهاند. حسابهای جدیدی که داوطلبانه این اطلاعات را ارائه میکنند نیز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و اعلانهایی در طول فرآیند ایجاد حساب ارائه میشود.
خوب است بدانید. مهم است که به یاد داشته باشید که اشتراک گذاری این اطلاعات کاملاً اختیاری است و هنگام ایجاد یک حساب جدید Reddit لازم نیست. کسانی که هرگز اطلاعات جنسیتی ارائه نکرده اند تحت تأثیر این تغییر قرار نخواهند گرفت.
انصراف دهید. حسابها میتوانند هویت جنسیتی را حذف کنند، اگر قبلاً آن را با انصراف در تنظیمات حساب خود ارائه کرده باشند، جایی که میتوانند «ترجیح میدهم نگویم» را برای جنسیت خود انتخاب کنند. اگر کاربران بخواهند استفاده از هویت جنسی مشترک خود را به محتوا و توصیه های انجمن محدود کنند، می توانند نحوه کنترل تنظیمات حریم خصوصی خود را در مرکز راهنمای Reddit یاد بگیرند.
عمیق تر حفاری کنید. می توانید این اطلاعیه را از Reddit در اینجا بخوانید.
چرا ما اهمیت می دهیم. خط مشی جدید Reddit به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا محتوای مرتبط و هدفمندتری را به کاربران ارائه دهند. با توجه به علایق و ترجیحات خاص کاربران بر اساس اطلاعات ارائه شده، تبلیغکنندگان میتوانند اثربخشی تبلیغات خود را افزایش دهند، ارتباط عمیقتری با مخاطبان هدف خود ایجاد کنند و به طور بالقوه میزان تعامل و نرخ تبدیل را افزایش دهند. این رویکرد همچنین نشان میدهد که تبلیغکنندگان به هویتها و تجربیات منحصربهفرد کاربران توجه دارند، که میتواند به ایجاد اعتماد و بهبود شهرت برند آنها در بلندمدت کمک کند.