از زمانی که Search Engine Land راه اندازی شد، ما به کارشناسان PPC بستری برای به اشتراک گذاشتن دانش عمیق و بینش به موقع خود داده ایم – با هدف کمک به شما در حل مشکلات، مدیریت چالش ها و درک چشم انداز دائماً در حال تغییر جستجوی پولی، اجتماعی پولی و نمایش.

به همین دلیل یکی از اولویت های اصلی من در سال جاری کمک به راه اندازی مجدد برنامه کارشناس موضوع زمین موتور جستجو بود که در چند سال گذشته متوقف شده بود.

در زیر پیوندهایی به 10 ستون PPC زمین موتور جستجوی 2022 که باید خوانده شده و باید خوانده شود را خواهید دید که توسط گروه فوق العاده ما از کارشناسان موضوع ارائه شده است.

قبل از آن، باید به ملیسا مکی، کارشناس PPC، که پربیننده ترین ستون سال را که در تاریخ 9 تا 10 نوامبر منتشر کرد، قدردانی ویژه ای داشته باشم تا از زندگی تان حذف کنید تا بازدهی بیشتری در کار داشته باشید. آن مقاله در فهرست 10 برتر ما گنجانده نشده است، زیرا این بینش می تواند واقعاً برای هر کسی – نه فقط بازاریابان جستجوگر – اعمال شود. صرف نظر از این، مقاله انجام داد هیولا اعداد – تا حد زیادی به لطف Google Discover.

همچنین، به آنتونی تدسکو برای نوشتن سه مقاله از 10 مقاله برتر امسال در سایت موتور جستجو تبریک می‌گوییم. شگفت انگيز.

در لیست:

تبلیغات جستجوی واکنشگرا تغییر بزرگی از فرمت ETA دارند. نحوه عملکرد RSA ها را بیاموزید و نکاتی را در مورد چگونگی بهره مندی بیشتر از آنها دریافت کنید. (توسط Mona Elesseily. منتشر شده در 14 آوریل.)

SEO و PPC اغلب در تضاد هستند. با این حال، چیزهایی که آنها “در مورد آنها اختلاف دارند” در واقع زمینه هایی برای بهبود گردش کار و بهینه سازی کانال هستند. (توسط ناوا هاپکینز. منتشر شده در 29 ژوئن.)

با مزایای RSA آشنا شوید، چگونه انتقال از ETA بر استراتژی جستجوی شما تأثیر می گذارد و چگونه RSA های موثر بنویسید (توسط جنی مالوری. منتشر شده در 3 مه.)

گوگل ادز مشخص کرده است که کلمات کلیدی یکسان چیست. اما آیا این تاکتیک برخلاف چیزی است که گوگل سال ها موعظه کرده است؟ (توسط گرگ فین. منتشر شده در 29 ژوئن.)

با نحوه استفاده از جداول محوری اکسل به برگه های انبوه QA، به علاوه چند نکته و میانبر برای تقویت مهارت های جدول محوری خود آشنا شوید. (توسط آنتونی تدسکو. منتشر شده در 7 نوامبر.)


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


سرمایه گذاری روی کلمات کلیدی برند بسیار مهم است زیرا به شما امکان می دهد مستقیماً بر ارائه برند خود در SERP تأثیر بگذارید. (توسط آنتونی تدسکو. منتشر شده در 5 ژوئیه.)

دریافت داده ها و بینش از Performance Max می تواند خسته کننده باشد. در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که به شما کمک می کند. (توسط مناخیم آنی. منتشر شده در 19 اوت.)

خود را برای موفقیت بیشتر آماده کنید. بیاموزید که چگونه با استفاده از Google Looker Studio، داشبورد PPC خود را از خوب به عالی تبدیل کنید. (توسط Amy Hebdon. در ابتدا در 10 مارس منتشر شد، به روز شد و در 31 اکتبر بازنشر شد.)

با استفاده از Google Ads Performance Max عملکرد خود را به حداکثر برسانید. در اینجا همه چیزهایی است که برای راه اندازی PMax برای موفقیت باید بدانید. (توسط مناخیم آنی. منتشر شده در 22 ژوئیه.)

از این نکات برای تجزیه و تحلیل سریع داده های عملکرد و شناسایی بهینه سازی های PPC با تاثیر بالا که سوزن را حرکت می دهند، استفاده کنید. (توسط آنتونی تدسکو. منتشر شده در 24 اوت.)


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *