با نابودی اجتنابناپذیر کوکیها، بازاریابان به دنبال راههایی برای ارائه تجربیات شخصیشده با رضایت کاربر هستند، همه اینها بدون به خطر انداختن راحتی یا امنیت. امروزه، بسیاری به جعبه ورود به سیستم به عنوان اولین گام حیاتی در اجرای یک استراتژی موثر داده شخص اول روی می آورند. این دیگر فقط یک نیاز امنیتی نیست – اکنون دریچه ای برای تجربه کاربری دیجیتال برند آنها است.
به سلمان لادا، مدیر ارشد بازاریابی محصول از Okta بپیوندید، زیرا او تکنیکهایی را به اشتراک میگذارد که تیمهای بازاریابی و دیجیتال میتوانند از آنها برای حذف اصطکاک از تجربه ورود خود استفاده کنند – که منجر به بهبود کسب، حفظ و افزایش درآمد میشود.
ثبت نام امروز برای «استراتژی دادههای شخص اول خود را شروع کنید» ارائه شده توسط Okta.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو