همه طرف های درگیر در فرآیند تولید محتوا می دانند که چقدر زمان، تلاش و منابع مالی صرف آن می شود. نوشتن یک محتوا با شانس رتبه بندی در بالای نتایج جستجو، بخش خوبی از آن منابع را اشغال می کند. با رشد و توسعه شرکت ها، منابع موجود برای پروژه ها (به ویژه زمان) می تواند کاهش یابد.
در این مقاله، نحوه استفاده از ابزارهای تحقیق محتوا و اتوماسیون برای کاهش گوشه ها و حفظ منابع ارزشمند را مورد بحث قرار خواهیم داد. از این نکات و ترفندها برای ایجاد محتوای باکیفیت استفاده کنید که هم گوگل و هم مردم آن را دوست داشته باشند.
اتوماسیون محتوا چیست و چرا به آن نیاز دارید؟
اتوماسیون بازاریابی محتوا شامل شناسایی وظایف بازاریابی محتوای تکراری و سپس استفاده از ابزارهای مرتبط برای خودکارسازی آن وظایف است.
در مورد آن فکر کنید. اگر نرم افزار اتوماسیون محتوای شما تمام کارهای سنگین را انجام می دهد، SEO ها دیگر مجبور نخواهند بود ساعتها از وقت خود را هر هفته برای نوشتن خلاصههای محتوایی دقیق برای سازندگان محتوا تلف کنند. در عوض، ج شماچاپگرها می تواند منحنی یادگیری SEO را نادیده بگیرد و روی ساخت جملات قانع کننده برای ایجاد محتوای جذاب تر تمرکز کند.
با نرم افزار اتوماسیون، تیم های SEO و محتوای شما می توانند در زمان صرفه جویی کنند، هزینه ها را کاهش دهند، تصمیمات هوشمندانه تری بگیرند و بر ایجاد استراتژی های بازاریابی تمرکز کنند. واقعا یک تفاوت ایجاد کن.
از انجام تحقیق گرفته تا ایجاد محتوا و بهینه سازی آن، ابزارهای اتوماسیون محتوا می توانند بهره وری شما را در کل چرخه زندگی محتوا بهبود بخشند.
ایجاد محتوا فرآیندی است که شامل مراحلی ضروری است که عبارتند از:
- تعیین موضوع مقاله
- ایجاد خلاصه محتوا
- نوشتن یک نسخه بهینه مقاله
انجام این کارها به صورت دستی زمان زیادی از تیم های سئو و محتوا را می گیرد. خوشبختانه، ابزارهای تحقیق محتوا و اتوماسیون به شما کمک میکنند تا کل سفر تولید محتوا خود را پوشش داده و به سرعت دنبال کنید – همه در یک مکان.
طیف وسیعی از ابزارهای محتوا در بازار وجود دارد، اما برای هدف این مقاله، نحوه خودکارسازی تولید محتوای خود را با استفاده از ابزار محتوای SE Ranking، نشان خواهیم داد. پلتفرم بازاریابی محتوا. این به شما کمک می کند تا در چند دقیقه خلاصه مطالب را بسازید و مقالات کامل را در چند ساعت بنویسید.
برای توضیح بیشتر، پلتفرم بازاریابی محتوای SE Ranking هنگام تجزیه و تحلیل محتوای رقبای شما به هوش مصنوعی متکی است. دادهها را از صفحات با رتبههای برتر بیرون میکشد تا به شما اطلاع دهد که چه چیزی را در محتوای خود هدف قرار دهید تا از آنها بالاتر باشید.
این ابزار همچنین از NLP برای پیشنهاد مناسب ترین کلمات کلیدی برای استفاده در محتوای خود استفاده می کند. به عباراتی اشاره می کند که هم گوگل و هم مردم انتظار دارند در یک صفحه نسبت به موضوع پیدا کنند.
بیایید به تشریح فرآیند تولید محتوا برویم.
مرحله 1. موضوع مقاله را تعیین کنید
بسیاری از متخصصان سئو و بازاریابی محتوا بخش خوبی از تلاشهای خود را برای تولید محتوا در تحقیقات کلمات کلیدی ذخیره میکنند. به هر حال، انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی اولین قدم برای جستجوی موضوع مقاله است. این است که چگونه بفهمیم مردم بیشتر درباره چه چیزی صحبت می کنند. شما در حال کشف موضوعاتی هستید که در حال حاضر تقاضای بیشتری دارند.
با بهینه سازی قطعات محتوا برای جستجو، سئوکاران و بازاریابان محتوا جریان ثابتی از ترافیک را به وب سایت های خود ایجاد می کنند. آنها اهداف مختلف جستجو را پوشش می دهند تا به کاربران کمک کنند تا قیف جستجو را پایین بیاورند.
برای اطمینان از اینکه کل فرآیند را خودکار می کنید، بررسی کنید که آیا ابزار تحقیق کلمات کلیدی شما می تواند:
- کلمات کلیدی مشابه، مرتبط و طولانی را با حجم جستجوی مختلف بر اساس کلمه کلیدی seed پیشنهاد دهید.
- داده های کامل و دقیقی را در مورد معیارهای کلیدواژه، از جمله حجم جستجو و دشواری کلمه کلیدی به شما ارائه می دهد.
- ویژگی های SERP را برای هر کلمه کلیدی برجسته کنید.
- هدف کاربر کلمه کلیدی را نشان دهید.
- به شما نشان می دهد که یک کلمه کلیدی SERP چقدر فرار است و بازیکنان آن چقدر معتبر هستند.
به این نکته توجه کنید که پایگاه داده ابزار تحقیق کلمات کلیدی شما چقدر بزرگ است و چقدر می توانید از نظر دقت به آن اعتماد کنید.
رتبه بندی SE تحقیق کلمات کلیدی ابزار از این نظر هر باکس را علامت میزند. به علاوه، این بخشی از یک اکوسیستم بزرگتر از ابزارها است، به این معنی که می توانید به طور یکپارچه تمام داده های سایت خود را از یک مرکز مرکزی مدیریت کنید.
با استفاده از این ابزار، لازم نیست چیزی را به اکسل صادر کنید. دیگر در یک محیط کسل کننده با داده کار نمی کنید.
در عوض، می توانید مستقیماً کلمات کلیدی مورد علاقه خود را به یکی از ابزارهای رتبه بندی SE اضافه کنید. اینها عبارتند از مدیر کلمات کلیدی، ردیاب رتبه کلمات کلیدی و ویرایشگر محتوا (این ابزار جایی است که تمام جادوی ایجاد محتوا در آن اتفاق می افتد).
پس از اتمام تحقیق و انتخاب کلیدواژه اصلی (یا چندین کلمه کلیدی مرتبط) که میخواهید محتوای جدید خود را روی آن متمرکز کنید، به موضوع اصلی مقاله بپردازید. سپس، شروع به ایجاد خلاصه محتوای SEO برای کپی رایتر خود کنید.
مرحله 2. یک محتوای مختصر ایجاد کنید
از آنجایی که کپی رایتر شما به شما متکی است که متخصص سئو هستید، در خلاصه محتوا مشخص کنید که میخواهید مقاله چگونه باشد.
با تجزیه و تحلیل بازیکنان SERP با رتبه برتر در منطقه انتخابی خود شروع کنید تا بفهمید چه چیزی برای آنها مفید است. از این اطلاعات برای نوشتن یک خلاصه دقیق استفاده کنید. رقابت را فیلتر کنید، بنابراین فقط شامل وب سایت های مشابه شما از نظر قصد کاربر می شود.
برای انجام این کار، از وب سایت هر رقیب بازدید کنید تا مطمئن شوید که آنها به درستی موضوع مورد نظر را به مخاطبان خود منتقل می کنند. محتوای آنها باید نه فقط برای مخاطب مناسب، بلکه باید متناسب با مرحله ای باشد که در سفر خرید در آن قرار دارند.
هنگامی که رقبای دیجیتالی مناسب را انتخاب کردید، پارامترهای محتوای مقاله آینده خود را بررسی کنید. توجه داشته باشید که مقادیر پیشفرض در پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبهبندی SE بهعنوان میانگین هر رقیب منتخب نمایش داده میشود، اما شما آزاد هستید که آنها را به دلخواه تغییر دهید. تصمیم بگیرید که خودتان چه تعداد کلمه یا کاراکتر در متن گنجانده شود، متن به چند عنوان و پاراگراف تقسیم شود، و همچنین تعداد تصاویری که خواندن متن را آسان تر می کند، در نظر بگیرید.
هر متخصص سئو میداند که باید کلمات کلیدی خاصی را در متن خود بگنجانید تا شانس آن را برای حضور در گوگل برای جستجوی مرتبط افزایش دهید. اینجاست که میتوانید کمک بیشتری دریافت کنید و فهرستی از کلمات کلیدی NLP را که Google ضروری میداند، دریافت کنید.
آخرین اما نه کم اهمیت، ساختار عنوان صفحه رقیب را تجزیه و تحلیل کنید تا یک طرح کلی از مقاله آینده خود ایجاد کنید. می توانید سرفصل های رقبا را همانطور که هست کپی کنید یا از آنها الهام بگیرید و ساختار خود را با سرفصل های منحصر به فرد ایجاد کنید.
سپس کپیرایترهای شما یک طرح کلی مقاله مفصل خواهند داشت که همه چیز را از طول آن گرفته تا تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی باید در صفحه استفاده شود مشخص میکند.
مرحله 3. یک نسخه بهینه از مقاله بنویسید
به عنوان یک سازنده محتوا، از خلاصه محتوای سئوی دقیق به عنوان مبنایی برای نوشتن نسخه مقاله استفاده کنید.
میتوانید مسیر سنتی را انتخاب کنید و متن را در همانجا بنویسید، یا اگر احساس میکنید گیر افتادهاید، میتوانید به یک بازنویس هوش مصنوعی کمک بگیرید.
تقریباً هر ابزار مدرن اتوماسیون بازاریابی محتوایی این فرصت را به شما می دهد که یک متن را از وب سایت رقیب بگیرید و آن را در نسخه خود وارد کنید. سپس جایگزین های بدون سرقت ادبی را برای شما ارائه می دهد تا در مقاله خود استفاده کنید.
اگر عجله دارید، میتوانید این روش را با برداشتن تکههای متنی مرتبط از مقالات رقیب و اجازه دادن به هوش مصنوعی بازنویسی جایگزینهای بدون سرقت ادبی، به نهایت خود ببرید. اما، البته، همیشه بهتر است اجازه دهید متخصصان کار خود را انجام دهند.
هنگامی که شما به عنوان یک کپی رایتر از متن مقاله خود که به زودی منتشر می شود راضی هستید، آن را بهینه سازی کنید تا شانس آن را برای برتری از رقبای برتر افزایش دهید.
از آنجایی که همه الزامات دقیقاً در کنار متن شما، همراه با سنج ها هستند، می توانید دقیقاً ببینید که متن چقدر بهینه شده است.
اطمینان حاصل کنید که کپی دارای کل کلمات کافی است و از کلمات کلیدی خاص زیاد استفاده نمی شود. از شر هرگونه اشتباهات نگارشی و گرامری خلاص شوید و از مناسب بودن سطح خوانایی مطمئن شوید.
تمام داده ها به وضوح در پلتفرم بازاریابی محتوا به طوری که سازندگان محتوا مجبور نباشند از طریق حلقه های اضافی برای ایجاد متون سازگار با SEO بپرند.
تا پایان سال، میتوانید با استفاده از کد تبلیغاتی Content30 در هنگام تسویهحساب، در اولین خرید خود از پلتفرم بازاریابی محتوا، 30 درصد تخفیف دریافت کنید.
پاداش: پیگیری رتبه بندی صفحات خود در گوگل
پس از انتشار محتوای نام تجاری جدید خود، عملکرد آن را در جستجو پیگیری کنید. این برای سنجش ROI تمام زمان و تلاشی است که برای ایجاد آن انجام می دهید.
ردیاب رتبه کلمات کلیدی SE Ranking داده های رتبه بندی گسترده ای را با دقت دقیق در هر موتور جستجوی اصلی ارائه می دهد. وب سایت خود را اضافه کنید، موتورهای جستجو و رقبا را مشخص کنید، و موقعیت های رتبه بندی کلمات کلیدی هدف خود را روزانه پیگیری کنید.
این به این دلیل است که اگر رتبهبندی شما تغییر کرد یا اگر رقیب دیگری تمام تلاشهای خود را برای بالاتر بردن رتبه صفحات شما انجام داد، میتوانید سریع عمل کنید.
خلاصه
بهترین راه برای استفاده از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی محتوا، استفاده از آنهاست کمک انسان – نه به جایگزین کردن آنها را اجازه دهید ابزار اتوماسیون محتوای شما بیشتر کارهای سنگین را انجام دهد تا بتوانید فرآیندهای دستی تکراری را خودکار کنید. خود را برای انجام کارهای خلاقانه با ارزش بالاتر آزاد کنید.
وقتی ابزارهای اتوماسیون بازاریابی محتوا به درستی استفاده شوند، می توانند کارایی کسب و کار دیجیتالی شما را افزایش دهند، هر ماه ثروت اندکی را برای شما ذخیره کنند، خدمات مشتری شما را بهبود بخشند و کیفیت کلی محصولات و خدمات شما را بهبود بخشند.
کمتر انجام دهید و بیشتر انجام دهید!
جدید در زمین موتورهای جستجو