یاهو به تازگی یک مشارکت تبلیغاتی انحصاری 30 ساله را در Taboola نهایی کرده است که 25 درصد از سهام این شرکت را تضمین می کند. این قرارداد به یاهو اجازه می دهد تا از فناوری Taboola برای مدیریت تبلیغات بومی خود استفاده کند.

لبه بومی تابولا. Taboola در تبلیغات بومی که در سایت های محبوب مانند CNN و MSN یافت می شود، تخصص دارد. تبلیغات معمولاً شبیه بخشی از وب سایت هستند و می توانند آموزنده یا سرگرم کننده باشند.

با این حال، سهام تابولا از سال گذشته نزدیک به 80 درصد کاهش یافته است. در ژانویه، با یک شرکت خرید با هدف ویژه ادغام شد و ارزش آن 2.6 میلیارد دلار بود.

قرارداد با یاهو به تابولا مجوز انحصاری فروش تبلیغات بومی در سایت‌های یاهو را می‌دهد و شرکت‌ها درآمد حاصل از فروش تبلیغات را به اشتراک خواهند گذاشت. شرکت ها شرایط تقسیم درآمد را فاش نکردند. این معامله بزرگترین سهامدار یاهو تابولا خواهد بود.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


متا و تیک تاک در حال وزن گیری هستند. مدیران شرکت‌هایی مانند Meta و TikTok هشدار داده‌اند که تبلیغ‌کنندگانی که در مورد اقتصاد بی‌تفاوت هستند، از هزینه‌های خود عقب‌نشینی کرده‌اند. اما جیم لنزون، مدیر اجرایی یاهو، در مصاحبه ای گفت که معامله با Taboola هر دو شرکت را در موقعیت خوبی برای زمانی که بازار تبلیغات احیا می کند، قرار می دهد.

لنزون گفت: “من به پنج، 10، 30 سال فکر می کنم.” «تبلیغات دیجیتال در درازمدت باد بزرگی در پشت خود دارد.» او افزود که در حالی که این شرکت به تلاش خود برای کسب درآمد از راه‌های دیگر، مانند گسترش کسب و کار اشتراک یا سرمایه‌گذاری در تجارت الکترونیک ادامه خواهد داد، «ما صدها میلیون نفر داریم که اخبار، ورزش و امور مالی را در دارایی‌های پیشرو بازار مصرف می‌کنند. که به شدت از طریق تبلیغات درآمدزایی می کنند – و ادامه خواهند داشت.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید مقاله کامل را از نیویورک تایمز بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگانی که تبلیغات بومی را اجرا می‌کنند، اکنون ممکن است گزینه دیگری برای گسترش دسترسی خود داشته باشند. یاهو همچنین اظهار داشت که آنها تلاش می کنند “هر یک از محصولات خود را در امپراتوری مینی رسانه ای خود بسازند و بر روی مخاطبان خود سرمایه گذاری کنند.” اگر این اتفاق بیفتد، به تبلیغ‌کنندگان و برندها مزیت رقابتی بیشتری در انتخاب پلتفرم‌هایی که دلارهای بازاریابی خود را خرج کنند، می‌دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *