بدون توجه به شرایط، یک اصل در ارائه تجربیات عالی برای مشتری صادق است: ایجاد تجربیات درخشان برای مشتریان فعلی شما بهترین راه برای جذب مشتریان جدید است.
این وبینار بررسی خواهد کرد که چگونه برندها به طور منحصربهفرد به بازخورد مشتریان گوش میدهند و آخرین تکنیکها را برای جمعآوری بینشهای معنادار و عملی مشتری به کار میبرند تا تعامل بیشتری با مشتریان و کارمندان از خط مقدم تا C-suite ایجاد کنند.
ثبت نام امروز برای “5 روند CX که سال 2023 را شکل خواهند داد” ارائه شده توسط Reputation.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو