فیسبوک در حال معرفی سه راه جدید برای کاربران برای یافتن ویدیوهای کوتاه شکلی است که بیشترین ارتباط را با آنها دارند، و همچنین کنترل‌های جدیدی را برای کمک به شخصی‌سازی تجربه‌های ویدیویی خود در این پلتفرم معرفی می‌کند.

کشف قرقره های مربوطه فیس‌بوک یافتن حلقه‌ها را در سراسر برنامه برای کاربران ساده‌تر می‌کند، از جمله برخی به‌روزرسانی‌های ظاهر آن‌ها در Facebook Watch.

حلقه‌ها همچنین به ناوبری اصلی در بالای Facebook Watch اضافه شده‌اند که دسترسی سریع به ویدیوهای کوتاه را فراهم می‌کنند و کشف سازندگان، گرایش‌ها و محتوایی را که با علایق آن‌ها مطابقت دارد را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، هنگام تماشای ویدیوها در فیس بوک، کاربران اکنون می توانند به آرامی بین حلقه ها و ویدیوهای طولانی حرکت کنند.

روش های جدید برای شخصی سازی قرقره ها. فیس بوک در تلاش است تا به کاربران کنترل بیشتری بر روی قرقره هایی که در سراسر برنامه می بینند، ارائه دهد، مشابه دیگر ابزارهای شخصی سازی روی پلت فرم. دو راه جدید برای این کار وجود دارد:

  • نمایش بیشتر، نمایش کمتر: فیس‌بوک می‌خواهد قرقره‌هایی منعکس‌کننده علایق کاربران باشد و آنها را قادر می‌سازد تا علایق فعلی را کشف کنند و در عین حال به آنها کمک کند علایق، سازندگان و جوامعی را که ممکن است در آینده قدردانشان باشند، کشف کنند. اکنون کاربران می توانند با ضربه زدن روی منوی سه نقطه در پایین پخش کننده ویدیو و انتخاب نمایش بیشتر یا نمایش کمتر، بر انواع حلقه هایی که کم و بیش می بینند تأثیر بگذارند. این گزینه همچنین در زیر حلقه‌ها و ویدیوها در فید Watch ظاهر می‌شود. انتخاب نمایش بیشتر در یک قرقره امتیاز رتبه بندی آن و قرقره های مشابه را به طور موقت افزایش می دهد. انتخاب گزینه Show Less به طور موقت امتیاز رتبه بندی آن را کاهش می دهد. با جمع‌آوری بازخورد مستقیم کاربران، فیس‌بوک می‌تواند رتبه‌بندی حلقه‌ها را هوشمندتر و بهتر با اولویت‌های کاربر هماهنگ کند.
  • برچسب های متنی: فیس‌بوک برچسب‌های جدیدی را روی پخش‌کننده ویدیوی Reels معرفی می‌کند تا مشخص کند چرا کاربران حلقه‌های خاصی را می‌بینند – به عنوان مثال، به این دلیل که یکی از دوستان آن را پسندیده است.

عمیق تر حفاری کنید. اطلاعیه های وبلاگ متا را مرور کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. با استفاده از سیستم رتبه‌بندی هوشمند پلتفرم و برچسب‌های زمینه‌ای، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به طور مؤثر کاربرانی را با علایق مطابق با برند یا محصولاتشان هدف قرار دهند، که در نتیجه تعاملات معنادارتر و نرخ تبدیل بالقوه بالاتری ایجاد می‌شود. ادغام Reels در برنامه فیس بوک و سیستم ناوبری آن، جریان ثابت توجه کاربر را تضمین می کند و آن را به کانالی ایده آل برای تبلیغ کنندگان برای سرمایه گذاری و سرمایه گذاری برای حداکثر دیده شدن و تأثیرگذاری تبدیل می کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *