Welcome Duplicator to the WPBeginner Family of Products


امروز، بسیار هیجان‌زده هستم که به اشتراک بگذارم Duplicator به Awesome Motive می‌پیوندد، و آنها اکنون بخشی از خانواده محصولات WPBeginner هستند.

Duplicator یک افزونه پشتیبان گیری و مهاجرت سایت وردپرس با رتبه برتر است. بیش از 1500000 مالک وب سایت هوشمند از Duplicator برای تهیه نسخه پشتیبان مطمئن و ایمن از وردپرس برای محافظت از وب سایت های خود استفاده می کنند. علاوه بر پشتیبان‌گیری، می‌توانید از Duplicator نیز برای انتقال آسان وب‌سایت خود از یک میزبان به میزبان دیگر در عرض چند دقیقه استفاده کنید.

مقدمه ای بر Duplicator – مروری سریع

Duplicator محافظت از وب سایت های خود را با پشتیبان گیری ابری قابل اعتماد و ایمن برای صاحبان وب سایت آسان می کند. می‌توانید از آن برای ایجاد نسخه‌های پشتیبان وردپرس دستی یا برنامه‌ریزی‌شده و ذخیره آن‌ها در هر سرویس ابری مانند Google Drive، Dropbox، Amazon S3 و غیره استفاده کنید.

همچنین می توانید از Duplicator برای انتقال و بازیابی وب سایت خود از یک ارائه دهنده میزبانی به دیگری یا حتی از سرور محلی به زنده استفاده کنید.

به همین دلیل است که بیش از 1500000 مالک و توسعه‌دهنده وب‌سایت هوشمند از Duplicator برای پشتیبان‌گیری یا انتقال وب‌سایت‌ها و در عین حال صرفه‌جویی در زمان استفاده می‌کنند.

چیزی که Duplicator را متمایز می کند این است که هم آسان و هم قدرتمند است.

این نرم افزار دارای تمام ویژگی های پشتیبان گیری قدرتمندی است که شما نیاز دارید از جمله فایل های وردپرس کامل و پشتیبان گیری از پایگاه داده، پشتیبان گیری برنامه ریزی شده، نقاط بازیابی برای امکان بازگشت سریع، رمزگذاری بایگانی برای افزایش امنیت، و ادغام با تمام پلتفرم های ذخیره سازی ابری محبوب مانند Amazon S3، Dropbox. ، Google Drive، Microsoft OneDrive، FTP / SFTP و هر سرویس ذخیره سازی سازگار با S3 مانند Wasabi و غیره.

یکپارچه سازی پشتیبان گیری ابری Duplicator

وقتی صحبت از مهاجرت سایت وردپرس به میان می آید، Duplicator واقعاً از رقبا متمایز است. دارای جادوگر مهاجرت آسان، نصب کننده ساده، جستجو و جایگزینی سفارشی، پشتیبانی از وب سایت های بزرگتر و میزبانی مدیریت شده، واردات سرور به سرور، توانایی انتقال چند سایت وردپرس به مستقل یا بالعکس، پشتیبانی از پایگاه داده مشترک و موارد دیگر.

با افزونه Duplicator به راحتی وب سایت های وردپرس را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید

برای توسعه‌دهندگان و آژانس‌ها، Duplicator با ایجاد سایت‌های از پیش پیکربندی شده‌ای که می‌توانید به سرعت تنها با چند کلیک آن‌ها را راه‌اندازی کنید، به حذف دوباره کاری‌ها کمک می‌کند. به جای پیکربندی دستی مضامین و پلاگین های مشابه، کافی است یک سایت را پیکربندی کنید و آن را در یک بسته Duplicator قرار دهید. بسته را نصب کنید تا یک سایت از پیش پیکربندی شده در هر مکان که می خواهید ایجاد کنید!

جدای از آن، می‌توانید نصب‌کننده را با لوگوی خود علامت‌گذاری کنید و تعداد زیادی قلاب توسعه‌دهنده برای سفارشی‌سازی بیشتر ارائه می‌شود.

توسعه دهندگان و آژانس های هوشمند از Duplicator به عنوان ابزار ترجیحی خود استفاده می کنند زیرا همیشه قابل اعتماد است و حتی به ساده سازی مهاجرت های پیچیده وب سایت کمک می کند.

Duplicator - نصب کننده وردپرس از پیش پیکربندی شده با نام تجاری برای آژانس ها و توسعه دهندگان

چه مالک یک کسب و کار کوچک یا توسعه دهنده باشید، من به شدت توصیه می کنم Duplicator را به جعبه ابزار وردپرس خود اضافه کنید.

همچنین می توانید از نسخه رایگان Duplicator برای شروع استفاده کنید.

داستان پس زمینه – چرا Duplicator؟

همانطور که می‌دانید، هر سال یک نظرسنجی از WPBeginner برای خوانندگان انجام می‌دهم که در آن پیشنهادات شما را در مورد آموزش‌های جدیدی که باید بنویسیم، پلاگین‌هایی که باید بسازیم، ویژگی‌های جدیدی که باید به افزونه‌های موجود اضافه کنیم و غیره می‌خواهم.

در چند سال گذشته، تعداد درخواست‌های ما برای ایجاد یک افزونه پشتیبان‌گیری و مهاجرت وردپرس برای مبتدیان افزایش یافته است.

بنابراین در سال 2020، سرانجام تصمیم گرفتم با باب و کوری (از بنیانگذاران Duplicator) تماس بگیرم تا ببینم آیا آنها علاقه مند به پیوستن به Awesome Motive هستند یا خیر. دلیل اینکه Duplicator را انتخاب کردم این بود که بارها از آن برای مهاجرت‌های مختلف وب‌سایت خود استفاده کرده‌ام و همیشه مطمئن‌ترین راه‌حل بود، به‌ویژه زمانی که با مهاجرت‌های پیچیده سروکار داشتیم.

ناگفته نماند که در آموزش های متعدد WPBeginner در مورد آنها نوشته ایم، بنابراین می دانید که من از طرفداران این محصول هستم.

خوب، سال 2020 برای همه سال دیوانه کننده ای بود، بنابراین زمان بندی برای خرید مناسب نبود، اما با این وجود ما در تماس ماندیم. به سرعت تا سال 2022، ما به توافق رسیدیم که Duplicator به خانواده محصولات WPBeginner بپیوندد.

این دو بنیانگذار به تیم ملحق نخواهند شد زیرا می خواهند به فصل بعدی زندگی خود بروند، اما کل تیم Duplicator در سفر پیش رو به ما خواهند پیوست و من بسیار هیجان زده هستم که در کنار آنها برای ساختن کار کنم. ویژگی هایی که شما خواسته اید

همانطور که می دانید، هدف من در Awesome Motive & WPBeginner کمک به رشد کسب و کارهای کوچک و رقابت با افراد بزرگ است. نرم افزار ما امروزه قدرت بیش از 21 میلیون وب سایت را دارد و به شکل دهی وب برای میلیاردها نفر در سراسر جهان کمک می کند.

من معتقدم که راه حل قابل اعتماد پشتیبان گیری از وب سایت بخش مهمی از هر وب سایت است زیرا به شما کمک می کند در صورت بروز مشکل از وب سایت خود محافظت کنید.

و به همین دلیل است که من از پیوستن Duplicator به خانواده AM بسیار هیجان زده هستم.

توجه داشته باشید: آیا می خواهید به تیم راه دور ما بپیوندید تا روی چیزی عالی کار کنید و تأثیر بگذارید؟ استخدام می کنیم بیایید در کنار من کار کنید و به شکل دادن به آینده وب کمک کنید.

بعد چه می آید؟

کار ما تازه شروع شده است.

ما فهرست گسترده ای از ایده ها و نقشه راه ویژگی ها را از بازخوردهایی داریم که شما، مخاطبان WPBeginner، در نظرسنجی با ما به اشتراک گذاشته اید.

من مشتاقانه منتظر هستم که این ایده ها به زندگی تبدیل شوند.

این واقعاً یک تغییر دهنده بازی خواهد بود!

چه مالک یک کسب و کار کوچک یا یک توسعه دهنده باشید، فکر می کنم می خواهید Duplicator را انتخاب کنید تا از وب سایت خود با پشتیبان های امن مطمئن محافظت کنید و زمانی که به دنبال تغییر میزبان هستید، وب سایت خود را به راحتی انتقال دهید.

اگر پیشنهاداتی در مورد ویژگی هایی دارید که می خواهید در افزونه Duplicator ببینید، لطفاً با ارسال پیامی از طریق فرم تماس WPBeginner به ما اطلاع دهید.

مثل همیشه، من می خواهم از شما برای حمایت مداوم شما از WPBeginner تشکر کنم.

WPBeginner و Awesome Motive بدون شما اینجا نبودند، و من فقط می خواهم بگویم که چقدر از همه شما قدردانی می کنم.

و من مشتاقانه منتظر ادامه خدمت به شما و اکوسیستم بزرگتر وردپرس / وب برای سالهای آینده هستم.

راستی شما

سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner



سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *