این یک معضل مداوم است. مشتریان خواستار حفظ حریم خصوصی و کنترل بر داده های خود هستند، اما کسب و کارها برای شخصی سازی تلاش می کنند تا تعامل مشتری را بهبود بخشند و فروش را افزایش دهند. افزایش داده های شخص اول می تواند به تعادل هر دوی این اهداف کمک کند.
به این وبینار زنده بپیوندید و از کارشناس مدیریت رضایت و ترجیحات OneTrust بشنوید، که بهترین شیوهها و بینشهای عملی را در مورد استفاده از دادههای شخص اول به اشتراک میگذارد تا تعامل و فروش مشتری را افزایش دهد و در عین حال از حفظ حریم خصوصی و انطباق با مشتری اطمینان حاصل کند.
ثبت نام امروز برای “تعادل حفظ حریم خصوصی و شخصی سازی با این استراتژی های داده شخص اول” ارائه شده توسط OneTrust.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو