چشم انداز دیجیتال امروزی بسیار رقابتی است و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) به عنوان روشی قدرتمند برای کسب و کارها برای ارتباط با مخاطبان هدف خود و به حداکثر رساندن تبدیل ظاهر شده است.

کسب‌وکارها در هر اندازه، از استارت‌آپ‌ها گرفته تا شرکت‌های چندمکانی، برای افزایش درآمد و کسب مزیت رقابتی، به کمپین‌های PPC متکی هستند. اگر در نظر دارید PPC را در برنامه بازاریابی خود ادغام کنید، این آمارهای تغییر دهنده بازی می تواند به بهینه سازی استراتژی شما و به حداکثر رساندن تأثیر آن کمک کند. با استفاده از این بینش ها، می توانید تصمیمات آگاهانه تری بگیرید و حضور آنلاین خود را تقویت کنید.

هنگامی که این اعداد را بررسی کردید، ممکن است بخواهید مقالات PPC ما را برای بینش بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانند کسب و کار شما را به ارتفاعات جدیدی برسانند، بررسی کنید.


آمار عمومی PPC:

1. پیش بینی می شود هزینه تبلیغات جستجو تا سال 2024 به 191 میلیارد دلار برسد.منبع)
2. تقریبا 60 درصد از کاربران نمی توانند تفاوت بین یک نتیجه پولی و یک نتیجه ارگانیک را تشخیص دهند. (منبع)
3. تقریباً 27٪ از کاربران در سال 2021 از مسدود کننده های تبلیغات استفاده کردند.منبع)
4. 40 درصد از کسب و کارها می گویند بودجه PPC آنها کمتر از آنچه می خواهند است. (منبع)
5. متوسط ​​دستمزد بازاریابی PPC در ایالات متحده 49941 دلار در سال است. (منبع)
6. کسب و کارها معمولاً به ازای هر 1 دلاری که در تبلیغات گوگل خرج می کنند، 2 دلار کسب می کنند. (منبع)
7. شرکت ها در سراسر جهان 104.8 میلیارد دلار برای تبلیغات جستجو در سال 2019 هزینه کردند.منبع)
8. 62 درصد از بازاریابان قصد دارند بودجه PPC خود را افزایش دهند. (منبع)
9. گوگل و فیسبوک در حال حاضر بیش از 60 درصد از کل هزینه تبلیغات را تشکیل می دهند. (منبع)
10. جستجوی پولی 39 درصد از بودجه بازاریابان را تشکیل می دهد. (منبع)
11. PPC یک محرک بزرگ تجاری برای 74٪ از برندها است. (منبع)
12. 52 درصد از کلیک های PPC از طریق موبایل انجام می شود. (منبع)
13. 17 درصد از بازاریابان از تبلیغات PPC برای تولید سرنخ استفاده می کنند. (منبع)
14. 9000 تا 10000 دلار در ماه مبلغی است که میانگین کمپین PPC برای شرکت های کوچک تا متوسط ​​هزینه می کند. (منبع)
15. 72 درصد از شرکت ها بیش از یک ماه است که به کمپین های تبلیغاتی خود نگاه نکرده اند. (منبع)
16. 47 درصد از کل خریدهای جهانی به صورت آنلاین انجام می شود. (منبع)
17. 32 درصد از شرکت ها از PPC برای فروش مستقیم محصولات به مصرف کنندگان استفاده می کنند. (منبع)
18. PPC یکی از سه مولد برتر تبدیل در صفحه است. (منبع)
19. ترافیک ایجاد شده توسط تبلیغات PPC 50٪ بیشتر از تبلیغات ارگانیک تبدیل ایجاد می کند. (منبع)
20. تبلیغات PPC آگاهی برند را تا 80 درصد افزایش می دهد. (منبع)


آمار گوگل PPC:

21. گوگل ادز در حال حاضر بزرگترین ارائه دهنده تبلیغات جستجو در بازار است. (منبع)
22. 209.49 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی گوگل در سال 2021 است.منبع)
23. آمار جستجوی گوگل گزارش می دهد که روزانه 8.5 میلیارد جستجو وجود دارد. (منبع)
24. درآمد تبلیغاتی گوگل در سه ماهه اول 2022 54.7 میلیارد دلار بود. (منبع)
25. 90 درصد از کاربران اینترنت تبلیغات نمایشی گوگل را می بینند. (منبع)
26. 80 درصد از کسب و کارها بر روی تبلیغات گوگل برای کمپین های تبلیغاتی PPC تمرکز می کنند. (منبع)
27. 78 درصد از بازاریابان در تبلیغات گوگل و شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند. (منبع)
28. میانگین نرخ کلیک برای یک تبلیغ در جایگاه اول 7.94 درصد است. (منبع)
29. میانگین CPC در تبلیغات گوگل 2.69 دلار در شبکه جستجو و 0.63 دلار در شبکه نمایش است. (منبع)
30. 46 درصد از کل کلیک ها به سه موقعیت برتر تبلیغات پولی می رود. (منبع)
31. گوگل 2.3 میلیارد تبلیغات بد را در سال 2019 حذف کرد.منبع)
32. بالاترین میانگین CPC برای تبلیغات گوگل متعلق به صنعت حقوقی است. (منبع)
33. کمترین میانگین CPC برای تبلیغات گوگل متعلق به صنعت تجارت الکترونیک است. (منبع)
34. گوگل ادز 65 درصد از کلیک ها را با کلمات کلیدی دریافت می کند که با خرید کلمات کلیدی شروع می شود. (منبع)
35. گوگل بودجه PPC بین 10 تا 50 دلار در روز را برای مبتدیان توصیه می کند. (منبع)
36. آمار گوگل ادز به میانگین نرخ تبدیل 3.75 درصد در تمام صنایع اشاره دارد. (منبع)
37. تبلیغات گوگل PPC یکی از بزرگترین ROI 200% را دارند. (منبع)
38. 80٪ از تمام شرکت ها بر روی تبلیغات گوگل برای PPC تمرکز می کنند. (منبع)
39. 62 درصد از تمام عبارات جستجوی اصلی در ایالات متحده توسط Google ایجاد می شود. (منبع)


آمار موبایل PPC:

40. بیش از 615 میلیون دستگاه دارای مسدود کننده تبلیغات هستند. (منبع)
41. 935 میلیارد دلار درآمدی است که برنامه های موبایل برای سال 2023 از طریق دانلودهای پولی و تبلیغات درون برنامه ای پیش بینی می شود. (منبع)
42. 146 میلیارد دلار هزینه تبلیغات موبایلی تا سال 2023 است.منبع)
43. 95 درصد از کلیک های تبلیغاتی جستجوی پولی روی موبایل توسط گوگل انجام می شود. (منبع)
44. 90 درصد از دارندگان تلفن همراه جستجوهای تلفن همراه را انجام می دهند. (منبع)
45. 70 درصد از تبلیغات جستجوی ایالات متحده در دستگاه های تلفن همراه است. (منبع)
46. ​​69 درصد از دارندگان گوشی های هوشمند از آنها برای خرید استفاده می کنند. (منبع)
47. 60 درصد از کاربران تلفن همراه حداقل یک بار در هفته از تبلیغات PPC استفاده می کنند. (منبع)
48. 53 درصد از کلیک های تبلیغاتی PPC از دستگاه های تلفن همراه است. (منبع)
49. سهم گوگل در سال 2022 در بازار تبلیغات آنلاین 29 درصد است. (منبع)
50. 81 درصد از کاربران بلوک تبلیغاتی ایالات متحده از آنها برای جلوگیری از تبلیغات مزاحم استفاده می کنند. (منبع)
51. بیش از 90 درصد از کاربران موبایل به احتمال زیاد روی اولین مجموعه از نتایج کلیک می کنند. (منبع)
52. 15 تا 30 درصد از ترافیک وب سایت کسانی هستند که از مسدود کننده های تبلیغات در دستگاه های خود استفاده می کنند. (منبع)


آمار شبکه های اجتماعی PPC:

53. میانگین هزینه هر کلیک تبلیغات فیس بوک 1.72 دلار است. (منبع)
54. تا پایان سال 2022، 226 میلیارد دلار برای تبلیغات اجتماعی هزینه خواهد شد. (منبع)
55. لینکدین 14.6 درصد از سهم بازار تبلیغات PPC را کنترل می کند. (منبع)
56. نزدیک به 60 درصد از مردم می گویند که پس از دیدن تبلیغ آنها در استوری فیس بوک، از وب سایت یک برند بازدید کرده اند. (منبع)
57. تبلیغات فیس بوک دارای میانگین نرخ تبدیل 9.21٪ است. (منبع)
58. آمار PPC نشان می دهد که 30 درصد از خریداران تبلیغات در ایالات متحده می گویند که فیس بوک بالاترین بازگشت سرمایه را از تمام سرمایه گذاری های تبلیغاتی آنها ارائه می دهد. (منبع)
59. 72 درصد از بازاریابان از فیس بوک برای تبلیغات استفاده می کنند. (منبع)
60. کسب و کارهای کوچک 1000 تا 3000 دلار در ماه برای تبلیغات فیسبوک خرج می کنند. (منبع)
61. تنها 4 درصد از بازاریابان اجتماعی در ایالات متحده از TikTok استفاده می کنند. (منبع)
62. 9 درصد از کاربران اینستاگرام اظهار داشتند که هرگز برای مخفی کردن یک تبلیغ کلیک نکرده اند. (منبع)
63. 18 درصد از بودجه تبلیغ کنندگان اجتماعی پرداخت می شود. (منبع)
64. 24 درصد از کاربران اینستاگرام 16 سال به بالا بیشتر از همه دوست داشتند تبلیغات ویدیویی را ببینند. (منبع)
65. 25 درصد از کاربرانی که تبلیغات اینستاگرام را مخفی کرده اند، اعلام کرده اند که تبلیغ را مخفی می کنند زیرا از تبلیغات اسپانسر شده اذیت می شوند. (منبع)
66. 28 درصد از کاربران اینستاگرام لینک «بیشتر» را دنبال می کنند تا در 10 درصد تبلیغاتی که می بینند، اطلاعات بیشتری در مورد آگهی کسب کنند. (منبع)
67. 32% از تبلیغ کنندگان می گویند که ویدئو موثرترین قالب تبلیغات اجتماعی است و پس از آن تبلیغات تصویری با 26%، استوری اینستاگرام با 23% و تبلیغات چرخ و فلک با 19% قرار دارند. (منبع)
68. 37 درصد از کاربران اینستاگرام پاسخ دادند که محتوای تبلیغات حمایت شده بیشتر اوقات با علایق آنها مطابقت دارد. (منبع)
69. 37 درصد از کاربران آنلاین، شبکه های اجتماعی را به عنوان تأثیرگذارترین شبکه های اجتماعی هنگام یافتن الهام برای خرید علامت گذاری می کنند. (منبع)
70. 48 درصد از کاربران آمریکایی در رسانه های اجتماعی از Pinterest برای یافتن و خرید محصولات استفاده می کنند. (منبع)
71. 65 درصد از شرکت های B2B مشتریان خود را از طریق تبلیغات لینکدین به دست آورده اند. (منبع)
72. 2.91 میلیارد دلار درآمد مورد انتظار Pinterest از تبلیغات در ایالات متحده در سال 2023 است.منبع)


آمار PPC برای مشاغل:

73. 161 میلیارد دلار مبلغ حساب تبلیغات نمایشی در سال 2019 است که آن را به بزرگترین سهم هزینه تبلیغات تبدیل می کند. (منبع)
74. 46 میلیون دلار میزان هزینه های تبلیغات جستجو در ایالات متحده در سال 2020 است. (منبع)
75. صنعت خرده فروشی ایالات متحده در سال 2019، 27.58 میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتال هزینه کرد.منبع)
76. 85 درصد از کل هزینه تبلیغات نمایش دیجیتال در سال 2020 پیش بینی می شود که تبلیغات برنامه ای باشد. (منبع)
77. 50 درصد از هزینه تبلیغات نمایشی برنامه‌ای در سال 2019 به بنرها، ویدیوها و سایر واحدهای تبلیغات نمایشی در سراسر شبکه‌های اجتماعی اختصاص یافت.منبع)
78. 52 درصد از خریداران آنلاین با تبلیغ کننده تماس می گیرند. (منبع)
79. PPC 50% بهتر تبدیل می شود. (منبع)
80. تبلیغات اینستاگرام به حدود 928.5 میلیون نفر دسترسی دارد. (منبع)


PPC در طول آمار COVID-19:

81. جستجوهای مدیریت کسب و کار از 23 فوریه 23 درصد رشد داشته است.منبع)
82. جستجو برای لوازم اداری 90٪ افزایش یافته است، کلیک تبلیغات جستجوی پولی 35٪ افزایش یافته است، و نرخ تبدیل جستجو 41٪ افزایش یافته است. (منبع)
83. کالاهای بسته بندی و حمل و نقل، تبدیل تبلیغات جستجوی آنها را بیش از دو برابر (123٪ افزایش) و نرخ تبدیل تبلیغات جستجو (107٪) افزایش داد. (منبع)
84. 5 درصد افزایش کلیک بر روی تبلیغات جستجو برای لوازم پزشکی. (منبع)
85. افزایش 24 درصدی نرخ تبدیل تبلیغات جستجو برای لوازم پزشکی. (منبع)
86. افزایش 34 درصدی کلیک بر روی تبلیغات جستجو برای محصولات دارویی. (منبع)
87. افزایش 47 درصدی نرخ تبدیل تبلیغات جستجو برای محصولات دارویی. (منبع)
88. مراقبت از پوست 3% کاهش در CPC جستجو و 21% افزایش در CVR جستجو داشته است. (منبع)
89. مراقبت از اسپا 20% کاهش در CPC جستجو و 41% افزایش در CVR جستجو داشته است. (منبع)
90. رسانه های درخواستی 102 درصد افزایش در تبدیل تبلیغات جستجو داشته اند. (منبع)
91. جستجو برای کارت و تبریک 15 درصد افزایش در نرخ تبدیل داشته است. (منبع)
92. جستجو برای سبدهای هدیه 30 درصد افزایش نرخ تبدیل را داشته است. (منبع)
93. جست و جوی گل آرایی ها 43 درصد افزایش در نرخ تبدیل داشته است. (منبع)
94. فهرست های املاک و نمایندگی ها 15 درصد افزایش در CPC اما 25 درصد و 30 درصد کاهش در CVR داشته اند. (منبع)
95. کاهش 41 درصدی نرخ تبدیل سفرهای هوایی. (منبع)
96. کاهش 44 درصدی نرخ تبدیل سفرهای دریایی. (منبع)
97. کاهش 49 درصدی رزرو سفر در خدمت نرخ تبدیل است. (منبع)
98. کاهش 50 درصدی نرخ تبدیل بسته های تعطیلات. (منبع)
99. رستوران ها کاهش 18 درصدی در نمایش تبلیغات داشته اند. (منبع)
100. رستوران ها کاهش 59 درصدی در CVR جستجو داشته اند. (منبع)
101. نوارها کاهش 26 درصدی در جستجو به عنوان برداشت داشته اند. (منبع)
102. نوارها 57 درصد کاهش در CVR جستجو داشته اند. (منبع)
103. سرگرمی های زنده 34 درصد کاهش در حجم جستجو داشته است. (منبع)
104. سرگرمی های زنده 30 درصد کاهش در نرخ تبدیل داشته است. (منبع)
105. کنفرانس ها 33 درصد کاهش در تبدیل داشته اند. (منبع)


تلاش های بازاریابی خود را با خدمات متخصص PPC به پیش ببرید

اگر کسب و کار شما با دید آنلاین کم مشکل دارد، PPC می تواند وضعیت شما را تغییر دهد و به شما کمک کند در زمان مناسب به مخاطبان مناسب برسید. علاوه بر این، شما فقط زمانی پرداخت می کنید که کاربران روی تبلیغات شما کلیک کنند و به شما امکان می دهد هزینه ها را کنترل کنید و بودجه تبلیغاتی خود را به حداکثر برسانید.

یک متخصص PPC به شما کمک می کند تا کاربران را بر اساس جمعیت شناسی، مکان، علایق و سایر عوامل مرتبط هدف قرار دهید. خدمات PPC ما را مرور کنید یا از طریق شماره (866) 908-4748 به ما کمک کنید تا کمپین های PPC را که برای موفقیت بلندمدت طراحی شده اند، برنامه ریزی، اجرا و نظارت کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *