نحوه تماشای تلویزیون رایگان با Sling Freestream


به دنبال تماشای محتوای پخش زنده و بر اساس تقاضا هستید؟ Sling دارای یک ردیف رایگان جدید با نام تجاری جدید است که به تلویزیون رایگان با Sling Freestream اجازه می دهد. اینجا بیشتر بیاموزید

اکثر مردم اشتراک پخش جریانی دارند، چه تماشای فیلم و نمایش در مکس یا تماشای یک سریال کامل در نتفلیکس. با این حال، شما همچنین می توانید تلویزیون رایگان تماشا کنید Sling Freestream.

محتوای پخش رایگان از Sling چیز جدیدی نیست. در سال 2018 این سرویس به شما امکان مشاهده فیلم و تلویزیون رایگان را داد. و در طول همه‌گیری، اسلینگ تلویزیون رایگان بدون نیاز به اشتراک پولی ارائه کرد.

با این حال، سطح رایگان تغییر نام تجاری جدید برای تلویزیون Sling به شما امکان می دهد بیش از 200 کانال پخش جریانی و بیش از 40000 عنوان درخواستی را بدون هیچ هزینه ای تماشا کنید. محتوا از تبلیغات پشتیبانی می‌شود—شما می‌توانید با یا بدون حساب ثبت‌نام کنید.

اگر آماده شروع پخش زنده تلویزیونی هستید، استفاده از Sling Freestream ساده است و نیازی به کارت اعتباری نیست.

تلویزیون رایگان را با Sling Freestream با حساب تماشا کنید

هنگامی که یک حساب کاربری با Sling Freestream ایجاد می‌کنید، گزینه‌هایی را می‌بینید که در هنگام تماشای رایگان آن در دسترس شما نیستند. برای مثال، می‌توانید کانال‌های مورد علاقه خود را تنظیم کنید، فهرست‌های تماشا ایجاد کنید و با یک حساب کاربری به کنترل‌های والدین دسترسی داشته باشید.

برای ایجاد یک حساب کاربری و تماشای Sling Freestream:

  1. یک مرورگر بر روی دستگاه خود راه اندازی کنید و به وب سایت Sling Freestream بروید.
  2. وقتی صفحه باز شد، به پایین اسکرول کنید و روی آن کلیک کنید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید دکمه.تلویزیون رایگان با Sling Freestream
  3. آدرس ایمیل و رمز عبور حساب جدید خود را تایپ کرده و روی آن کلیک کنید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید دکمه.
  4. پس از ایجاد حساب کاربری رایگان، روی اکنون تماشا را شروع کنید دکمه.
  5. سرویس Sling Freestream راه اندازی می شود—شما می توانید شروع به مرور و تماشای پخش جریانی رایگان و محتوای درخواستی کنید.
  6. علاوه بر جستجوی یک نمایش خاص، این سرویس به شما امکان می دهد محتوا را بر اساس دسته بندی و کانال ها مرور کنید.
  7. یک نمایش را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید اطلاعات بیشتر نمادی برای اضافه کردن چیزی به لیست تماشای خود.تلویزیون رایگان با Sling Freestream
  8. کلیک کنید بر روی به فهرست تماشا اضافه کنید دکمه.
  9. یک اعلان جدید در گوشه بالا سمت راست ظاهر می شود که نشان می دهد به لیست تماشای شما اضافه شده است.
  10. برای مشاهده نمایش هایی که به لیست تماشای خود اضافه کرده اید، را انتخاب کنید درخواستی > فهرست تماشای من، و محتوای اضافه شده شما لیست می شود.تلویزیون رایگان با Sling Freestream

نحوه اضافه کردن کانال های مورد علاقه در Sling Freestream

یکی دیگر از ویژگی های سرویس استریم امکان “مورد علاقه” کانال هایی است که بیشتر تماشا می کنید. این سرویس همچنین به شما امکان می‌دهد با کلیک کردن ببینید چه چیزی در آن است راهنما در بالا

برای دلخواه یک کانال در Sling Freestream، روی آن کلیک کنید نماد قلب کنار نام کانال در راهنما

تلویزیون رایگان با Sling Freestream

نحوه تنظیم کنترل‌های والدین در Sling Freestream

علاوه بر مدیریت محتوای مورد علاقه خود در این سرویس، می‌توانید کنترل‌های والدین را تنظیم کنید تا از دیدن محتوای نامناسب توسط فرزندانتان جلوگیری کنید.

برای تنظیم کنترل‌های والدین در Sling Freestream:

  1. ابتدا روی خود کلیک کنید نماد حساب در گوشه سمت راست بالا و انتخاب کنید تنظیمات.
  2. انتخاب کنید کنترل های محتوا از لیست سمت چپ
  3. را تغییر دهید کنترل های والدین تعویض.تلویزیون رایگان با Sling Freestream
  4. یک کد چهار رقمی امن را دو بار وارد کنید و روی آن کلیک کنید ایجاد رمز عبور دکمه.
  5. محدودیت‌های رتبه‌بندی را که می‌خواهید برای جوانان خود تعیین کنید، انتخاب کنید. همچنین می توانید اخبار بزرگسالان و بدون رتبه بندی را محدود کنید و اجاره و سایر خریدها را مسدود کنید.تلویزیون رایگان با Sling Freestream

نحوه تماشای Sling Freestream بدون حساب

مزیت ایجاد یک حساب کاربری دریافت محتوای شخصی‌سازی شده، همگام‌سازی دستگاه و کنترل‌های والدین است. با این حال، اگر نمی خواهید ثبت نام کنید و ایمیلی ارائه کنید، تلویزیون رایگان چند کلیک فاصله دارد.

برای تماشای Sling Freestream بدون حساب کاربری:

  1. یک مرورگر را روی رایانه شخصی یا دستگاه تلفن همراه خود راه اندازی کنید و به وب سایت Sling Freestream بروید.
  2. کلیک کنید بر روی جریان رایگان دکمه بالای صفحهتلویزیون رایگان با Sling Freestream

اکنون می توانید محتوای موجود را مرور کرده و شروع به تماشا کنید. باز هم، هنگام تماشای بدون حساب، گزینه های کمتری وجود دارد، اما در هر صورت، کارت اعتباری لازم نیست.

لذت بردن از گزینه های پخش جریانی رایگان تلویزیون

اگر به دنبال فرو بردن انگشتان پا در جریان تلویزیون هستید یا محتوای رایگان بیشتری می خواهید، Sling Freestream یک مکان عالی برای شروع است. با این حال، برای دسترسی به محتوای ممتاز، باید به یک طرح پولی ارتقا دهید. Sling TV در حال حاضر مقرون به صرفه ترین سرویس پخش زنده است.

اگر به دنبال دریافت محتوای پخش زنده بیشتر هستید، خدمات مبتنی بر اشتراک بسیار زیاد است. برای مثال، تعداد زیادی محتوا در Hulu + Live TV وجود دارد، یا با نام آشنا بروید و YouTube TV را بررسی کنید.

همچنین، اگر به‌دنبال پخش زنده نیستید، اما می‌خواهید برنامه‌های پرطرفدار را تماشا کنید، از یک سرویس درخواستی مانند Apple TV Plus استفاده کنید. و اگر می‌خواهید با همه چیزهای Disney، The Simpsons، Nat Geo، Star Wars، و MCU همراه باشید، برای مشترک شدن در Disney Plus هرگز دیر نیست.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *