تاکتیک ترسناک سئو : شبی سرد و تاریک بود. در انتهای مسیر طولانی، عمارت قدیمی و فرسوده ای بود که پوشیده از تار عنکبوت بود. داخلش شمعی بود که کنار سایه یک نفر سوسو می زد.
یخ زدگی را از روی شیشه رنگی در آستانه در میمالی، و فقط به اندازهای نور وجود دارد که ببینی مرد داخل خانه چه میکند. او بدنش را از این طرف به طرف دیگر حرکت می دهد و اعداد را سر می دهد – چه چیزی می تواند باشد؟ جادوی سیاه؟
شما گوش خود را به پنجره میگذارید تا بفهمید چه چیزی میشنوید – و میتوانید… چیزی:
“یک، دو، سه، چهار لینک پولی!”
افسوس – او اصلاً جادوگر نیست – اما چیزی حتی وحشتناک تر: یک بازاریاب که رویه قدیمی سئو کلاه سیاه را انجام می دهد!
آیا این داستان شما را به اندازه من ترسانده است؟ تقریباً سال 2023 است، و اگر شما درگیر خرید پیوندها هستید – یا هر یک از 10 موردی که در این مقاله به تفصیل توضیح خواهم داد – فرصتی برای رقابت در نتایج جستجو نخواهید داشت.
بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا 10 روش شبح آور سئو در سال 2023 وجود دارد.
1. عدم خرید از بالا
ممکن است شرکت شما بگوید که میتوانید «سئو» را انجام دهید بدون اینکه واقعاً معنای سئو را بفهمید.
به سرعت به چند ماه بعد، زمانی که باید تصمیمات بزرگی در مورد سایت بگیرید، و مدیریت آن در هیچ کجا نیست.
برای موفقیت در سئو، به تعهد بالا نیاز دارید.
علاوه بر این، حتی زمانی که شما، بازاریاب، در اتاق نیستید، باید به سئو فکر کنید.
هر تصمیمی در وب سایت بر سئو سایت تاثیر می گذارد. وقتی خرید مناسبی داشته باشید، می توانید بسیاری از مسائل دیگر را که در این مقاله ارائه شده است، حل کنید.
2. استخدام افرادی که کمتر از شما در مورد سئو می دانند
شما یک آژانس بزرگ با نام تجاری را استخدام کرده اید زیرا شنیده اید که آنها بهترین هستند.
این شرکت یک متخصص سئو را با عنوانی جذاب به حساب شما اختصاص می دهد – چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟
به جز پس از چند هفته، واضح است که شما بیشتر از تیم SEO خود می دانید.
و با کمی کند و کاو متوجه می شوید که شخصی که به حساب شما سرویس می دهد تنها چند سال سئو در اختیار دارد.
این یک پدیده واقعی است، مردم.
قبل از امضای آن قرارداد، حتماً درباره افرادی که استخدام می کنید تحقیق کنید. در غیر این صورت رابطه کاری شما مثمر ثمر نخواهد بود.
3. مطمئن باشید که برنامه ای دارید که پایبند است
“مرد برنامه ریزی می کند، گوگل می خندد.”
بسیار خوب، آن عبارت قدیمی کاملاً اینطور نیست، اما واقعیت این است که تنها چیزی که در سئو ثابت است تغییر است.
با ایجاد هزاران تغییر در جستجوی گوگل در سال، و رقبای شما حتی بیشتر، چگونه می توانید شش ماه دیگر برای سئو برنامه ریزی جدی داشته باشید؟
شما هیچ اطلاعی در مورد تغییراتی که با آن مواجه خواهید شد ندارید. پس با این واقعیت کنار بیایید که یک برنامه سئو بلند مدت بی ارزش است.
در عوض چه باید کرد؟
در اسپرینت های چهار هفته ای اجرا کنید و بعد از هر دوی سرعت، نیازهای وب سایت را دوباره ارزیابی کنید.
4. دریافت مشاوره سئو و عدم اجرای آن
اگر صرفاً برای نادیده گرفتن توصیههای سئو، زمان و پول خود را صرف استخدام یک سئو کردهاید، از نتایجی که به دست نمیآورید تعجب نکنید.
من میفهمم. گاهی اوقات به نظر می رسد یک نبرد سخت برای انجام کارها باشد.
به همین دلیل است که خرید و یک برنامه برای چگونه اجرای استراتژی های سئو اولین قدم قبل از درگیر شدن در خدمات سئو است.
5. نادیده گرفتن تغییرات سخت
هنگامی که با سیلوهای تجاری، اولویت های رقابتی و کمبود منابع مواجه می شوید، ممکن است انجام تغییرات “سخت” در یک وب سایت غیرممکن به نظر برسد.
گاهی اوقات، آنها به طور جزئی یا حتی ضعیف برای تلاش و حرکت سوزن اجرا می شوند.
با این حال، تغییرات سخت، تغییراتی هستند که می توانند تفاوت اساسی در برنامه سئوی شما ایجاد کنند.
اگر توصیه میشود آنها را انجام دهید، برای انجام آنها تلاش کنید و در صورت نیاز، متخصصان خارجی را برای انجام درست آنها استخدام کنید.
6. فکر کردن به هر محتوایی محتوای خوبی است
اگر به قلب تقریباً هر بهروزرسانی الگوریتم گوگل بروید، متوجه میشوید که تمرکز آن بر محتوای با کیفیت است.
برای موفقیت در حال حاضر و آینده، به محتوای مفید نیاز دارید – محتوای متخصص، معتبر و قابل اعتماد.
شما باید به نحوی از رقبا متمایز شوید به جای اینکه حرف های دیگران را تکرار کنید.
چرخش ایده های دیگران معادل محتوای متوسط است. و گوگل به میانگین پاداش نمی دهد.
7. فکر کنید که همه کلمات کلیدی برابر هستند
اختراع کلمات کلیدی به این معنا نیست که کسی آنها را جستجو کند. بنابراین ممکن است هیچ ترافیکی نداشته باشند.
این فقط یک نکته است، اما باید در نظر داشته باشید که استراتژی های کلمات کلیدی زیادی وجود دارد و آنها بسته به صنعت متفاوت هستند.
تطبیق محتوای خود با هدف پرس و جو می تواند به شما کمک کند تا در جستجو بهتر عمل کنید – و کلیدی است برای اینکه یک متخصص در نظر گرفته شوید و رتبه کسب کنید.
و اگر رتبه بندی نشده باشد، محتوا تقریباً بی ارزش است.
8. نگاه نکردن به داده های PPC
متأسفانه، داده های PPC اغلب نادیده گرفته می شوند. و تیمهای SEO و PPC اغلب با یکدیگر در تضاد هستند.
دانستن اینکه چه چیزی در PPC تبدیل میشود، نشانهای محکم از ROI برای هر کلمه کلیدی است.
همچنین با مطالعه کلیدواژههای منفی در PPC که کلمات کلیدی مبهم را شناسایی میکنند، سئو مسائلی را مشاهده میکند که به نیاز به طرحواره اشاره میکند.
خط پایین: اگر کلمات کلیدی خاصی معنی واضح و تبدیل عالی داشته باشند، ممکن است آنها را در برنامه سئو خود بخواهید.
9. خرید لینک
در حال حاضر، ما هنوز نباید مکالمه “پیوندهای پولی” را داشته باشیم.
با این حال، بسیاری از وبسایتها همچنان به این عمل میپردازند – ناآگاهانه یا آگاهانه.
اگر منصف باشیم، خرید لینک همیشه یک مسئله سیاه و سفید نیست. سایه های خاکستری وجود دارد.
به عنوان مثال، اگر من برای نوشتن یک مقاله به کسی پول بدهم و آن را در سایت دیگری قرار دهم، آیا این لینک پولی است؟ گوگل اینطور فکر می کند.
راه حل برای پیوندهای پولی؟ چیزهایی ایجاد کنید که ارزش پیوند دادن را داشته باشند و سپس دیگران را در مورد آنها مطلع کنید.
10. عدم گذراندن هیچ گونه آموزش سئو
اگر ندانید در مورد چه چیزی صحبت می کنند، چگونه با تیم سئوی خود بحث های معناداری خواهید داشت؟
اگر باب در زمینه سئو اطلاعاتی نداشته باشد، چگونه میتوانید کاری کنید که باب در IT تغییراتی در وبسایت ایجاد کند؟
بسیار مهم است که تیم های داخلی درک اولیه ای از SEO و همچنین همراهی با استراتژی های در حال ظهور داشته باشند.
آموزش سئو یک راه عالی برای به روز رسانی تیم ها در سئو است.
این گام پیشگیرانه به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که تصمیمات درستی می گیرید و می تواند کارها را به جلو نگه دارد.
این تاکتیک های ترسناک سئو را کنار بگذارید
این زمانهای وحشتناکی هستند و متاسفانه برای بسیاری از وبسایتها، تاکتیکهای ترسناک سئو هنوز وجود دارد.
به 10 مورد در این مقاله تبر بدهید و در سال 2023 شانس رقابت در نتایج جستجو را خواهید داشت.