به نظر می رسد گوگل یک ویژگی برجسته آبی جدید را برای برخی از قطعات برجسته در نتایج جستجوی گوگل ارائه کرده است. Google ممکن است متن خاصی را که در پاسخ به سؤال شما مهم است، مستقیماً در نتیجه قطعه برجسته برجسته کند. همچنین، اندازه فونت قطعات برجسته با متن هایلایت شده آبی بزرگتر از قطعه های برجسته بدون متن هایلایت شده آبی است.
چه چیزی شبیه است. در اینجا چند تصویر از پرسوجوها وجود دارد که قطعه برجسته متن آبی جدید را در جستجوی Google ایجاد میکنند:
تست های قبلی در سپتامبر 2022، گوگل این ویژگی را با هر دو آزمایش کرد متن هایلایت شده زرد و آبی. به نظر می رسد گوگل مانند همه نمونه ها با نکات برجسته آبی پیش رفته است من دیده ام آبی هستند و زرد نیستند.
چرا ما اهمیت می دهیم. آیا قطعههای برجستهای که پاسخ را بهطور برجستهتری با این هایلایتهای آبی برجسته میکنند، نرخ کلیک را نسبت به یک قطعه برجسته معمولی کاهش میدهند؟ آیا اینها ممکن است به دلیل متن هایلایت شده باعث کلیک بیشتر شوند؟
ممکن است بخواهید برخی از قطعههای برجسته محبوبتر خود را بررسی کنید تا ببینید آیا پس از این تغییر ترافیک کمتری یا بیشتر را مشاهده میکنید – یعنی اینکه آیا این تغییر بر نتایج شما تأثیر گذاشته است.
جدید در زمین موتورهای جستجو