developing wordpress plugins


آیا به فکر توسعه افزونه وردپرس و کسب درآمد از آن هستید؟ به یاد داشته باشید، بیش از 50000 افزونه تنها در WordPress.org وجود دارد. علاوه بر این، بسیاری از پلتفرم های آنلاین دیگر مانند Code Canyon وجود دارند که در آن صدها افزونه اضافی دریافت خواهید کرد.

علاوه بر همه اینها، صدها توسعه‌دهنده و آژانس معتبر در حال فروش افزونه‌ها از وب‌سایت‌های رسمی خود هستند. بنابراین، قبل از شروع توسعه یک افزونه، باید تحقیق کنید که آیا تقاضا و پتانسیل تجاری آن در بازار وجود دارد یا خیر.

با این حال، چندین نکته وجود دارد که باید هنگام انجام تحقیقات بازار در نظر بگیرید. در این مقاله، راهنمای جامعی در مورد چگونگی انجام تحقیقات بازار قبل از توسعه افزونه های وردپرس را پوشش خواهیم داد. بیایید بدون اتلاف وقت بیشتر آنها را بررسی کنیم.

مزایای تحقیقات بازار قبل از توسعه افزونه های وردپرس چیست؟

بدون شک تحقیق قبل از توسعه افزونه های وردپرس می تواند مزایای بی شماری را برای شما به ارمغان آورد. در زیر، ما چند مورد پرکار را فهرست کرده ایم تا بتوانید از آنها الهام بگیرید.

  • بدون زحمت فرصت های تجاری را شناسایی کنید
  • طراحی عناصر تبلیغاتی مناسب
  • دریابید که کجا باید تبلیغات انجام دهید
  • تصمیم گیری ساده
  • ریسک های تجاری را کاهش دهید
  • اهداف بهتر و مثمر ثمرتری برای شرکت خود تعیین کنید
  • درک بهتری از مشتریان بالقوه خود
  • در مورد رقبای خود اطلاعات کسب کنید

10 نکته ای که باید قبل از توسعه افزونه های وردپرس در نظر بگیرید

قبل از توسعه افزونه های وردپرس، هر توسعه دهنده باید در مورد بازار فعلی تحقیق کند. این تحلیل بازار می تواند هزینه شما را به حداقل برساند یا حتی شما را از یک پروژه از دست رفته دور کند. بیایید ببینیم چه نکاتی برای مطالعه بازار وجود دارد.

1. آیا مشکل مشتری را حل می کند؟

هنگامی که قصد دارید یک افزونه جدید در بازار راه اندازی کنید، باید یک حلال عالی مشکل باشد. دریابید که آیا افزونه شما در حل مشکل مشتری بالقوه شما خوب است یا خیر. اگر از محصول خود به عنوان مشتری استفاده کنید بهتر خواهد بود. سپس به راحتی می توانید اشکالات یا مشکلات را کشف کنید.

آیا مشکل مشتری را حل می کند

اگر محصول شما نتواند مشکلات را حل کند، باید یک پروژه ضرر را اجرا کنید. یکی دیگر از راه های بهتر برای اندازه گیری کارایی افزونه، خواندن نظرات مشتریان فعلی است. این آزمایش می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که آیا محصول مشکلات را حل می کند یا خیر.

2. گفتگو با افراد شناخته شده شما

فرض کنید می خواهید یک بازار چند فروشنده بسازید. بنابراین، با شخصی که همیشه خرید آنلاین انجام می دهد صحبت کنید. و اجازه دهید آنچه را که در مورد بازاریابی آنلاین انجام می دهند یا دوست ندارند به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، فراموش نکنید که از آنها بپرسید چه چیزی می تواند جلسه خرید آنها را لذت بخش تر کند.

3. آیا راه حل تقاضای بازار دارد؟

اول، یک مشکل رایج مردم را که مرتباً با آن مواجه می شوند، بیابید. مطمئن شوید که نرم افزار شما تقاضای بالایی برای مشتریان مورد انتظار شما دارد. در مجموع باید شکافی را پر کند که مصرف کنندگان حتی آن را احساس نمی کنند.

این تحقیقات بازار می تواند به شما ایده موفقیت آمیزی بدهد تا افزونه وردپرس خود را به روشی دقیق تر توسعه دهید. همانطور که قبلا ذکر کردیم، انجام گروه های اجتماعی یا نظرسنجی های وب می تواند به شما کمک کند تا نیازهای مشتری را بدون زحمت درک کنید.

تحقیقات بازار قبل از توسعه افزونه های وردپرس چیست؟

4. آیا مشتریان شما می توانند محصول شما را بپردازند؟

مشتریان بالقوه شما برای آنچه که برای افزونه خود شارژ می کنید آماده نیستند. ممکن است شما بالاترین قیمت را در آن دوره بازار بخواهید یا آنها با قیمت مناسبی نسبت به شما از رقبای شما حمایت می کنند. بدترین دلیل دیگری هم وجود دارد و آن این است که شاید شما بازاری برای چیزی که ارائه می کنید ندارید.

در عین حال، اگر مشتریان واقعی خود را هدف قرار ندهید، به قیمت دلخواه خود نخواهید رسید. بنابراین، از خود بپرسید،

  1. آیا مشتریان واقعی خود را می شناسم؟
  2. آیا آنها از پیشنهادات و خدمات من مطلع هستند؟

اگر قیمت منصفانه ای را درخواست کردید، می توانید مطمئن باشید که مشتریان مناسبی به دست خواهید آورد. زیرا مشتریان ایده آل ارزش یک محصول خوب را می دانند. بنابراین هنگام توسعه افزونه های وردپرس این را حفظ کنید.

5. جستجوی گروه های اجتماعی مرتبط با محصول شما

برای دستیابی به مشتریان هدف، می‌توانید از طریق پلتفرم‌های اجتماعی مسیری رایگان و کم‌تحمل داشته باشید. قوانین گروه را دنبال کنید و کسب و کار خود را تبلیغ کنید. علاوه بر این، مجموعه ای از نظرات مثبت و منفی دریافت خواهید کرد که می تواند به شما در جذب مشتریان کمک کند.

6. آیا دانش بازاریابی کافی دارید؟

آیا دانش بازاریابی کافی دارید؟

اگر در زمینه بازاریابی محصول آموزش کافی ندارید، باید بگوییم که در وضعیت بدی هستید دوست عزیز.

بازاریابی فقط به اشتراک گذاری اجتماعی یا خرید بک لینک های پولی نیست. اگر می‌خواهید از طریق نوآوری خود کسب درآمد کنید، استراتژی‌های زیادی وجود دارد که باید آنها را بیاموزید.

رایج ترین اصطلاحات در انواع بازاریابی عبارتند از بازاریابی ورودی و خروجی. هر کدام در جای خود شگفت انگیز است. با توجه به نیاز خود، باید آنها را انتخاب کنید.

بازاریابی برون مرزی – بازاریابی پولی

این نوع بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا مشتریان خود را برای خرید افزونه های شما تحت تاثیر قرار دهید. بازاریابی پولی نام جایگزین بازاریابی برون‌گرا است. و قطعاً برای صاحبان مشاغل با ثبات مالی آسان است. اگرچه شما یک صاحب کسب و کار نوپا هستید، اما باید این کار را حداقل با صرف مقدار کمی پول انجام دهید.

بازاریابی درونگرا

بازاریابی درونگرا

وقتی یک توسعه دهنده مایل است اطلاعات اصلی را به اشتراک بگذارد مانند

  • مزایای افزونه
  • چرا با بقیه فرق داره
  • چرا مشتریان باید از آن استفاده کنند

او باید بازاریابی درونگرا انجام دهد. این سایت مخالف بازاریابی بیرونی است زیرا لازم نیست یک پنی هم برای آن بپردازید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که استراتژی های بازاریابی را دنبال کنید. از طریق بازاریابی ورودی، افزونه های وردپرس شما ترافیک ارگانیک دریافت می کنند. بنابراین، شما باید بر روی

  • جامعه سازی
  • اشتراک گذاری اجتماعی
  • ارسال وبلاگ
  • سئوی ارگانیک
  • و بیشتر

7. یک نظرسنجی در وب سایت خود انجام دهید

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، می توانید در ازای پر کردن نظرسنجی به مشتریان خود تخفیف هایی بدهید. این داده‌های مشتریان شما می‌تواند به شما در راه‌اندازی یک محصول جدید کمک کند.

8. آیا ایده محصول را انجام داده اید؟

قبل از ایجاد افزونه های وردپرس، شما نیاز به ایده پردازی مناسب دارید و باید آن را با سایر اعضای تیم خود در میان بگذارید. وقتی ایده ها و راه حل ها را همزمان تولید می کنید، به آن ایده پردازی می گویند. مانند-

  • بدترین ایده ممکن
  • مغز نویسی
  • طوفان فکری
  • طراحی
  • نمونه سازی

در طول ایده پردازی، هدف اصلی تولید حجم عظیمی از ایده است. و سپس ایده ها توسط اعضای تیم متخصص با توجه به

  • بهترین
  • موثرترین
  • منحصر به فرد ترین

بنابراین، اگر هنوز ایده پردازی را انجام نداده اید، باید آن را دنبال کنید. مزایا غیرقابل شمارش هستند، اگرچه ما برخی از آنها را فهرست کرده ایم –

9. آیا تیمی دارید که آن را بیشتر ادامه دهید؟

آیا تیمی دارید که آن را بیشتر ادامه دهید؟

وقتی به کارآفرین بودن فکر می کنید، چالش بزرگی است. و هنگامی که تجارت در مورد توسعه افزونه های وردپرس است، اندازه چالش بزرگتر می شود.

خوب، اگر می خواهید از افزونه خود درآمد کسب کنید، باید یک تیم داشته باشید. برای اینکه مشتریان خود را در مورد محصول خود درک کنید، باید اسنادی را بنویسید. این به مشتری کمک می کند تا افزونه را راه اندازی کند و موارد استفاده متفاوت را نشان دهد. ما می دانیم که چقدر برای یک توسعه دهنده سخت است.

جدا از این، زمانی که بازاریابی افزونه خود را شروع می کنید، به بازاریاب های حرفه ای نیاز خواهید داشت. وجود دارد –

برای مراقبت از بخش حسابداری خود، به حسابداران خبره ای نیاز دارید که از گزارش تراکنش های خروجی و ورودی شما مراقبت کنند. آنها حتی در هنگام محاسبه مالیات مفید هستند.

10. آیا تیم مهندسی پشتیبانی دارید؟

آیا تیم مهندسی پشتیبانی دارید؟

اگرچه این بخشی از تیم شماست، اما مایلیم در این بخش در مورد آن توضیح دهیم. زیرا اهمیت تیم مهندس پشتیبانی برای کسب و کار جدید افزونه ها غیر قابل تردید است. بدون تیم پشتیبانی صدا، می توانید با لحظات غم انگیزی در شرکت خود روبرو شوید.

بررسی مشتری

مشکلات موجود در افزونه وردپرس نامشخص است. پس از اطمینان از کیفیت محصول خود، معمولاً مشتریان شما با اشکالات و مسائل غیر قابل حل متفاوتی مواجه می شوند.

پاسخ مهندس پشتیبانی

آیا می توانید همیشه با حل فوری مشکلات مشتریان خود به آنها پاسخ دهید؟ ما جواب منفی را می دانیم. و به همین دلیل است که شما باید یک تیم مهندس پشتیبانی داشته باشید که مشکلات را حل کرده و با مشتریان شما در میان بگذارد؟

یک مهندس پشتیبانی نرم افزار باید باشد

  • هوشمند
  • یک حل کننده سریع مشکل
  • هشدار
  • یک فرد آرام
  • آشنا به زبان برنامه نویسی

نتیجه نهایی تحقیقات بازار قبل از توسعه افزونه های وردپرس

به عنوان یک توسعه‌دهنده پلاگین، نمی‌توانید هیچ یک از مطالعات بازاری که در اینجا مورد بحث قرار گرفته است را انکار کنید. هر یک از آنها ارزش های متمایزی دارند و اگر می خواهید به اهداف خود برسید باید از آنها استفاده کنید.

تحقیقات بازار مناسب می تواند در زمان و سرمایه گذاری صرفه جویی کند. برای ایستادن در میان جمعیت، باید حیله گر و باهوش تر از رقبای خود باشید.

با این حال، اگر می خواهید افزونه های خود را بدون توجه به مجوز و تجزیه و تحلیل بفروشید، بدون اینکه دو بار فکر کنید Appsero را بگیرید. این با عشق برای کارشناسان وردپرس به توسعه دهندگان وردپرس ساخته شده است.

امیدواریم این مقاله بتواند بیشترین کمک را به شما کند. اگر سؤالات بیشتری دارید، لطفاً ما را در بخش نظرات زیر بنویسید. در ضمن پاسخ شما را خواهیم داد.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *