managing freelancers



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

اگر یک حرفه ای بازاریابی یا صاحب کسب و کار هستید که بخشی از حجم کار فعلی خود را به فریلنسرهای واجد شرایط واگذار می کنید، در شرکتی عالی هستید. شما همچنین واقعاً در روند آینده نیروی کار آمریکا هستید.

بر اساس تحقیقات، تخمین زده می شود که تا سال 2027، 86.5 میلیون آمریکایی به عنوان فریلنسر حداقل به صورت پاره وقت کار خواهد کرد. این بیش از نیمی از کل کارگران فعال است.

اما یافتن و استخدام فریلنسرهای مناسب برای برند شما تنها بخشی از آنچه برای به دست آوردن بیشترین بهره از این روابط لازم است. شما همچنین به درک کاملی از نحوه مدیریت موفقیت آمیز فریلنسرها به صورت طولانی مدت نیاز دارید. در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

مزایای اداره یک تیم فریلنسر

هر کسب‌وکاری – از استارت‌آپ‌های کوچک گرفته تا آژانس‌های تولید محتوا – می‌تواند از مونتاژ، استخدام، و کار با یک تیم قابل اعتماد از فریلنسرها به طور مداوم سود زیادی ببرد.

چه در نهایت تصمیم بگیرید که فقط چند نفر فریلنسر استخدام کنید یا چند صد نفر، آنها کارگران با استعدادی هستند که می توانند به شما کمک کنند:

  • هزینه های کلی نیروی کار خود را کاهش دهید و نتیجه سالم تری را پرورش دهید
  • با ارائه مهارت های تخصصی که ممکن است تیم داخلی شما فاقد آنها باشد، شکاف های موجود در استخر استعداد خود را پر کنید
  • جهانی شدن برند خود را آسان تر کنید
  • پروژه ها را سریعتر و با استانداردهای بسیار بالاتر تکمیل کنید
  • تعداد دفعاتی را که برای راهنمایی و آموزش فردی جدید نیاز دارید، کاهش دهید

و هر چه فریلنسرهای بیشتری را استخدام کنید، این مزایا به طور بالقوه برجسته تر می شوند.

چرا باید رابطه خوبی با فریلنسرهای خود حفظ کنید؟

یافتن، بررسی و در نهایت استخدام فریلنسرهای مناسب بسیار شبیه ساختن تیم داخلی مناسب است. برای برقراری ارتباط با افراد مناسب ممکن است زمان، تلاش و بیش از کمی آزمون و خطا نیاز باشد.

به همین دلیل است که وقتی افراد مناسب را پیدا کردید، واقعاً می خواهید روی ایجاد و حفظ روابط خوب با تیم فریلنسری خود سرمایه گذاری کنید.

  • همیشه بهتر است به جای اینکه مجبور باشید هر بار تیم خود را از ابتدا بازسازی کنید، با افرادی که می شناسید، دوست دارید و درک می کنید، پروژه های جدیدی را در گوشه خود راه اندازی کنید.
  • فریلنسرهایی که مشتریان خود را می شناسند، دوست دارند و به آنها احترام می گذارند، کار بهتری انجام می دهند و احتمال بیشتری وجود دارد که به آنها پایبند باشند.
  • وقتی فریلنسرها و مشتریان با هم به خوبی کنار می آیند، ارتباطات بهتر جریان می یابد و همه طرفین از کارشان بسیار بیشتر لذت می برند.

در نهایت، یک رابطه فوق‌العاده فریلنسر و مشتری مانند هر رابطه دیگری است. وقتی متوجه می شوید که در یک رابطه خوب هستید، منطقی است که مراقب رابطه باشید و اطمینان حاصل کنید که مدتی طول می کشد.

5 تاکتیک برای مدیریت موثر فریلنسرها

حتی باتجربه‌ترین فریلنسرهای حرفه‌ای نیز برای دستیابی به پتانسیل کامل خود و ارائه بهترین کار خود به مدیریت مناسب نیاز دارند. با این حال، مدیریت یک تیم مستقل به شدت با مدیریت پرسنل داخلی متفاوت است.

برخلاف کارمندان حقوق و دستمزد تمام وقت، فریلنسرها نهادهای مستقلی هستند و باید با آنها رفتار شود. در اینجا کمی بینش در مورد نحوه مدیریت موثر فریلنسرها وجود دارد.

1. فریلنسرهای خود را بشناسید

فریلنسرها بیشتر شبیه شرکای تجاری مستقل هستند تا کارمند. شما موافقت می کنید که برای یک هدف مشترک با هم کار کنید، بنابراین ارزش دارد که بدانید فریلنسرهای شما چه به عنوان مردم و چه به عنوان کارگر چه کسانی هستند.

آیا وجه اشتراک شخصی با فریلنسرهای خود دارید؟ از آن برای شکستن یخ زود هنگام و ایجاد یک ارتباط شخصی مثبت استفاده کنید. به همین ترتیب، حتما به جزئیات کمی در مورد نحوه کار و ارتباط هر فرد توجه کنید.

2. اطمینان حاصل کنید که پروژه ها به خوبی تعریف شده اند

برخلاف کارکنان داخلی شما، فریلنسرها بلافاصله نمی دانند که شرکت شما چگونه کارها را انجام می دهد. و آنها نمی توانند ذهن شما را بخوانند، بنابراین این به شما بستگی دارد که به طور کامل آنچه را که نیاز دارید، می خواهید و از آنها انتظار دارید، روشن کنید.

با آگهی های شغلی خود شروع کنید. سعی کنید تمام نیازهای خود و همچنین سایر جزئیات مانند نرخ غرامت را مشخص کنید. این استاندارد را با ارائه به فریلنسرها حفظ کنید خلاصه جزئیات پروژه و پاسخگو بودن به هر سوالی که ممکن است داشته باشند.

3. خطوط ارتباطی را باز نگه دارید

بسته به پروژه ای که در دست دارید و نقشی که به فریلنسرها نیاز دارید تا در شرکت خود در حال پیشرفت باشد، ممکن است انتظارات مختلفی داشته باشید که نیاز به توضیح دارند.

به عنوان مثال، اگر فریلنسرها باید در جلسات شرکت کنند یا گزارش وضعیت پروژه را ارائه دهند، از همان ابتدا آن را روشن کنید.

در دسترس فریلنسرهای خود نیز باشید. با پاسخگویی سریع به سوالات و نگرانی ها، مدیریت زمان را ارتقا دهید. و اغلب با فریلنسرهای خود تماس بگیرید تا بازخورد بخواهید و مطمئن شوید که از رابطه کاری خود با شما راضی هستند.

4. با فریلنسرهای خود منصفانه رفتار کنید

هر فریلنسر می داند که کار کردن برای مشتریانی که واقعاً به کاری که انجام می دهند احترام نمی گذارند یا ارزشی قائل نیستند، چگونه است. با این حال، کمی احترام و قدردانی به حفظ روابط باورنکردنی مشتری و فریلنسر کمک می کند.

پروژه ها و فرصت های جالبی برای پیشرفت ارائه دهید. به موقع به آنها بپردازید، برای کارهایی که فراتر از آن هستند، پاداش یا جوایزی در نظر بگیرید، و همیشه زمانی که کار فوق العاده ای انجام می دهند به مردم اطلاع دهید.

5. بدون توجه به شرایط، حرفه ای باشید

فریلنسرها از نظر فنی کارمندان شما نیستند. تقریباً اجتناب ناپذیر است که رابطه کاری شما در نهایت تغییر کند یا حتی به پایان برسد. اما این دلیلی برای دست کشیدن از حرفه ای بودن نیست.

اگر نیاز دارید که به طور موقت (یا به طور نامحدود) رابطه مستقل خود را قطع کنید، با آنها تماس بگیرید یا ایمیل بزنید تا آنها را مطلع کنید و برای آنها آرزوی موفقیت کنید. نه به سادگی آنها را به ارث برده یا منفجر کنید، زیرا هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است در آینده دوباره به آنها نیاز داشته باشید.

مدیریت فریلنسر آسان شد

اکنون که کمی بیشتر در مورد نحوه مدیریت مؤثر فریلنسرها درک می کنید. وقت آن است که تیم رویایی آینده خود را ملاقات کرده و جمع آوری کنید.

ثبت نام برای یک دو هفته آزمایشی رایگان WriterAccess امروز، و با برخی از بهترین نویسندگان محتوای آزاد در تجارت ارتباط برقرار کنید.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *