رتبه بندی:
8/10
?

  • 1 – کار نمی کند
  • 2 – به سختی کاربردی
  • 3 – کمبود شدید در اکثر زمینه ها
  • 4- کارکرد دارد، اما دارای مشکلات متعددی است
  • 5 – خوب و در عین حال چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد
  • 6 – به اندازه کافی برای خرید در فروش خوب است
  • 7 – عالی و ارزش خرید دارد
  • 8 – فوق العاده، نزدیک به بهترین در کلاس
  • 9 – بهترین در کلاس
  • 10 – کمال مرزی

قیمت: 249 دلار

کریس ووک / How-To Geek

اگر گاه به گاه تماس می گیرید، هدست بلوتوث به خوبی کار می کند، اما اگر بخش زیادی از روز خود را صرف تماس ها یا چت های ویدئو کنفرانس می کنید، ممکن است ناراحت کننده باشد. این دقیقاً همان مشکلی است که بلندگوی کنفرانس بلوتوث فیلتر Audeze قصد دارد آن را حل کند.

اگر با برند Audeze آشنایی دارید، این دستگاه ممکن است غافلگیر کننده باشد زیرا این شرکت عمدتاً به خاطر هدفون های مغناطیسی مسطح خود شناخته می شود. فیلتر در واقع از یک بلندگوی مغناطیسی مسطح استفاده می کند، اما تمرکز در اینجا اصلاً روی موسیقی نیست. در عوض، این دستگاه از قطعات با دقت انتخاب شده و حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا صداها را در هر دو طرف واضح و آسان کند.

آیا یک دستگاه بلندگوی تجاری از یک شرکت مورد علاقه علاقه مندان به صدا ایده خوبی است؟ مطمئناً خوش ساخت است و عالی به نظر می رسد، اما به نظر می رسد هدف آن بازاری کاملاً باریک است.

در اینجا چیزی است که ما دوست داریم

  • ساختار آلومینیومی شیک و حرفه ای
  • کیف چرمی به حس ممتاز می‌افزاید
  • صداها عالی هستند
  • سرکوب نویز هوش مصنوعی به خوبی کار می کند
  • میکروفون تشکیل دهنده پرتو چند زاویه مفید است
  • برای پادکست ها و کتاب های صوتی خوب کار می کند

و آنچه ما نمی کنیم

  • با هدف یک بازار طاقچه
  • تمرکز روی صدا به این معنی است که برای موسیقی کار نمی کند
  • بدون ورودی یا خروجی 3.5 میلی متری

بازبینان خبره How-To Geek با هر محصولی که ما بررسی می کنیم، به طور عملی عمل می کنند. ما هر قطعه سخت‌افزاری را ساعت‌ها در دنیای واقعی آزمایش می‌کنیم و آن‌ها را از طریق معیارهای آزمایشگاه خود اجرا می‌کنیم. ما هرگز پرداختی را برای تأیید یا بررسی یک محصول نمی پذیریم و هرگز نظرات دیگران را جمع نمی کنیم. ادامه مطلب >>

ظاهر و احساس برتر

فیلتر Audeze از جعبه خود بیرون می آید
کریس ووک / How-To Geek
  • ابعاد: 0.43 x 2.99 x 5.98 اینچ (11 x 76 x 152 mm)
  • وزن: 9.87 اونس (280 گرم)

Audeze مطمئناً در ارائه فیلتر کوتاهی نکرده است. واحد بررسی در یک جعبه مشکی با ظاهر شیک وارد شد. در داخل، واحد بلندگو در یک قاب چرمی مشکی محکم قرار گرفته بود که دارای یک دریچه مغناطیسی است تا دستگاه را به خوبی پوشش دهد.

اندازه فیلتر به طرز وحشتناکی به اندازه آیفون 13 پرو مکس من نزدیک بود، به طوری که به نظر می رسید به عنوان یک همراه در نظر گرفته شده است. از آنجایی که گوشی‌ها به سمت اندازه‌های بزرگ‌تر گرایش دارند، دیدن اندازه‌های مشابه فیلتر بسیار خوب است.

بدنه این دستگاه محکم به نظر می رسد، به خصوص لولا که به شما امکان می دهد بلندگو را به سمت خود قرار دهید در حالی که بلندگو روی میز قرار دارد. لولا کاملاً محکم به نظر می رسد، و من تعجب می کنم اگر در عرض چند سال شروع به شل شدن یا ضعیف شدن کند.

پورت USB-C داخلی از جعبه پوشانده شده است که به محافظت در برابر آب کمک می کند، اما با توجه به اینکه اسپیکر تا حدی در معرض عناصر قرار دارد، این محافظت چندانی ارائه نمی دهد.

تمام اتصالاتی که نیاز دارید

شخصی که کیس فیلتر Audeze را در دست دارد
کریس ووک / How-To Geek
  • نسخه بلوتوث: بلوتوث 5.0
  • کدک ها: SBC، AAC، و aptX Classic
  • پروفایل های بلوتوث: A2DP، AVRCP، HFP، BLE

فیلتر Audeze برای استفاده با تلفن برای تماس و یا با رایانه برای تماس های صوتی و تصویری طراحی شده است. می توانید به صورت بی سیم از طریق بلوتوث یا با سیم از طریق USB-C متصل شوید.

ابتدا به بی سیم نگاه می کنیم، فیلتر Audeze دارای بلوتوث 5.0 و تعداد شگفت انگیزی از کدک ها است. در حالی که حتی هدفون های بلوتوث گران قیمت گاهی اوقات فقط کدک استاندارد SBC را ارائه می دهند، فیلتر از AAC و aptX Classic نیز پشتیبانی می کند.

در حالی که اکثر آنها احتمالاً از بلوتوث استفاده می کنند، عملکرد USB-C مخصوصاً اگر از Filter for Zoom، Microsoft Teams یا سایر برنامه های مشابه استفاده می کنید مفید است.

کنترل ها: به طرز شگفت انگیزی در عمق

فیلتر Audeze در بالای کیس خود قرار دارد
کریس ووک / How-To Geek

تنها یک دکمه فیزیکی روی فیلتر Audeze وجود دارد: دکمه پاور در کنار دستگاه. شش کنترل دیگر روی صورت دکمه های لمسی خازنی هستند. روی هدفون‌ها و هدفون‌ها، لمس کردن تصادفی آن‌ها بسیار آزاردهنده است، اما روی دستگاهی که قرار است روی میز قرار بگیرد، به خوبی کار می‌کنند.

تنها با شش دکمه می توانید اکثر عملکردهای دستگاه را کنترل کنید. دکمه‌های کاهش و افزایش صدا و یک دکمه بی‌صدا و همچنین یک دکمه چند منظوره که با نشان‌واره Audeze برای پاسخ‌گویی و پایان دادن به تماس‌ها مشخص شده است، دریافت می‌کنید. دو کنترل دیگر حذف نویز و زاویه برداشت میکروفون را تنظیم می کنند.

برای تنظیم دقیق گزینه ها، باید از برنامه Audeze Hub استفاده کنید. این برای آیفون و اندروید موجود است. همچنین برای ویندوز و مک در دسترس است، که اگر از فیلتر بیشتر برای چت ویدیویی استفاده می‌کنید، مفید است.

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا میزان قدرت سرکوب نویز هوش مصنوعی و همچنین باز یا باریک بودن زاویه برداشت را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید میکروفون را آزمایش کنید تا ببینید صدای شما چگونه است، صدای بلندگو را افزایش دهید و صدای پیام‌های صوتی را تنظیم کنید.

صداها عالی هستند، اما موسیقی؟ نه خیلی

فیلتر Audeze زاویه دار روی میز
کریس ووک / How-To Geek
  • راننده: مغناطیسی مسطح بسیار نازک با سیم پیچ صوتی Uniforce
  • اندازه درایور: 2.75 × 4.13 اینچ (70 × 105 میلی متر)
  • پاسخ فرکانس بلندگو: 300 هرتز تا 20 کیلوهرتز

Audeze در صفحه محصول برای فیلتر روشن می کند که این یک دستگاه بلندگو است، نه یک بلندگوی بلوتوث. این درست است، اما از آنجایی که دقیقاً مانند یک بلندگو از طریق بلوتوث به دستگاه شما متصل می شود، مقاومت در برابر وسوسه پخش موسیقی روی آن سخت است.

فیلتر Audeze که به عنوان بلندگو استفاده می شود، برای کتاب های صوتی و پادکست ها بسیار خوب عمل می کند. این دستگاهی نیست که بخواهید از آن برای موسیقی استفاده کنید، با این حال، زیرا باس از 300 هرتز به پایین کاهش می یابد، به این معنی که مقدار قابل توجهی از محتوای باس را از دست خواهید داد.

با این اوصاف، همان رول آف پایین رده به این معنی است که صداهای با صدای پایین تر آن کیفیت پررونق را که در بلندگوهای بلوتوث دارند، ندارند. صداها از سراسر طیف، همانطور که باید، در فیلتر Audeze عالی به نظر می رسند. به لطف درایورهای مغناطیسی مسطح و سیم پیچ صدای Uniforce، صدا نیز بسیار بالا می رود.

میکروفون چشمگیر و حذف نویز

فیلتر Audeze در حال استفاده است
کریس ووک / How-To Geek
  • میکروفون: میکروفون دوگانه با فناوری شکل دهی پرتو
  • برد میکروفون: 10 فوت (3.05 متر)
  • کاهش سر و صدا: نویز صفر هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی

وقتی صحبت از بلندگوها به میان می‌آید، درست کردن صدای دریافتی خوب، تنها نیمی از معادله است. شما می خواهید مطمئن شوید که افراد آن طرف نیز می توانند شما را به وضوح بشنوند.

برای این منظور، فیلتر دارای یک میکروفون تشکیل دهنده پرتو با قابلیت حذف نویز با هوش مصنوعی است تا مطمئن شود که نویز پس‌زمینه در انتهای شما پخش نمی‌شود. من دفتر شلوغی برای تست فیلتر نداشتم، بنابراین یک تلویزیون با صدای بلند در پس زمینه کافی بود، اما حذف نویز کاملا موثر به نظر می رسد.

البته، به خصوص در تماس های کاری، شما همیشه تنها فردی نیستید که در تماس باشید. زاویه قابل تنظیم از اینجاست. به جای انتخاب یک زاویه استاندارد پیکاپ مانند کاردیوئید یا سوپرکاردیوئید، می توانید از زوایای مختلف انتخاب کنید. این محدوده از 30 درجه باریک تا 180 درجه گسترده است.

با تنظیم زاویه پایین، فیلتر فقط صداها را مستقیماً از جلوی خود دریافت می کند. اگر از یک دفتر شلوغ یا یک کافه شلوغ تماس می گیرید، این کار مفید است. از سوی دیگر، اگر با دو نفر دیگر هستید، همگی در حال مکالمه با بلندگو، زاویه بازتر، مانند 90 یا 180 درجه، تضمین می‌کند که صداهای دیگر نیز مانند صدای شما شنیده می‌شوند.

نمونه میکروفون فیلتر Audeze: بستن


نمونه میکروفون فیلتر Audeze: دور

نمونه میکروفون فیلتر Audeze: با نویز پس زمینه

عمر باتری زیاد

پورت USB در فیلتر Audeze
کریس ووک / How-To Geek
  • ظرفیت باتری: 1050 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر
  • عمر باتری: حداکثر 15 ساعت @ 80dB (در 50 سانتی متر)

Audeze ادعا می کند که این فیلتر با یک بار شارژ تا 15 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. حتی برای طولانی ترین روز مکالمه هم این مقدار بیش از اندازه کافی است. عمر باتری همیشه به میزان صدایی که به آن گوش می‌دهید، به علاوه عوامل دیگری مانند اینکه آیا از حذف نویز استفاده می‌کنید بستگی دارد.

به اندازه کافی جالب توجه است که Audeze برای رقم عمر باتری خود حجمی ارائه می دهد: 80 دسی بل در 50 سانتی متر یا تقریباً 3 فوت. یک مکالمه استاندارد معمولاً حدود 60 دسی بل است، بنابراین این رقم بسیار خوبی برای استفاده واقعی است.

من شخصاً نیازی به این تعداد تماس تلفنی یا صرف زمان زیادی در چت ویدیویی ندارم، بنابراین نتوانستم عمر باتری را به این روش آزمایش کنم. در آزمایش با پخش یک کتاب صوتی و برقراری تماس های گاه به گاه، بیش از 16 ساعت وقت داشتم.

بهترین بلندگوهای کنفرانس رومیزی 2023


Logitech Logi Dock All in One Docking Station - Graphite
Logitech Logi Dock All in One Docking Station – Graphite

بلندگوی هوشمند بلوتوث قابل حمل شخصی Poly Sync 20+ (Plantronics) - آداپتور بلوتوث USB-A UC
بلندگوی هوشمند بلوتوث قابل حمل شخصی Poly Sync 20+ (Plantronics) – آداپتور بلوتوث USB-A UC

بلندگو و میکروفون کنفرانس AnkerWork SR500 با یادگیری عمیق، 8 میکروفون، 48 کیلوهرتز، اتصال 5 بلندگو در زنجیره Daisy، حذف نویز هوش مصنوعی، دریافت ممتاز در اتاق‌های کنفرانس تا 45 نفر AnkerWork SR500
بلندگو و میکروفون کنفرانس AnkerWork SR500 با یادگیری عمیق، 8 میکروفون، 48 کیلوهرتز، اتصال 5 بلندگو در زنجیره Daisy، حذف نویز هوش مصنوعی، دریافت ممتاز در اتاق‌های کنفرانس تا 45 نفر AnkerWork SR500

مینی داک کنفرانس USB-C، بلندگوی قابل حمل و آداپتور چند پورت، USB-C به VGA/4K HDMI، هاب USB-A 2X، میکروفون/بلندگو، بلندگوی Teams/Zoom/گوشی نرم افزاری (DKTBRSPMPD)

بهترین برای استفاده با لپ تاپ

مینی داک کنفرانس USB-C، بلندگوی قابل حمل و آداپتور چند پورت، USB-C به VGA/4K HDMI، هاب USB-A 2X، میکروفون/بلندگو، بلندگوی Teams/Zoom/گوشی نرم افزاری (DKTBRSPMPD)

آیا باید بلندگوی فیلتر Audeze را بخرید؟

بلندگوی فیلتر Audeze آن نوع محصولی نیست که از این شرکت انتظار دارید، اما طراحی و توجه دقیق به جزئیات دارد که باعث می‌شود هدفون‌ها و هدفون‌های Audeze بسیار محبوب شوند. من آنقدر مجذوب طراحی زیبا و کارکرد آن شدم که دیدم ای کاش دلیل بیشتری برای استفاده از آن داشتم.

این نکته اصلی در برابر فیلتر Audeze است: این محصولی نیست که بسیاری از ما به آن نیاز داریم. حتی با وجود کار از راه دور که از همیشه محبوب تر است، همه بخش زیادی از روز خود را صرف تماس یا چت با اعضای تیم خود نمی کنند. اگر فقط چند تماس در هفته داشته باشید، توجیه پرداخت هزینه درخواستی دشوار است.

از سوی دیگر، اگر تمام روز را صرف صحبت با دیگران می کنید، چه از طریق تماس تلفنی و چه از طریق زوم، فیلتر Audeze جایگزینی فوق العاده برای هدست است. اگر می‌خواهید راه‌حل‌های صوتی کار از راه دور بیشتری را برای مقایسه ببینید، انتخاب‌های ما را برای بهترین بلندگوهای کنفرانس رومیزی بررسی کنید.

رتبه بندی: 8/10
?

  • 1 – کار نمی کند
  • 2 – به سختی کاربردی
  • 3 – کمبود شدید در اکثر زمینه ها
  • 4- کارکرد دارد، اما دارای مشکلات متعددی است
  • 5 – خوب و در عین حال چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد
  • 6 – به اندازه کافی برای خرید در فروش خوب است
  • 7 – عالی و ارزش خرید دارد
  • 8 – فوق العاده، نزدیک به بهترین در کلاس
  • 9 – بهترین در کلاس
  • 10 – کمال مرزی

قیمت: 249 دلار

در اینجا چیزی است که ما دوست داریم

  • ساختار آلومینیومی شیک و حرفه ای
  • کیف چرمی به حس ممتاز می‌افزاید
  • صداها عالی هستند
  • سرکوب نویز هوش مصنوعی به خوبی کار می کند
  • میکروفون تشکیل دهنده پرتو چند زاویه مفید است
  • برای پادکست ها و کتاب های صوتی خوب کار می کند

و آنچه ما نمی کنیم

  • با هدف یک بازار طاقچه
  • تمرکز روی صدا به این معنی است که برای موسیقی کار نمی کند
  • بدون ورودی یا خروجی 3.5 میلی متری





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *