مرکز داده تبلیغات Google به تبلیغکنندگان کمک میکند تا تحلیلهای سفارشیسازی شده برای اهداف تجاری خود را انجام دهند و در عین حال حریم خصوصی کاربر را حفظ کنند. از آنجایی که بازاریابان و شرکای اندازه گیری نیازهای متفاوتی دارند، Google دو راه حل متفاوت ایجاد کرده است: Ads Data Hub برای بازاریابان و Ads Data Hub برای شرکای اندازه گیری.
مرکز داده تبلیغات برای بازاریابان
Ads Data Hub برای بازاریابان راهی برای تبلیغکنندگان است تا دادههای خود را تجزیه و تحلیل کنند، به اطلاعات بینش دسترسی پیدا کنند و هنگام خرید رسانه از اطلاعات بهتری برخوردار شوند.
آشتی هویت آگهیدهنده ناشر. سازگاری هویت تبلیغکننده ناشر (PAIR) راهحلی است که به ناشران و تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که بهطور ایمن و خصوصی دادههای شخص اول خود را برای مخاطبانی که هم از سایت تبلیغکننده و هم از سایت ناشر بازدید کردهاند، تطبیق دهند.
قالبهای جستجوی جدید، گردش کار خودکار و بهروزرسانیهای گزارش، زمان مورد نیاز برای تولید بینش را کاهش میدهند. با اجرای PAIR، بازاریابان می توانند بخش های مخاطبان خود را در موجودی جدید، از جمله YouTube، فعال کنند.
مرکز داده تبلیغات برای شرکای اندازه گیری
مرکز داده تبلیغات برای شرکای اندازهگیری به شرکا این امکان را میدهد تا اطلاعات آماری و خدمات اندازهگیری YouTube را از طرف بازاریابها، تبلیغکنندگان، آژانسها یا ناشران ارائه کنند.
راهاندازی Ads Data Hub برای شرکای اندازهگیری به این معنی است که ارائه اندازهگیریهای دقیق و ارائه اطلاعات بینش در زمان واقعی برای شرکا آسانتر خواهد بود. برای بازاریابان، این بدان معناست که میتوانند با شرکای مستقل و شخص ثالث برای محاسبه و گزارش عملکرد تبلیغات YouTube در دستگاهها، قالبها و معیارها کار کنند.
اطلاعات تکمیلی
گوگل علاوه بر اعلامیه اخیر در مورد، اطلاعات زیر را ارائه کرد وبلاگ:
تجارب مناسب به ما اجازه میدهد تا بر گسترش ویژگیهای فعلی خود برای بازاریابانی تمرکز کنیم که قبلاً از ADH استفاده میکنند تا از دادههای شخص اول خود بیشترین استفاده را ببرند و مخاطبان را به روشی متمرکز بر حفظ حریم خصوصی بسازیم، و بر توسعه ویژگیهایی تمرکز کنیم که بیشترین ارزش را برای ما به ارمغان میآورد. شرکای اندازه گیری
- به عنوان مثال، اکنون فعالسازی شرکای اندازهگیری را از بیش از 10 ساعت به 60 ثانیه کاهش دادهایم تا تبلیغکنندگان دادههای YouTube خود را از طریق ADH به اشتراک بگذارند، پوشش گزارشدهی را به حداکثر میرسانند و گزارشدهی تقریباً همزمان را به حداکثر میرسانند.
- همچنین به تازگی YouTube را برای سرصفحه و ویدیوی In-feed برای در نظر گرفتن شرکای اندازهگیری و بازاریابان گسترش دادیم، که نگاه جامعتری به اندازهگیری YouTube آنها ارائه میدهد.
زمانی که Ads Data Hub برای اولین بار راه اندازی شد، از موبایل و دسکتاپ پشتیبانی می کرد، اما از آن زمان اندازه گیری CTV را معرفی کرده ایم. اکنون این یک راه حل جامع اندازه گیری بین دستگاهی است که به روشی که حریم خصوصی کاربر را قربانی نمی کند، بینش غنی تری را امکان پذیر می کند.
سایر ویژگی های کلیدی Ads Data Hub:
- اعتبار MRC: در دو سال گذشته، Ads Data Hub اعتبارنامه MRC را دریافت کرده است، که بر تعهد ما برای ایجاد راه حلی مطابق با استانداردها و نیازهای صنعت تاکید دارد.
- اندازه گیری متقابل رسانه ای: از طریق تعدادی از شرکای سنجش خود، خدمات اندازهگیری را در Ads Data Hub گسترش دادهایم تا راهحلهای چندرسانهای را برای YouTube فعال کنیم. مشتریان میتوانند عملکرد کمپینهای یوتیوب را نسبت به سایر کانالهای رسانه (از جمله تلویزیون خطی، تلویزیون پخش جریانی یا منابع ویدئویی آنلاین) تجزیه و تحلیل کنند.
- مشاهده مشترک: همانطور که نحوه تماشای محتوای تلویزیون توسط مصرف کنندگان تغییر می کند، اندازه گیری تأثیر آن پیچیده تر می شود. در طول سال گذشته، مشاهده مشترک با برخی از شرکای اندازهگیری دسترسی خود را معرفی کردهایم، که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد زمانی که چندین بیننده در حال تماشای YouTube TV و YouTube در CTV هستند، اندازهگیری کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. راهحلهای اندازهگیری مختلف به تبلیغکنندگان و شرکا کمک میکند تا بینشهای کمپینهای YouTube و CTV را اندازهگیری کنند تا عملکرد در چندین پلتفرم را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنند. ابزارهای اندازه گیری جدید با محوریت حریم خصوصی از داده های کاربران به صورت آنلاین محافظت می کنند در حالی که همچنان تجزیه و تحلیل جامع را برای تبلیغ کنندگان، آژانس ها و شرکا ارائه می دهند.
جدید در زمین موتورهای جستجو