در حال حاضر، ما قبلاً می دانیم که چگونه ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT می توانند به ما در ایجاد محتوا، تحقیقات کلمات کلیدی و سایر کارهای مرتبط با SEO کمک کنند. این جدیدترین شی براق است، اما بدون اشکال نیست.

اگر استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را شروع کرده‌اید، اطمینان از اینکه خروجی‌های محتوایتان شما را دچار مشکل نمی‌کند، حیاتی است.

این 17 نکته را دنبال کنید تا فرآیند نوشتن محتوای با کمک هوش مصنوعی خود را حتی بهتر کنید.

1. برای یافتن بهترین محتوا از دستورات تحقیق استفاده کنید

من اخیراً با درخواست های تحقیقاتی بازی کرده ام و بسیار جالب است. از یک ابزار هوش مصنوعی مانند ChatGPT استفاده کنید و از دستور استفاده کنید:

  • “لیستی از بهترین مطالب در مورد (درج موضوع) به من بدهید.”
جستجو برای یافتن بهترین محتوا

فهرستی که نادرست خواهد بود را به عقب برمی گرداند.

منظورم این است که محتویات بعید است وجود داشته باشند یا واقعی باشند.

هنگامی که مایکروسافت بینگ و گوگل ابزارهای هوش مصنوعی خود را در SERP راه اندازی کردند، احتمالاً پاسخ دقیقی دریافت خواهید کرد. اما در حال حاضر، ما از این روش متفاوت استفاده خواهیم کرد زیرا جادو در این رویکرد در اینجا نیست.

ابزارهای هوش مصنوعی به شما پاسخی می دهند که فکر می کنند دوست خواهید داشت. شما عناوین کاملا خلاقانه مقالات را دریافت می کنید.

بنابراین، در اینجا نحوه استفاده من از این رویکرد آمده است.

موارد موجود در آن لیست را بردارید و آنها را یکی یکی در گوگل پرتاب کنید.

خواهید دید که نتایجی مشابه آنچه را که در ابزار هوش مصنوعی جستجو کرده اید، دریافت خواهید کرد.

این یک جستجوی فوق العاده طولانی است که احتمالاً قبلاً با آن مواجه نشده اید.

گوگل (یا هر موتور جستجویی که استفاده می کنید) نزدیک ترین محتوای مطابق با عنوان مقاله را که هوش مصنوعی پیشنهاد می کند به شما ارائه می دهد.

این رویکرد برخی از ایده‌های خلاقانه‌ای را که هرگز در نظر نمی‌گرفتم باز کرد و به من محتوای جدیدی داد تا به عنوان بخشی از تحقیقاتم بخوانم. من فکر می کنم این نکته ممکن است مانند هوش مصنوعی تکامل یابد. خواهیم دید.

2. از مقالات کشف شده برای ایجاد خلاصه خود استفاده کنید

وقتی مقالاتی را که به عنوان بخشی از تحقیقات خود دوست دارید پیدا کردید، از H2 های آنها استفاده کنید تا به شما کمک کنند تا یک خلاصه جامع تر برای ابزار نوشتن هوش مصنوعی بسازید.

برای فهرست کردن سرصفحه ها می توانید از یک افزونه کروم مانند SEO Detailed استفاده کنید.

افزونه SEO دقیق کروم

این یک کپی و جایگذاری سریع از اینجا در یک سند یا صفحه گسترده است.

همانطور که H2 های بیشتری برای محتوای خود تولید می کنید، می توانید بعداً آنها را به یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی اضافه کنید.

3. از هوش مصنوعی برای ایجاد یک خلاصه برای رتبه بندی در صفحه 1 استفاده کنید

ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند تا یک خلاصه طراحی شده برای رتبه بندی در گوگل بسازید. در اینجا چگونه است.

به ابزار تجزیه و تحلیل SERP انتخابی خود مانند Frase یا Surfer SEO بروید و مراحل آنها را برای تحقیق در مورد SERP دنبال کنید.

ابزار تجزیه و تحلیل SERPs

شما می‌توانید H2s را برای همه محتوای با رتبه‌بندی بالا بگیرید و آن‌ها را به یک سازنده مختصر بکشید.

در این مرحله، بسته به ابزاری که استفاده می‌کنید، ممکن است ابزار هوش مصنوعی نیز داشته باشند که بتواند محتوا را بنویسد.

یک هشدار: گوگل به طور خاص به سئوکاران گفته است که استفاده از هوش مصنوعی فقط برای بازنویسی محتوا برخلاف دستورالعمل های آنها است.

بنابراین، من آن را توصیه نمی کنم.

کاری که شما در اینجا انجام می دهید تحقیق در مورد SERP است.

شما همیشه می خواهید محتوای انسان و هوش مصنوعی را ترکیب کنید و چیز جدیدی اضافه کنید.

این من را به نکته بعدی می رساند.

4. از هوش مصنوعی برای افزودن چیز جدیدی به محتوا استفاده کنید

فقط رتبه های برتر را کپی نکنید.

از هوش مصنوعی برای اضافه کردن مطالب جدید و متمایز شدن از انبوه محتوای موجود استفاده کنید.

برای انجام این کار، به ابزاری که برای مونتاژ بریف استفاده کردید بروید یا بریف خود را اضافه کنید و آن را در ابزاری مانند ChatGPT قرار دهید.

از یک دستور ساده مانند:

  • “در زیر خلاصه ای از مقاله ای در مورد راهنمای کامل امنیت خانه آورده شده است. لطفاً به من بگویید که چه موضوعاتی را از دست داده‌ام تا مقاله بهتر و کامل‌تری باشد که بتواند در گوگل در صفحه 1 برای هدف (درج کلمه کلیدی) 1+ (درج مختصر) رتبه‌بندی شود.

ChatGPT چیزی شبیه به این را به عنوان پاسخ به شما می دهد.

از هوش مصنوعی برای افزودن چیزهای جدید به محتوا استفاده کنید

این ابزار جنبه های بیشتری را اضافه می کند که شما در نظر نگرفته اید.

می توانید چندین بار این کار را انجام دهید تا مطمئن شوید همه چیز را دارید.

5. پیش نویس سریع اول

با یک خلاصه، می توانید اولین پیش نویس را با سرعت سرسام آوری ایجاد کنید.

ایده ایجاد یک مقاله فوق العاده نیست. این اجازه دادن به ابزار هوش مصنوعی است که بیشتر کارهای سنگین را انجام دهد.

برای انجام این کار، از ابزار نوشتن هوش مصنوعی مورد علاقه خود استفاده کنید و خلاصه خود را اضافه کنید.

در مرحله بعد، از ابزار برای ایجاد یک پیش نویس سریع استفاده کنید.

ایجاد پیش نویس

در نهایت به چیزی خواهید رسید که خوب است و احتمالاً کاملاً پرحرف است، اما خوب است. این به شما کمک کرده تا چیز مفیدی تولید کنید.

اکنون، کار واقعی شروع می شود.

6. اولین اسکیم و تریم

هنگامی که اولین پیش نویس سریع را دارید، باید بخوانید، مرور کنید و اصلاح کنید.

به مقاله نگاه کنید و ببینید چه چیزی خوب است، چه چیزی وحشتناک است و چه چیزی می تواند بهتر باشد.

در اولین تریم هر چیز بدی را حذف کنید.

این فقط در مورد از بین بردن کرک در این مرحله است.

7. در هر زمینه تحقیق کنید

چی؟ فکر کردی بدون تحقیق فرار می کنی؟ شانسی وجود ندارد.

شما یک خلاصه با کمک هوش مصنوعی دارید، و قبلاً محتوای خوبی اضافه شده است. حالا باید بروید و یاد بگیرید.

هربار در مورد بخشی از خلاصه تحقیق کنید. فرض کنید شما در حال نوشتن بخشی از مقاله خود در مورد “لینک سازی شکسته” هستید.

پیشنهاد می کنم مقالات صفحه 1 را بخوانید و ویدیوها را در یوتیوب تماشا کنید.

شما باید موضوع را بدانید تا مطمئن شوید که هوش مصنوعی حقیقت را به شما می دهد.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


8. پاراگراف را بهبود ببخشید

بر اساس تحقیقات خود، همانطور که به هر بخش می پردازید، دوباره از هوش مصنوعی برای کمک به بهبود پاراگراف استفاده کنید.

ابتدا یک پاراگراف بر اساس دانش خود بنویسید، سپس از هوش مصنوعی برای بهبود آن استفاده کنید.

به عنوان مثال، جارویس، مانند بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی، یک بهبود دهنده محتوا دارد.

بهبود دهنده محتوای هوش مصنوعی

از آنها استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر پاراگراف تا آنجا که می تواند خوب است.

9. تکنیک 50/50

همانطور که افکار خود را در سند می نویسید، سعی کنید از هوش مصنوعی برای تکمیل پاراگراف برای شما استفاده کنید.

سعی کنید آن را 50% انسان و 50% هوش مصنوعی کنید.

به عنوان مثال، این چیزی است که من نوشتم.

تکنیک 50-50 - 1

و در اینجا این است که چگونه یک ابزار هوش مصنوعی آن را برای من به پایان رساند.

تکنیک 50-50 - 1

تعجب خواهید کرد که با چه سرعتی می توانید به این روش بنویسید و چگونه هوش مصنوعی می تواند پایان های جالبی را برای شروع پاراگراف شما ارائه دهد.

10. سرقت ادبی را از محتوای هوش مصنوعی تشخیص دهید

یکی از مشکلات هوش مصنوعی این است که چگونه می تواند از مقالات دیگر استفاده کند. برای جلوگیری از این امر، از ابزاری مانند Copyscape استفاده کنید تا ببینید آیا از مطالب دیگر وام گرفته اید یا خیر.

Copyscape

اگر موردی را مشاهده کردید، از شر آن محتوا خلاص شوید یا آن را تغییر دهید.

11. پیش نویس دوم

خوب، شما اولین پیش نویس خود را نوشتید و عناصر انسانی زیادی اضافه کردید.

اکنون زمان استفاده از هوش مصنوعی است تا به شما در صیقل دادن چیزها کمک کند.

ابزارهایی مانند Wordtune و Jasper می توانند کپی شما را بهبود بخشند.

Copyscape

Wordtune یک افزونه مرورگر و ابزار آنلاین با گزینه های رایگان و ممتاز است.

گزینه های مختلفی برای بهتر کردن پاراگراف ها یا جملات ارائه می دهد.

12. عناصر خبره را اضافه کنید

من در مقاله‌ای اخیراً در مورد بهبود محتوای شما به این موضوع پرداختم، اما در اینجا 9 راه برای ایجاد محتوای مفید سئو که انسان‌ها دوست دارند آورده شده است:

  • داده های خود را اضافه کنید
  • طرح را اضافه کنید.
  • حقایق را اضافه کنید
  • درج فیلم ها
  • H2 های منحصر به فرد را اضافه کنید (که در SERP ها وجود ندارند).
  • پاسخ های سریع اضافه کنید
  • مشخصات، جزئیات و اعداد را اضافه کنید.
  • متعهد به پاسخ های واقعی باشید.
  • از رهبران کسب و کار نقل قول دریافت کنید.

افزودن این عناصر به محتوای شما باعث می شود انسان بیشتر و هوش مصنوعی کمتری داشته باشد.

13. از هوش مصنوعی برای تشخیص کیفیت محتوا استفاده کنید

در این زمان، شما باید یک پیش نویس معقول داشته باشید. اکنون می توانید به سراغ ابزارهایی بروید تا آن را کامل کنید.

از ابزارهای محتوا مانند Grammarly برای استفاده از فرآیندهای هوش مصنوعی و اطمینان از اینکه دستور زبان و لحن شما قوی است استفاده کنید.

گرامر

من سال‌هاست که از Grammarly Pro استفاده می‌کنم، و بیش از یک بار باعث نجات گردن من شده است.

اما هشدار دهید: مانند هر ابزار هوش مصنوعی، مراقب باشید که اجازه ندهید انسانیت را از محتوای شما سلب کنند.

14. قلاب ها را بهینه کنید

اطمینان حاصل کنید که مقاله خوانندگان را جذب می کند. عنوان و سرصفحه ها باید آنها را وادار به خواندن ادامه دهند.

برای انجام این کار، از ChatGPT استفاده کنید تا عناوین و هدرهای جذاب متمرکز بر کلمه کلیدی را به شما ارائه دهد.

قلاب ها را بهینه کنید

فقط از ابزار بخواهید لیستی از H2 های جذاب را برای جایگزینی که ایجاد کرده اید، ارائه دهد.

از آنچه می تواند با آن بیاید شگفت زده خواهید شد.

15. بررسی واقعیت و تایید کارشناسی

قبل از انتشار، مطمئن شوید که هر چیزی را که ایجاد می کنید بررسی کنید.

اگر اطلاعاتی دارید که نیاز به تایید دارد، از یک متخصص در این زمینه بپرسید.

حتی بهتر است در مقاله ذکر شود که یک کارشناس این قطعه را بررسی و تایید کرده است، سپس به وب سایت یا پروفایل لینکدین آنها لینک دهید.

به یاد داشته باشید، همه اینها برای اطمینان از این است که شما محتوای واقعی و مفید تولید می کنید، به طوری که اگر یک ارزیابی کننده با کیفیت به محتوا برخورد کرد، متوجه شود که توسط یک متخصص بررسی و تأیید شده است، اگر توسط یکی نوشته نشده باشد.

توضیحات متا این روزها بیشتر به عنوان یک تمرین در سئو مطرح می شود.

ما می دانیم که گوگل می تواند هر چیزی را که می خواهد نشان دهد، اما همچنان بهترین روش است.

به این ترتیب، از ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن آنها برای شما استفاده کنید.

17. طراحی محتوا

بسیاری از مردم طراحی محتوا را فراموش می کنند. ما در مورد اطمینان از اینکه مقاله شما عالی به نظر می رسد و خوب خوانده می شود صحبت می کنیم.

استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را برای ایجاد تصاویر برای محتوای خود در نظر بگیرید. چندین ابزار هوش مصنوعی فقط بر روی تصاویر متمرکز شده‌اند، اما مسلماً کمی به آنها عادت می‌کنند.

تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی

و صادقانه بودن، نتایج می تواند در همه جا باشد.

با این حال، من با استفاده از تصاویر هوش مصنوعی چند پیروزی بزرگ داشته ام.

بنابراین ارزش امتحان کردن را دارد و بسیار ارزانتر از تصاویر استوک با کیفیت است.

اگر می‌خواهم یک توصیه محکم به همه ارائه دهم، از همین امروز از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنید.

منظورم آزمایش است.

هوش مصنوعی به جایی نمی رسد. اما برخی از ابزارها این کار را انجام خواهند داد.

برخی می میرند، برخی توسط رقبا خریداری می شوند و جذب می شوند و برخی دیگر بی فایده خواهند بود.

فقط با تجربه آنها خواهید دید که چگونه می توانید از این ابزارهای هوش مصنوعی در گردش کار خود استفاده کنید.

شیرجه بزنید، آزمایش‌های رایگان را انجام دهید، آزمایش کنید و از خود بپرسید، “چگونه می‌توانم از این استفاده کنم؟”

به این ترتیب با هوش مصنوعی برنده خواهید شد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *