محصول جدید گوگل مورد علاقه همه، Google Analytics 4 (GA4)، به تازگی 12 مورد جدید و ابعاد و اندازه های تجارت الکترونیک با محدوده رویداد را منتشر کرده است.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگان و خردهفروشان تجارت الکترونیک اکنون میتوانند اطلاعات خاصی در مورد محصولات، خدمات و تعاملات را مشاهده و تجزیه و تحلیل کنند. همچنین باید بتوانید اقلام خریداری شده و خریدهای کشور را مشاهده کنید که تعداد اقلام خریداری شده و تعداد خریدهای هر کشور را به شما نشان می دهد.
ICYMI، گوگل در تاریخ 1 ژوئیه 2023 Universal Analytics غروب خواهد کرد.
چه خبر. اکنون می توانید ابعاد و معیارهای جدید زیر را در Explorations و Data API بیابید:
- وابستگی آیتم
- نوع مورد
- اقلام اضافه شده به سبد خرید
- موارد بررسی شد
- موارد در لیست کلیک شده است
- موارد در تبلیغات کلیک شده است
- موارد مشاهده شده
- موارد مشاهده شده در لیست
- موارد مشاهده شده در تبلیغات
- مبلغ حمل و نقل
- ردیف حمل و نقل
- مقدار مالیات
قراردادهای جدید نامگذاری گوگل همچنین چندین معیار را تغییر نام داده است:
- افزودن به سبد خرید (که قبلاً افزودن به سبد خرید نامیده می شد)
- رویدادهای کلیک لیست آیتم (که قبلاً کلیک لیست آیتم نامیده می شد)
- رویدادهای مشاهده فهرست آیتم (که قبلاً نماهای فهرست آیتم نامیده می شد)
- رویدادهای نمای مورد (که قبلاً نمای مورد نامیده می شد)
- اقلام خریداری شده (که قبلاً مقدار خرید کالا نامیده می شد)
- کلیکهای تبلیغاتی (که قبلاً کلیکهای تبلیغاتی مورد نامیده میشد)
- نماهای تبلیغاتی (که قبلاً نماهای تبلیغاتی مورد نامیده می شد)
عمیق تر حفاری کنید. اسناد رسمی راهنمای Analytics را مرور کنید اینجا.
جدید در زمین موتورهای جستجو