در شرایط نامطمئن اقتصادی امروز، مهم است که در مورد اینکه دلارهای بازاریابی خود را در کجا خرج می کنید تا بالاترین بازدهی را داشته باشید و کسب و کار خود را برای بازگشت قوی موقعیت دهید، استراتژیک باشید.
این راهنما از Conductor توضیح می دهد که چرا SEO بهترین استراتژی بازاریابی در دوران رکود است، چگونه می توان بازی طولانی با SEO را انجام داد و چگونه SEO به همه تلاش های بازاریابی کمک می کند. علاوه بر این، شما یاد خواهید گرفت که چگونه مشتریان خود را در جایی که در حال حاضر هستند ملاقات کنید و فرصت های جدید را از طریق داده های جستجوی خود شناسایی کنید.
با استراتژیک بودن در مورد بودجه بازاریابی خود و تمرکز بر کانال های با بالاترین عملکرد، می توانید هم در دوران رونق و هم در رکود پیشرفت کنید.
برای دانلود به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید بازاریابی در دوران رکود: 6 استراتژی برای به حداکثر رساندن بودجه بازاریابی برای توصیه های عملی و مثال های دنیای واقعی که به شما کمک می کند بیشترین استفاده را از بودجه بازاریابی خود ببرید.
جدید در زمین موتورهای جستجو