یوسف مهدی، معاون شرکت و دفتر بازاریابی مصرف‌کننده در مایکروسافت، روز سه‌شنبه اعلام کرد که جستجوی بینگ پس از اعمال مدل هوش مصنوعی در موتور جستجوی هسته‌ای بینگ، «بزرگ‌ترین جهش را در ارتباط در دو دهه اخیر داشته است».

بیشتر تمرکز روی ویژگی‌های جدید ChatGPT در جستجوی بینگ بود، و در حالی که پوشش ما به جنبه مرتبط بودن آن اشاره می‌کرد، من می‌خواستم آن را کمی بیشتر نمایان کنم.

آنچه او گفت. اما چند هفته پیش، اتفاق خاصی افتاد. ما مدل هوش مصنوعی را در موتور رتبه بندی جستجوی اصلی خود اعمال کردیم و شاهد بزرگترین جهش در ارتباط در دو دهه بودیم. یوسف مهدی گفت: ما معتقدیم که می‌توانیم با بهبود مدل‌ها به پیشرفت‌ها ادامه دهیم. شما می توانید به آنچه که او در آن گفت گوش دهید ساعت 19:43 در این ویدیو.

چارت سازمانی. یوسف این نمودار را نشان داد که افزایش ارتباط در کیفیت جستجوی Bing را مستند می کند:

موتور رتبه بندی هسته بینگ 800x433

به روز رسانی رتبه بندی بینگ در واقع یک وجود داشت به روز رسانی رتبه بندی بینگ در حدود 18 ژانویههمانطور که گلن گیب در میزگرد موتورهای جستجو منتشر کرد. این چند هفته قبل از این ارائه بود، بنابراین برآمدگی مرتبط و گزارش‌های تایید نشده قبلی از به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Bing آن را ثابت می‌کند.

بله، بینگ در حدود 18 ژانویه به‌روزرسانی گسترده‌ای برای رتبه‌بندی نتایج جستجو انجام داد. من چندین گزارش از نوسانات جدی در رتبه‌بندی و ترافیک بینگ دریافت کردم که از 18 ژانویه تا 19 ژانویه شروع شد و کمی در سایت‌ها جستجو کردم. و بله، به نظر می رسد که نوعی به روز رسانی الگوریتم وجود دارد که به شدت بر برخی سایت ها تأثیر گذاشته است.» گلن گیب نوشت.

چرا ما اهمیت می دهیم. بینگ، در حالی که سهم بازار بسیار کمتری در مقایسه با گوگل دارد، همچنان یکی از بازیگران جستجو است. اگر بتواند به بهبود ارتباط و نوآوری با مفاهیم جستجوی جدید، مانند چت و سایر ادغام‌های هوش مصنوعی ادامه دهد، ممکن است در ماه‌ها و سال‌های آینده بازیگر بزرگ‌تری در جستجو باشد.

ما اکنون در چنین زمان های هیجان انگیزی در جستجو زندگی می کنیم و از بینگ و سایر موتورهای جستجو انتظار بیشتری داریم.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *