گوگل به تازگی چهار پیشرفت جدید را برای صفحه اصلی GA4 اعلام کرده است.
- آموزش خوش آمد گویی جدید
- بنر جدید در بالای صفحه اصلی
- بهبود بخش پیشنهاد شده برای شما
- پیشنهادها، دیدگاهها و توصیهها را رد کنید
چه خبر. میتوانید در صفحه راهنمای Google Analytics درباره ویژگیهای جدید بیشتر بخوانید.
معرفی یک آموزش خوش آمد گویی جدید. Google Analytics یک آموزش مختصر را برای کاربران جدید Google Analytics 4 در صفحه اصلی گنجانده است. این آموزش مفاهیم و تنظیمات ضروری را برای کمک به کاربران برای شروع کار با ویژگی جدید خود معرفی می کند.
اضافه شدن یک بنر جدید در بالای صفحه اصلی. ویراستاران و مدیرانی که از Google Ads در ارتباط با دادههای Google Analytics استفاده میکنند، اکنون بنری با عنوان «تنظیمات Google Ads خود را تأیید کنید» در بالای صفحه اصلی مشاهده میکنند. این بنر وظایف کلیدی را مشخص می کند که باید برای ارائه پیشنهاد در برابر داده های Google Analytics 4 تکمیل شوند. هنگامی که همه کارها در «دستیار راهاندازی» بهعنوان کامل علامتگذاری شدند، بنر ناپدید میشود.
بهبود بخش “پیشنهاد شده برای شما”. این بخش اکنون کارتهایی را به کاربران ارائه میدهد که در همه ویژگیهای آنالیتیکس محبوب هستند (برای کمک به کاربران جدید Google Analytics 4) و کارتهایی که کاربران اغلب به آنها مراجعه میکنند.
رد پیشنهادها، بینش ها و توصیه ها. کاربران اکنون میتوانند کارتهای نامربوط را در بخشهای «پیشنهاد شده برای شما» یا «اطلاعات آماری و توصیهها» با کلیک کردن روی دکمه انگشت شست پایین رد کنند. Google Analytics از این ورودی برای مدیریت بهتر صفحه اصلی برای کاربران در آینده استفاده خواهد کرد.
با کلیک بر روی دکمه شست پایین، Analytics کارت را از صفحه اصلی حذف می کند و کارت تا 30 روز آینده دوباره ظاهر نمی شود. با این حال، اگر کاربران فرم بازخوردی را که پس از کلیک بر روی دکمه بازخورد ظاهر میشود ارسال نکنند، کارت تا پایان جلسه در معرض دید قرار میگیرد اما در جلسات بعدی حذف خواهد شد.
کاربران همچنان میتوانند به همه اطلاعات آماری و توصیههای Insights Hub، از جمله موارد رد شده، دسترسی داشته باشند.
دستیار تنظیم را باز کنید. ویژگی های GA4 اکنون شامل یک دکمه عمل در سمت راست پایین هر صفحه است. با نگه داشتن ماوس روی دکمه، تعداد کارهایی که در «دستیار راهاندازی» بهعنوان کامل علامتگذاری شدهاند، مشخص میشود. با کلیک بر روی دکمه، دستیار راه اندازی باز می شود و به کاربران اجازه می دهد تا کارهای اصلی راه اندازی را انجام دهند.
چرا ما اهمیت می دهیم. پیشرفتهای جدید صفحه اصلی GA4 تجربه کاربرپسندتری را ارائه میکند و کاربران را قادر میسازد تا مفاهیم و تنظیمات ضروری را از طریق آموزش خوشآمدگویی به سرعت درک کنند. علاوه بر این، ادغام یک بنر برای تأیید تنظیمات Google Ads ارتباط یکپارچه بین Google Ads و دادههای Analytics را تضمین میکند، در حالی که بخش بهبودیافته «پیشنهاد شده برای شما» محتوایی متناسب با اولویتهای کاربر ارائه میدهد.
توانایی رد کردن اطلاعات و توصیههای بیربط، تجربه شخصیسازیشده صفحه اصلی را تضمین میکند، و دستیار راهاندازی با دسترسی آسان به کاربران کمک میکند تا وظایف راهاندازی کلیدی را بهطور مؤثر انجام دهند. به طور کلی، این به روز رسانی ها به طور قابل توجهی روند استفاده از داده های Google Analytics را برای اطلاع رسانی و بهینه سازی استراتژی های تبلیغات ساده می کند.